LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting
Re: Ipad VriendenLoterij misleiding/oplichting
Ook ik was gisteren bij de finale van Hollands Next Millionaire en natuurlijk wilde ik ook wel verrast worden met een mooi kado. Er stond in de brief nadrukkelijk dat je als studio cadeau één overheerlijk rituals pakket zou ontvangen. Mijn introducee heeft idd geen pakket ontvangen. Ik persoonlijk vind het wel raar dat er vorige week twee ipads per koppel werden weggegeven en nu maar één rituals pakket. Verschil is wel erg groot.
Ik ging op 26 maart vol goede moed op weg naar Baarn, we waren dan wel reservekandidaten maar we zouden als we in de studio mochten omdat het de finale was allemaal een Ipad krijgen, mijn kinderen waren helemaal uit hun huisje toen we via sms lieten weten dat we met zijn vijven de studio binnen mochten!!!
Er werd verteld dat we per koppel een ritualspakket kregen, wij dachten dat is een grap, we krijgen toch een Ipad???
Maar nee, omdat we reservekandidaten waren kregen we eigenlijk helemaal niets!!!
door te protesteren met een paar man, kregen we dan toch die doos, maar geen Ipad. Er werd verteld door de dame van de vriendenlotery dat zij een verkeerde brief had geschreven en ja, zij was maar een stagiare!!! En de finale was vorige week al gespeeld, toen hadden de mensen in de studio dus een Ipad gehad??? Ik weet niet of dit waar is of dat het gewoon wat praatjes zijn van Talpa.Wordt het werk van een stagiare dan niet gecontroleerd? We waren dus heel, heel erg teleurgesteld.Toen we vanmorgen op deze site terecht kwamen hadden we zoiets van: Waarom zijn we zo goed gelovig geweest en hebben niet van te voren gekeken of er geen sprake van bedrog was? Ik ga zeker nog een officiele klacht indienen samen met de rest van ons groepje. Misschien dat er dan iets aan gedaan wordt en we misschien toch nog een Ipad krijgen??
Je mag toch blijven dromen of niet soms?
Er werd verteld dat we per koppel een ritualspakket kregen, wij dachten dat is een grap, we krijgen toch een Ipad???
Maar nee, omdat we reservekandidaten waren kregen we eigenlijk helemaal niets!!!
door te protesteren met een paar man, kregen we dan toch die doos, maar geen Ipad. Er werd verteld door de dame van de vriendenlotery dat zij een verkeerde brief had geschreven en ja, zij was maar een stagiare!!! En de finale was vorige week al gespeeld, toen hadden de mensen in de studio dus een Ipad gehad??? Ik weet niet of dit waar is of dat het gewoon wat praatjes zijn van Talpa.Wordt het werk van een stagiare dan niet gecontroleerd? We waren dus heel, heel erg teleurgesteld.Toen we vanmorgen op deze site terecht kwamen hadden we zoiets van: Waarom zijn we zo goed gelovig geweest en hebben niet van te voren gekeken of er geen sprake van bedrog was? Ik ga zeker nog een officiele klacht indienen samen met de rest van ons groepje. Misschien dat er dan iets aan gedaan wordt en we misschien toch nog een Ipad krijgen??
Je mag toch blijven dromen of niet soms?
Iedereen die zich naar aanleiding van de opnamen in de spreekwoordelijke boot voelt genomen, Kan zich met zijn/haar klacht melden op [Link verwijderd door de moderator]
[Reclame verwijderd door de Moderator]
[Reclame verwijderd door de Moderator]
Nu online. Een heeeeeeeeeeel erg lang verhaal over de Finale die geen Finale bleek te zijn op [Link verwijderd door de moderator]
Sinds 26 maart zijn er weer een heleboel ontevreden studiobezoekers bijgekomen. Wat kunnen ze liegen he?
2e ronde aan inschrijvingen om de Vriendenloterij is geopend. [Reclame verwijderd door de Moderator]
of stuur een bericht met je verhaal en toezegging om te storten op [Link verwijderd door de moderator]
Sinds 26 maart zijn er weer een heleboel ontevreden studiobezoekers bijgekomen. Wat kunnen ze liegen he?
