LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Goedemiddag mijnheer S,
Het bedrag € 200, - is een coulance wat Telfort u aanbiedt.
Dit is om u tegemoet te komen in de gemaakte data kosten.
Echter de klant blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het gebruik van het toestel
en de kosten die daar eventueel uit ontstaan.
Het aanbod van de coulance kunnen wij dan ook niet aanpassen.
Met vriendelijke groet,
Consumerdesk Representative
Telfort B.V.
E [email protected]
T 0800-228802*
W http://www.telfort.nl
Het bedrag € 200, - is een coulance wat Telfort u aanbiedt.
Dit is om u tegemoet te komen in de gemaakte data kosten.
Echter de klant blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het gebruik van het toestel
en de kosten die daar eventueel uit ontstaan.
Het aanbod van de coulance kunnen wij dan ook niet aanpassen.
Met vriendelijke groet,
Consumerdesk Representative
Telfort B.V.
E [email protected]
T 0800-228802*
W http://www.telfort.nl
Laatst gewijzigd door A2008 op 30 mar 2011 12:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
from: jopodepojo / 30 maart 2011
Re: Telfort berekent absurd hoge tarieven voor dataroaming
Beste allen,
Mij is deze maand precies hetzelfde overkomen.
In januari was ik in Duitsland en kreeg een waarschuwings-SMS en een blokkerings-SMS dat mijn limiet ad EUR 59,50 was bereikt. Prima, veel geld maar ok. Vervolgens ben ik in februari in Dubai, internet wat met met mijn telefoon en krijg niets, geen waarschuwing en geen blokkering terwijl ik in de veronderstelling verkeerde dat mijn internetverbruik door Telfort werd bijgehouden. De rekening voor "MB verbruik in het buitenland" bedroeg zo'n EUR 1.200,- en de enige reactie van Telfort was dat hier niets aan te doen is "omdat het in de voorwaarden staat".
Ik ben verbijsterd!
Re: Telfort berekent absurd hoge tarieven voor dataroaming
Beste allen,
Mij is deze maand precies hetzelfde overkomen.
In januari was ik in Duitsland en kreeg een waarschuwings-SMS en een blokkerings-SMS dat mijn limiet ad EUR 59,50 was bereikt. Prima, veel geld maar ok. Vervolgens ben ik in februari in Dubai, internet wat met met mijn telefoon en krijg niets, geen waarschuwing en geen blokkering terwijl ik in de veronderstelling verkeerde dat mijn internetverbruik door Telfort werd bijgehouden. De rekening voor "MB verbruik in het buitenland" bedroeg zo'n EUR 1.200,- en de enige reactie van Telfort was dat hier niets aan te doen is "omdat het in de voorwaarden staat".
Ik ben verbijsterd!
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Telfort berekent absurd hoge tarieven voor dataroaming - 29 maart 2011 12:23
From, Luwiz
Hallo allemaal,
Twee weken geleden ben ik op vakantie geweest in de Verenigde Staten. Aangezien het voor mij belangrijk is om regelmatig mijn mail te controleren heb ik dit hier regelmatig (lees: 2 keer per dag, 's ochtends en 's avonds) gedaan via mijn Iphone4 met abonnement van Telfort. Ook heb ik enkele keren het nieuws bijgehouden door met mijn mobieltje op nu.nl te kijken. Na 5 dagen kreeg ik ineens een sms dat Telfort mijn internet / gprs had afgesloten vanwege hoogverbruik. Op dat moment ben ik ervan uitgegaan dat het hier om verbruik ging van ongeveer 60 euro. Ik had op mijntelfort.nl namelijk gelezen dat Telfort een signaleringsfunctie heeft en je informeert indien je kosten voor dataverbruik te hoog worden. Mijn telefoonrekeningen liggen normaal tussen de 30 en maximaal 65 euro per maand. Aangezien er ook internet in het hotel beschikbaar was heb ik hier de overige dagen gebruik van gemaakt. Eenmaal thuis gekomen ben ik me echter rot geschrokken van de rekening... namelijk €1700 als gevolg van datagebruik!!!!!!!!!!! Naar mijn mening staat dit absoluut niet in verhouding tot de geleverde diensten en bij deze wil ik dan ook iedereen waarschuwen voor deze manier van werken! Ik ben van mening dat Telfort iemand best wat eerder kan waarschuwen indien een rekening zo hoog oploopt. Achteraf blijkt dat ze verplicht zijn om je te waarschuwen voor hoog dataverbruik BINNEN de EU maar niet buiten de EU. Het is duidelijk dat Telfort dan ook gretig gebruik maakt van deze vrijheid om abonnees hier niet over in te lichten en exorbitant hoge kosten in rekening te brengen!
