LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
els mennen

t-mobile

Ongelezen bericht door els mennen »

Door T-mobile is per ongeluk 2 x 25 euro teveel aan beltegoed bij geschreven. Ik heb ze een briefje gestuurd dat dit waarschijnlijk een fout is.
T-mobile belde via voicemail dat ik de 50 euro kon houden. Dat is pas service!!! Van mij krijgen ze de warme douche.

Eddy011965

Re: t-mobile

Ongelezen bericht door Eddy011965 »

Dat is leuk van T-mobile, maar kijk wel goed naar je volgende rekeningen... :twisted:

!!

Ongelezen bericht door !! »

Els groeten van Pommetje

uppie

Ongelezen bericht door uppie »

nog eens oeps

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Door T-mobile is per ongeluk 2 x 25 euro teveel aan beltegoed bij geschreven. Ik heb ze een briefje gestuurd dat dit waarschijnlijk een fout is.
T-mobile belde via voicemail dat ik de 50 euro kon houden. Dat is pas service!!! Van mij krijgen ze de warme douche.
Wanneer ik over de hele linie kijk, valt mij nog een ding op en weet je wat dat is????

Een bloemetje

Groetjes en veel plezier met je goedwerkende T-mobile, je woont zeker op 5 meter van de zendmast !!

Ik bedoel het wel goed, maar het komt zo moeilijk over mijn lippen. :cry: :cry: T-mobile (moet even naar de plasmolen)

jampot

Ongelezen bericht door jampot »

Dat is pas service!!! Van mij krijgen ze de warme douche.
Jij liegt, je hebt geen T-mobile, nee nee, mij maak je niets wijs, je hebt ja zeg het maar????.

:cry: Nee hè

!!Jan Peter

Ongelezen bericht door !!Jan Peter »

Beste Els

Heb jij toevallig een carrkit op je rug en kun je handsfree bellen??????
Scheelt € 140,00 wanneer ze je aanhouden.
En bekijk het positief, je kunt dat bedrag toch enkele maanden gebruiken om je warme douche een tastbare waarde geven, NIET DAN??

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:evil:

Gast

T-mobile the best

Gast

Ik ben ook heel tevre