2e ronde aan inschrijvingen om de Vriendenloterij is geopend. [Reclame verwijderd door de Moderator]
of stuur een bericht met je verhaal en toezegging om te storten op [Link verwijderd door de moderator]
-
- Contacteer:
Whoa.. dit begint een beetje vreemd - waarom geld inleggen?iPaddo schreef: 2e ronde aan inschrijvingen om de Vriendenloterij is geopend. Haal je recht en leg € 50,- in. Meer info?
Is er geen no-cure, no-pay afspraak te maken?
Welke garanties krijgen mensen (of is het straks en geen ipad, en 50 euri kwijt)?
Mischien een beetje paranoia.. maar ja, er word te veel gesjoemeld tegenwoordig om zomaar alles aan te nemen en van alles te gaan betalen....
-
Ik ben 2 maal geweest ! uitzend datum 20 februari en 27 maart, ik had dus 2 ipod moeten hebben maar kreeg dus niks!
volgends de flyer die ik er bij heb gehaald
Uitzend datum 13, 20, 27 februari
6, en 20 maart. 27 maart (finale) en er staat bij studio kado"ipad voor U en Uw vrenden!!!, er staat toch echt bij 27 maart finale!
Dus met zeggen dat 20 mrt de finale was is natuurlijk gewoon liegen!
Ik zou zeggen " Massaal aanklagen die "vriendenloterij" oplichters!
volgends de flyer die ik er bij heb gehaald
Uitzend datum 13, 20, 27 februari
6, en 20 maart. 27 maart (finale) en er staat bij studio kado"ipad voor U en Uw vrenden!!!, er staat toch echt bij 27 maart finale!
Dus met zeggen dat 20 mrt de finale was is natuurlijk gewoon liegen!
Ik zou zeggen " Massaal aanklagen die "vriendenloterij" oplichters!
In de uitnodiging die ik heb mogen ontvangen staat toch ook duidelijk dat het de finale betrof!!!!
LEES:
Zoals telefonisch besproken heeft u 2 toegangskaarten gewonnen voor de finale van het programma VriendenLoterij Holland's Next Milllionaire. In deze finale strijden de acht winnaars van de afgelopen shows tegen elkaar om zo € 1 miljoen voor zichzelf te winnen en 5 x € 200.000 voor zijn of haar vrienden
LEES:
Zoals telefonisch besproken heeft u 2 toegangskaarten gewonnen voor de finale van het programma VriendenLoterij Holland's Next Milllionaire. In deze finale strijden de acht winnaars van de afgelopen shows tegen elkaar om zo € 1 miljoen voor zichzelf te winnen en 5 x € 200.000 voor zijn of haar vrienden
No cure no pay mag niet volgens de huidige wet. Paranoia mag. Heb ik ook, maar in dit geval is deze misplaatst.
Kijk anders eerst op [Link verwijderd door de moderator] en daarna op de site van de advocaat. [Link verwijderd door de moderator]
Kijk anders eerst op [Link verwijderd door de moderator] en daarna op de site van de advocaat. [Link verwijderd door de moderator]
hallo moderator
waarom worden alle links verwijderd?
mvg
daan
waarom worden alle links verwijderd?
mvg
daan
-
vreemde actie van Tros Radar? alle links naar de site waar je je als gedupeerde van de VriendenLoterij kunt melden is zijn verwijderd?
van Tros Radar had ik nou juist anders verwacht!
In ieder geval op de site van klantmacht staat alle/meer info.
Je mag mij ook altijd een persoonlijk bericht sturen!
van Tros Radar had ik nou juist anders verwacht!
In ieder geval op de site van klantmacht staat alle/meer info.
Je mag mij ook altijd een persoonlijk bericht sturen!
Verschillende links zijn verwijderd door de Moderator i.v.m onze gedragsregels:
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.
Forumgebruikers kunnen met elkaar in contact komen via persoonlijke berichten.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.
Forumgebruikers kunnen met elkaar in contact komen via persoonlijke berichten.
Dus niemand heeft een Ipad gekregen, ook niet bij de finale??????
-
Ja, niemand kreeg er geen op de 14e, en ook niet bij de finale!!