From, Luwiz
Hallo allemaal,
Twee weken geleden ben ik op vakantie geweest in de Verenigde Staten. Aangezien het voor mij belangrijk is om regelmatig mijn mail te controleren heb ik dit hier regelmatig (lees: 2 keer per dag, 's ochtends en 's avonds) gedaan via mijn Iphone4 met abonnement van Telfort. Ook heb ik enkele keren het nieuws bijgehouden door met mijn mobieltje op nu.nl te kijken. Na 5 dagen kreeg ik ineens een sms dat Telfort mijn internet / gprs had afgesloten vanwege hoogverbruik. Op dat moment ben ik ervan uitgegaan dat het hier om verbruik ging van ongeveer 60 euro. Ik had op mijntelfort.nl namelijk gelezen dat Telfort een signaleringsfunctie heeft en je informeert indien je kosten voor dataverbruik te hoog worden. Mijn telefoonrekeningen liggen normaal tussen de 30 en maximaal 65 euro per maand. Aangezien er ook internet in het hotel beschikbaar was heb ik hier de overige dagen gebruik van gemaakt. Eenmaal thuis gekomen ben ik me echter rot geschrokken van de rekening... namelijk €1700 als gevolg van datagebruik!!!!!!!!!!! Naar mijn mening staat dit absoluut niet in verhouding tot de geleverde diensten en bij deze wil ik dan ook iedereen waarschuwen voor deze manier van werken! Ik ben van mening dat Telfort iemand best wat eerder kan waarschuwen indien een rekening zo hoog oploopt. Achteraf blijkt dat ze verplicht zijn om je te waarschuwen voor hoog dataverbruik BINNEN de EU maar niet buiten de EU. Het is duidelijk dat Telfort dan ook gretig gebruik maakt van deze vrijheid om abonnees hier niet over in te lichten en exorbitant hoge kosten in rekening te brengen!
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
A2008,
Ben je nu ongevraagd topics / reacties van anderen in je eigen topic aan het kopieren ?
Ben je nu ongevraagd topics / reacties van anderen in je eigen topic aan het kopieren ?
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Hierbij doe ik een oproep aan iedereen die een factuur-probleem heeft met Telfort met betrekking tot data-verbruik deze te plaatsen in dit forum.
Ik wil deze verhalen verzamelen voor de geintresseerde media.
Heb bewust een aantal voorbeelden overgenomen met de opzet de gedupeerden te helpen.
Momenteel doet de provider bijna niets voor gedupeerden en ik wil dat zij hun data produkten aanpassen mede om hun klanten te behouden.
Ik wil deze verhalen verzamelen voor de geintresseerde media.
Heb bewust een aantal voorbeelden overgenomen met de opzet de gedupeerden te helpen.
Momenteel doet de provider bijna niets voor gedupeerden en ik wil dat zij hun data produkten aanpassen mede om hun klanten te behouden.
