| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile
-
Eddy011965
Re: t-mobile
Dat is leuk van T-mobile, maar kijk wel goed naar je volgende rekeningen... 
-
!!!!
Wanneer ik over de hele linie kijk, valt mij nog een ding op en weet je wat dat is????Door T-mobile is per ongeluk 2 x 25 euro teveel aan beltegoed bij geschreven. Ik heb ze een briefje gestuurd dat dit waarschijnlijk een fout is.
T-mobile belde via voicemail dat ik de 50 euro kon houden. Dat is pas service!!! Van mij krijgen ze de warme douche.
Een bloemetje
Groetjes en veel plezier met je goedwerkende T-mobile, je woont zeker op 5 meter van de zendmast !!
Ik bedoel het wel goed, maar het komt zo moeilijk over mijn lippen.
-
jampot
Jij liegt, je hebt geen T-mobile, nee nee, mij maak je niets wijs, je hebt ja zeg het maar????.Dat is pas service!!! Van mij krijgen ze de warme douche.
-
!!Jan Peter
Beste ElsDoor T-mobile is per ongeluk 2 x 25 euro teveel aan beltegoed bij geschreven. Ik heb ze een briefje gestuurd dat dit waarschijnlijk een fout is.
T-mobile belde via voicemail dat ik de 50 euro kon houden. Dat is pas service!!! Van mij krijgen ze de warme douche.
Heb jij toevallig een carrkit op je rug en kun je handsfree bellen??????
Scheelt € 140,00 wanneer ze je aanhouden.
En bekijk het positief, je kunt dat bedrag toch enkele maanden gebruiken om je warme douche een tastbare waarde geven, NIET DAN??