Hallo,
Ze hebben nu ook iets nieuws: Ik had heel snel het tweede lot die ik geactiveerd had voor de Ipad opgezegd, omdat we dat ding dus niet kregen. Toch afgeschreven! Er is vorige maand 2! x afgeschreven, 2! loten. Ik heb 1 brief, en twee faxen gestuurd, om de boel op te zeggen. Ook ben ik naar de bank gegaan om hun rekening te blokkeren. Nu is deze maand bijna voorbij, heb mijn teveel betaalde geld nog niet terug ( weer een mail achteraan gestuurd) en ze hebben het gepresteerd om alsnog 2 loten af te schrijven! Bij de postcodeloterij net zo trouwens. Kreeg wel een mail terug: Ja, sorry, maar begrijpen uw 2 brieven en twee faxen eigenlijk niet, kunt u verduidelijking aan ons geven? Hoe achterlijk kun je wezen? Met gemak moet ik dus bijna 70 euro van ze krijgen. Dus wéér een fax en twee mails gestuurd, geen gehoor tot nu toe. Ik ga in ieder geval andere stappenondernemen!
Ze hebben nu ook iets nieuws: Ik had heel snel het tweede lot die ik geactiveerd had voor de Ipad opgezegd, omdat we dat ding dus niet kregen. Toch afgeschreven! Er is vorige maand 2! x afgeschreven, 2! loten. Ik heb 1 brief, en twee faxen gestuurd, om de boel op te zeggen. Ook ben ik naar de bank gegaan om hun rekening te blokkeren. Nu is deze maand bijna voorbij, heb mijn teveel betaalde geld nog niet terug ( weer een mail achteraan gestuurd) en ze hebben het gepresteerd om alsnog 2 loten af te schrijven! Bij de postcodeloterij net zo trouwens. Kreeg wel een mail terug: Ja, sorry, maar begrijpen uw 2 brieven en twee faxen eigenlijk niet, kunt u verduidelijking aan ons geven? Hoe achterlijk kun je wezen? Met gemak moet ik dus bijna 70 euro van ze krijgen. Dus wéér een fax en twee mails gestuurd, geen gehoor tot nu toe. Ik ga in ieder geval andere stappenondernemen!
Sorry dit begrijp ik even niet. Hoe is het mogelijk als jij hun rekening bij jou bank laat blokkeren, er toch wordt afgeschreven. ??? Of gebruiken ze een ander nummer nu? Je moet van hen eisen het geld terug te storten immer je kunt aantonen dat je de machtiging hebt opgezegd toch?
Schrijf eens een brief naar consuwijzer, postbus 51..
Schrijf eens een brief naar consuwijzer, postbus 51..
-
Raar dat alle links verwijderd zijn in de andere deel van dit forum staan ze nog rustig!
ruudverabouma
Re: Pas op Vriendenloterij, door accoord te gaan enz. - 24 maart 2011 08:22
mensen, ik lees dat de klachten zich alleen maar opstapelen.
Tot vandaag heb je nog de gelegenheid je te melden bij, [email protected]
DOE HET NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MET Z'N ALLEN STAAN WE STERKER.
ruudverabouma
Re: Pas op Vriendenloterij, door accoord te gaan enz. - 24 maart 2011 08:22
mensen, ik lees dat de klachten zich alleen maar opstapelen.
Tot vandaag heb je nog de gelegenheid je te melden bij, [email protected]
DOE HET NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MET Z'N ALLEN STAAN WE STERKER.
-
Beste mensen,
Het valt mij op dat een heleboel mensen de praktijken van de VriendenLoterij, en indirect ook de andere loterijen, wel willen aanpakken maar daar daadwerkelijk niets mee doen. Typisch Nederlands! Veel praten maar niets doen!
Wij hebben nu toch het initiatief genomen om in deze kwestie een advocaat in te schakelen.
Kosten 50 euro per persoon. Ik heb het al overgemaakt!
Hoe meer mensen zich bij ons collectief willen aansluiten hoe meer gewicht er in de schaal komt te liggen. Dus ik roep nog een keer iedereen op om nog eens goed na te denken. We kunnen echt een verschil maken.
We kunnen ervoor zorgen dat het in de toekomst anders moet!
En, wie weet krijgen we alsnog wat ons beloofd is!
Vergeet niet dat als het ons lukt het gelijk aan onze kant te krijgen, dit alleen opgaat voor de mensen die zich hebben aangemeld.