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Misschien ben ik heel blond hoor ....Maar als je in de VS op vakantie gaat en je wilt internetten op je telefoon, dan kan je toch een beetje verwachten dat je dat niet voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Zeker in de VS hebben bijna alle hotels internet, kost een paar dollar, maar geen € 1700. Ik vind dat ook een heel hoog bedrag, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb ook internet op mijn telefoon, maak er alleen nooit gebruik van. Het kost gewoon te veel. Duurt lang voordat je een site hebt. Misschien toch eens op de site van Telfort kijken hoeveel het kost om over de hele wereld te internetten met je telefoon. Tenslotte heb je bij een reisverzekering ook verschillende dekkingen en betaal je meer voor een werelddekking.
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
@telfortdame41
Ik had ook niet verwacht dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zou zitten, zo steek ik niet in elkaar. Deze rekening is echter een ander uiterste en staat gewoon totaal niet in verhouding tot de geleverde diensten. Zoals ik in mijn post heb uitgelegd had ik de telfortsite geraadpleegd (aantal maanden geleden toen ik mijn smartphone kreeg) en zag ik dat ze me zouden inlichten indien mijn verbruik boven de 60 euro was... De vergelijking met een reisverzekering slaat m.i. als een tang op een varken. Het verschil tussen europadekking en werelddekking is gemiddeld 60%. Het verschil in factuurbedrag (BINNEN EU of buiten EU) dat Telfort (in mijn geval) durft te hanteren is 2800%.
Ik had ook niet verwacht dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zou zitten, zo steek ik niet in elkaar. Deze rekening is echter een ander uiterste en staat gewoon totaal niet in verhouding tot de geleverde diensten. Zoals ik in mijn post heb uitgelegd had ik de telfortsite geraadpleegd (aantal maanden geleden toen ik mijn smartphone kreeg) en zag ik dat ze me zouden inlichten indien mijn verbruik boven de 60 euro was... De vergelijking met een reisverzekering slaat m.i. als een tang op een varken. Het verschil tussen europadekking en werelddekking is gemiddeld 60%. Het verschil in factuurbedrag (BINNEN EU of buiten EU) dat Telfort (in mijn geval) durft te hanteren is 2800%.
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Ik ben geen Telfort dame even voor de duidelijkheid. Ik heb net op de site van Telfort gekeken. Wat een rommelige site trouwens!!!! Staat alleen iets over internetten binnen Europa, met een data limiet van € 60 als ik mij niet vergis. Er staat niets over buiten Europa, vind ik overigens heel slecht. Maar ik blijf erbij dat internetten via je mobiele telefoon gewoon heel duur is, dat je toch beter gebruik kan maken van het internet die het hotel je kan bieden. Is altijd goedkoper.
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Internetten buiten europa staat gewoon op de site, hoor. Bij de pagina met alle andere tarieven. Daar is een kopje Mobiel Internet en bij die tarieven is weer een kopje 'in en naar het buitenland'. Vervolgens kun je uit een hele rij landen kiezen, met daarbij een zone-nummer. Grofweg de EU = zone 1, het goedkopere tarief, en buiten de EU is het dure tarief.dame41 schreef:Ik ben geen Telfort dame even voor de duidelijkheid. Ik heb net op de site van Telfort gekeken. Wat een rommelige site trouwens!!!! Staat alleen iets over internetten binnen Europa, met een data limiet van € 60 als ik mij niet vergis. Er staat niets over buiten Europa, vind ik overigens heel slecht. Maar ik blijf erbij dat internetten via je mobiele telefoon gewoon heel duur is, dat je toch beter gebruik kan maken van het internet die het hotel je kan bieden. Is altijd goedkoper.
En onder die tarieven staat o.a. nog "Binnen EU-landen geldt er een datalimiet van 50,00 per maand. Hiervan wordt u met een sms op de hoogte gesteld."
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Inderdaad, ik heb hetzelfde meegemaakt.
Door een "fout" op de zaak heb ik geen data abonnement.
Vreemde is wel dat er dan van data gebruik gemaakt kan worden a 2,50 per Mb.
Nu is op een of andere manier op 1 dag 1,2 Gb gaan streamen, zonder dat ik dat in de gaten had... iPhone gewoon mail gelezen en gebeld...
Rare gang van zaken dat er een soort van bescherming in het buitenland is (goede zaak overigens) maar dat er toch nog een zeg maar "lek" in het systeem zit...
Hopelijk gaat KPN er coulant mee om, dinsdag maar even naar het Business Center... dit is niet telefonisch te doen...
Daar word je dus echt ziek van, beter gezegd slapeloze nachten
Door een "fout" op de zaak heb ik geen data abonnement.
Vreemde is wel dat er dan van data gebruik gemaakt kan worden a 2,50 per Mb.
Nu is op een of andere manier op 1 dag 1,2 Gb gaan streamen, zonder dat ik dat in de gaten had... iPhone gewoon mail gelezen en gebeld...
Rare gang van zaken dat er een soort van bescherming in het buitenland is (goede zaak overigens) maar dat er toch nog een zeg maar "lek" in het systeem zit...
Hopelijk gaat KPN er coulant mee om, dinsdag maar even naar het Business Center... dit is niet telefonisch te doen...
Daar word je dus echt ziek van, beter gezegd slapeloze nachten
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Inderdaad waardeloos, zo ga je niet met klanten om, ondanks dat je in je recht staat. In veel gevallen ga je dan lopen uit rancune, uiteindelijk kost ze dat meer geld. Ik heb het bij KPN, hoop dat ze coulant zullen zijn, Telfort wordt het in ieder geval niet...A2008 schreef:from: jopodepojo / 30 maart 2011
Re: Telfort berekent absurd hoge tarieven voor dataroaming
Beste allen,
Mij is deze maand precies hetzelfde overkomen.
In januari was ik in Duitsland en kreeg een waarschuwings-SMS en een blokkerings-SMS dat mijn limiet ad EUR 59,50 was bereikt. Prima, veel geld maar ok. Vervolgens ben ik in februari in Dubai, internet wat met met mijn telefoon en krijg niets, geen waarschuwing en geen blokkering terwijl ik in de veronderstelling verkeerde dat mijn internetverbruik door Telfort werd bijgehouden. De rekening voor "MB verbruik in het buitenland" bedroeg zo'n EUR 1.200,- en de enige reactie van Telfort was dat hier niets aan te doen is "omdat het in de voorwaarden staat".
Ik ben verbijsterd!
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
ook bij ons viel in januari een hoge rekening in de bus van KPN.
Mijn zoon had , toen wij in Marokko waren, internet uit gezet. Dus dacht hij ik zit goed. Hij is alleen via WIFI op internet gegaan.
Echter blijkt dat zijn Blackberry ook zelfstandig data ophaalt. Tevens zijn er smsjes verstuurd, somswel 3 per (zelfde) minuut. Iets wat hij niet heeft gedaan, dit hebben wij gecontroleerd, omdat de verstuurde smsjes nog in zijn BlackBerry stonden. Het waren er maar 2.
KPN reageerde met een beperkte tegemoetkoming in de kosten.
Deze worden nu verrekend met de abonnementskosten van een telefoon die KPN heeft afgesloten. Want als je niet hebt betaald ben je een wanbetaler, ookal loopt de klachtenprocedure nog.
Daarnaast heeft KPN ook een ander mobielnummer afgesloten want ja die stond ook onder hetzelfde klantnummer. Voor dit nummer is altijd netjes betaald.
KPN verdient dus niet de schoonhiedsprijs, temeer daar wij nu ook opdraaien voor de aansluitkosten.
We zijn van voornemens om naar de geschillencommissie Telecommunicatie te gaan. Zijn er nog meer mensen met eenzelfde ervaring?
Mijn zoon had , toen wij in Marokko waren, internet uit gezet. Dus dacht hij ik zit goed. Hij is alleen via WIFI op internet gegaan.