Anderen na ons zullen dezelfde procedure moeten doorlopen en dan zullen de kosten vele malen hoger liggen en niet meer in verhouding staan.
Dus ik roep iedereen toch op om aan te sluiten!
Meld je aan op [email protected]
Je kunt mij altijd persoonlijk benaderen voor meer informatie! (door pb te gebruiken op dit forum)
Het valt mij op dat een heleboel mensen de praktijken van de VriendenLoterij, en indirect ook de andere loterijen, wel willen aanpakken maar daar daadwerkelijk niets mee doen. Typisch Nederlands! Veel praten maar niets doen!
Wij hebben nu toch het initiatief genomen om in deze kwestie een advocaat in te schakelen.
Kosten 50 euro per persoon. Ik heb het al overgemaakt!
Hoe meer mensen zich bij ons collectief willen aansluiten hoe meer gewicht er in de schaal komt te liggen. Dus ik roep nog een keer iedereen op om nog eens goed na te denken. We kunnen echt een verschil maken.
We kunnen ervoor zorgen dat het in de toekomst anders moet!
En, wie weet krijgen we alsnog wat ons beloofd is!
Vergeet niet dat als het ons lukt het gelijk aan onze kant te krijgen, dit alleen opgaat voor de mensen die zich hebben aangemeld.
Anderen na ons zullen dezelfde procedure moeten doorlopen en dan zullen de kosten vele malen hoger liggen en niet meer in verhouding staan.
Dus ik roep iedereen toch op om aan te sluiten!
Meld je aan op [email protected]
Je kunt mij altijd persoonlijk benaderen voor meer informatie! (door pb te gebruiken op dit forum)
-
vandaag 30 maart 2011 werd ik 12.15 uur smiddags gebeld anoniem door iemand die me gratis meespelen aanbood in de vriendenlotery.
ik sta met mijn 06 nummer in het BEL ME NIET register notabene !
er werd erg agressief tegen me aangesproken, de persoon in kwestie wilde me s avonds terug bellen als het niet uit kwam, de provisiehonger droop uit zn tekst. ik zei hem dat ik helemaal geen intresse had omdat ik toch nooit iets win.
vervolgens kwam de discussie als je niet meedoet win je ook nooit iets, waarop ik weer antwoorde dat het in mijn geval nix uitmaakte omdat ik toch nooit iets win. ik heb het gesprek afgekapt door te zeggen dat hij zijn tijd beter aan anderen kan besteden omdat ik geen intresse heb.
ik vind het ronduit ASO dat je overdag lastig gevallen wordt door deze provisiehonden terwijl je zelfs in het BEL ME NIET register staat.
later las ik nog elders op internet dat dat zgn. gratis meespelen ook niet klopt omdat ze je alsnog geld afpakken , en logisch ook want die *** die de hele dag zit te bellen die moet ook betaald worden,
gewoon pure oplichting die hele zgn. vrienden loterij, wees gewaarschuwd !!
ik sta met mijn 06 nummer in het BEL ME NIET register notabene !
er werd erg agressief tegen me aangesproken, de persoon in kwestie wilde me s avonds terug bellen als het niet uit kwam, de provisiehonger droop uit zn tekst. ik zei hem dat ik helemaal geen intresse had omdat ik toch nooit iets win.
vervolgens kwam de discussie als je niet meedoet win je ook nooit iets, waarop ik weer antwoorde dat het in mijn geval nix uitmaakte omdat ik toch nooit iets win. ik heb het gesprek afgekapt door te zeggen dat hij zijn tijd beter aan anderen kan besteden omdat ik geen intresse heb.
ik vind het ronduit ASO dat je overdag lastig gevallen wordt door deze provisiehonden terwijl je zelfs in het BEL ME NIET register staat.
later las ik nog elders op internet dat dat zgn. gratis meespelen ook niet klopt omdat ze je alsnog geld afpakken , en logisch ook want die *** die de hele dag zit te bellen die moet ook betaald worden,
gewoon pure oplichting die hele zgn. vrienden loterij, wees gewaarschuwd !!
-
Zijn er al ontwikkelingen net de recht gang?
-
MR Mayistic schreef:Zijn er al ontwikkelingen net de recht gang?
Er zijn gesprekken gaande om all feiten en gebeurtenissen in beeld te brengen. nog even afwachten.