Echter blijkt dat zijn Blackberry ook zelfstandig data ophaalt. Tevens zijn er smsjes verstuurd, somswel 3 per (zelfde) minuut. Iets wat hij niet heeft gedaan, dit hebben wij gecontroleerd, omdat de verstuurde smsjes nog in zijn BlackBerry stonden. Het waren er maar 2.
KPN reageerde met een beperkte tegemoetkoming in de kosten.
Deze worden nu verrekend met de abonnementskosten van een telefoon die KPN heeft afgesloten. Want als je niet hebt betaald ben je een wanbetaler, ookal loopt de klachtenprocedure nog.
Daarnaast heeft KPN ook een ander mobielnummer afgesloten want ja die stond ook onder hetzelfde klantnummer. Voor dit nummer is altijd netjes betaald.
KPN verdient dus niet de schoonhiedsprijs, temeer daar wij nu ook opdraaien voor de aansluitkosten.
We zijn van voornemens om naar de geschillencommissie Telecommunicatie te gaan. Zijn er nog meer mensen met eenzelfde ervaring?
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Van: [email protected] [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 7 april 2011 12:15
Aan:
Onderwerp: E-mail met bijlage (attachment): fup_databundels_mbtegoed
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
In antwoord op uw vraag wil ik u het volgende mededelen, het type abonnement dat u gebruikt is het niet mogelijk een limiet in te stellen
hierop is een Fair Use Policy van toepassing zie bijgevoegd bestand.
Ikvertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u verder een fijne dag.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met onze afdeling op 050551*** optie 4.
Met vriendelijk groet,
N.
KPN Contact Center
Service Zakelijk KPN Mobiel
NB: Dit mailadres is niet bedoeld als klantingang.
Er wordt daarom alleen op mailberichten gereageerd indien die in samenspraak met ondergetekende zijn gestuurd.
Voor alle andere / nieuwe vragen verzoek ik u telefonisch contact met ons op te nemen via 050-5***** of een mailbericht te sturen naar bedrijfsrelaties.kpn.******@kpn.com.
FW: Limiet op mb bundels Ipone <.nl>"Bedrijfsrelaties KPN Mobile" <bedrijfsrelaties.kpn.******@kpn.com>
Beste KPN,
Graag zou een limiet op mijn zakelijk abonnement willen van 1Gig,
dit om onvoorziene kosten te vermijden.
Mijn nummer 06-*********.
Kunt u me aangeven of dit mogelijk is,
En of dit extra kosten met zich meebrengen?
Oftewel wat ik moet doen om dit te regelen.
Mvgr.
****
Verzonden: donderdag 7 april 2011 12:15
Aan:
Onderwerp: E-mail met bijlage (attachment): fup_databundels_mbtegoed
Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
In antwoord op uw vraag wil ik u het volgende mededelen, het type abonnement dat u gebruikt is het niet mogelijk een limiet in te stellen
hierop is een Fair Use Policy van toepassing zie bijgevoegd bestand.
Ikvertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u verder een fijne dag.
Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met onze afdeling op 050551*** optie 4.
Met vriendelijk groet,
N.
KPN Contact Center
Service Zakelijk KPN Mobiel
NB: Dit mailadres is niet bedoeld als klantingang.
Er wordt daarom alleen op mailberichten gereageerd indien die in samenspraak met ondergetekende zijn gestuurd.
Voor alle andere / nieuwe vragen verzoek ik u telefonisch contact met ons op te nemen via 050-5***** of een mailbericht te sturen naar bedrijfsrelaties.kpn.******@kpn.com.
FW: Limiet op mb bundels Ipone <.nl>"Bedrijfsrelaties KPN Mobile" <bedrijfsrelaties.kpn.******@kpn.com>
Beste KPN,
Graag zou een limiet op mijn zakelijk abonnement willen van 1Gig,
dit om onvoorziene kosten te vermijden.
Mijn nummer 06-*********.
Kunt u me aangeven of dit mogelijk is,
En of dit extra kosten met zich meebrengen?
Oftewel wat ik moet doen om dit te regelen.
Mvgr.
****
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Nog steeds bieden de mobiele providers producten aan zonder data-limiet.
Van 500 Mb tot 10 GB er zit dan geen limiet op zodat je zonder dat je het door hebt erdoor heen gaat... 500 Mb is al te bereiken met een Youtube video...
De providers verdienen steeds minder op spraak-verkeer en kunnen nu hun zakken vullen met data (plat gezegd).. Ze hebben ook jaren geinvesteerd in het kopen (licenties) bouwen en onderhouden van hun netwerken en willen nu winst gaan draaien op dat gebied. Vind het prima dat ze geld eraan verdienen, doe het alleen wel op een fatsoenlijke manier. En niet grof over induviduele klanten die zich totaal niet bewust zijn van hun verbruik. Niemand kiest ervoor om duizenden euro's te betalen voor mobiel internet binnen een korte periode..
Kan me gewoon niet voorstellen dat ze dit hun klanten willen aandoen. Volgens mij zijn er op dit moment heel veel klanten met dit verhaal...Als ik mij vergis dan hoop ik nog steeds heel veel klanten zich bewust te maken...
Van 500 Mb tot 10 GB er zit dan geen limiet op zodat je zonder dat je het door hebt erdoor heen gaat... 500 Mb is al te bereiken met een Youtube video...
De providers verdienen steeds minder op spraak-verkeer en kunnen nu hun zakken vullen met data (plat gezegd).. Ze hebben ook jaren geinvesteerd in het kopen (licenties) bouwen en onderhouden van hun netwerken en willen nu winst gaan draaien op dat gebied. Vind het prima dat ze geld eraan verdienen, doe het alleen wel op een fatsoenlijke manier. En niet grof over induviduele klanten die zich totaal niet bewust zijn van hun verbruik. Niemand kiest ervoor om duizenden euro's te betalen voor mobiel internet binnen een korte periode..
Kan me gewoon niet voorstellen dat ze dit hun klanten willen aandoen. Volgens mij zijn er op dit moment heel veel klanten met dit verhaal...Als ik mij vergis dan hoop ik nog steeds heel veel klanten zich bewust te maken...
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
KPN / Telfort en bedankt!!
Betalingsoverzicht.
Factuurdatum Gebruiksperiode Vervaldatum Status Bedrag
05-04-2011 Maart 2011 05-05-2011 openstaand € 716,48 € 716,48
04-03-2011 Februari 2011 iPhone->betaald € 158,69 € 0,00
04-02-2011 Januari 2011 betaald € 52,87 € 0,00
06-01-2011 December 2010 betaald € 40,67 € 0,00
06-12-2010 November 2010 betaald € 39,39 € 0,00
04-11-2010 Oktober 2010 betaald € 60,97 € 0,00
05-10-2010 September 2010 betaald € 39,58 € 0,00
06-09-2010 Augustus 2010 betaald € 65,19 € 0,00
04-08-2010 Juli 2010 betaald € 55,13 € 0,00
06-07-2010 Juni 2010 betaald € 66,68 € 0,00
17-06-2010 Mei 2010 betaald € 39,58 € 0,00
07-05-2010 April 2010 betaald € 39,20 € 0,00
08-04-2010 Maart 2010 betaald € 39,58 € 0,00
09-03-2010 Februari 2010 betaald € 38,82 € 0,00
06-02-2010 Januari 2010 betaald € 42,59 € 0,00
06-01-2010 December 2009 betaald € 41,79 € 0,00
09-12-2009 November 2009 betaald € 42,95 € 0,00
18-11-2009 Oktober 2009 betaald € 39,58 € 0,00
09-10-2009 September 2009 betaald € 41,46 € 0,00
09-09-2009 Augustus 2009 betaald € 41,10 € 0,00
06-08-2009 Juli 2009 betaald € 47,39 € 0,00
08-07-2009 Juni 2009 betaald € 79,16 € 0,00
09-06-2009 Mei 2009 betaald € 22,56 € 0,00
08-05-2009 April 2009 betaald € 60,26 € 0,00
07-04-2009 Maart 2009 betaald € 67,02 € 0,00
06-03-2009 Februari 2009 betaald € 31,12 € 0,00
08-02-2009 Januari 2009 betaald € 34,86 € 0,00
08-01-2009 December 2008 betaald € 49,85 € 0,00
10-12-2008 November 2008 betaald € 39,27 € 0,00
Betalingsoverzicht.
Factuurdatum Gebruiksperiode Vervaldatum Status Bedrag
05-04-2011 Maart 2011 05-05-2011 openstaand € 716,48 € 716,48
04-03-2011 Februari 2011 iPhone->betaald € 158,69 € 0,00
04-02-2011 Januari 2011 betaald € 52,87 € 0,00
06-01-2011 December 2010 betaald € 40,67 € 0,00
06-12-2010 November 2010 betaald € 39,39 € 0,00
04-11-2010 Oktober 2010 betaald € 60,97 € 0,00
05-10-2010 September 2010 betaald € 39,58 € 0,00
06-09-2010 Augustus 2010 betaald € 65,19 € 0,00
04-08-2010 Juli 2010 betaald € 55,13 € 0,00
06-07-2010 Juni 2010 betaald € 66,68 € 0,00
17-06-2010 Mei 2010 betaald € 39,58 € 0,00
07-05-2010 April 2010 betaald € 39,20 € 0,00
08-04-2010 Maart 2010 betaald € 39,58 € 0,00
09-03-2010 Februari 2010 betaald € 38,82 € 0,00
06-02-2010 Januari 2010 betaald € 42,59 € 0,00
06-01-2010 December 2009 betaald € 41,79 € 0,00
09-12-2009 November 2009 betaald € 42,95 € 0,00
18-11-2009 Oktober 2009 betaald € 39,58 € 0,00
09-10-2009 September 2009 betaald € 41,46 € 0,00
09-09-2009 Augustus 2009 betaald € 41,10 € 0,00
06-08-2009 Juli 2009 betaald € 47,39 € 0,00
08-07-2009 Juni 2009 betaald € 79,16 € 0,00
09-06-2009 Mei 2009 betaald € 22,56 € 0,00
08-05-2009 April 2009 betaald € 60,26 € 0,00
07-04-2009 Maart 2009 betaald € 67,02 € 0,00
06-03-2009 Februari 2009 betaald € 31,12 € 0,00
08-02-2009 Januari 2009 betaald € 34,86 € 0,00
08-01-2009 December 2008 betaald € 49,85 € 0,00
10-12-2008 November 2008 betaald € 39,27 € 0,00
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Na een uitspraak van de heer M. Visser directeur KPN Consumentenmarkt.
"Niemand is gebaat bij hoge facturen"
Eenmalig wordt er gecrediteerd bij al die klanten met een extreem hoge
data-verbruik op de factuur na onbewust gebruik.
Bij oprecht onbewust veel data-gebruik wordt het verbruik gecrediteerd naar E100,--.
KPN / Telfort/ Hi.
Stap 1: Neem de factuur bij de hand en neem telefonisch contact op.
Stap 2: Vraag om een bevestiging per email.
"Niemand is gebaat bij hoge facturen"
Eenmalig wordt er gecrediteerd bij al die klanten met een extreem hoge
data-verbruik op de factuur na onbewust gebruik.
Bij oprecht onbewust veel data-gebruik wordt het verbruik gecrediteerd naar E100,--.
KPN / Telfort/ Hi.
Stap 1: Neem de factuur bij de hand en neem telefonisch contact op.
Stap 2: Vraag om een bevestiging per email.
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
inmiddels hebben wij telefonisch contaact gehad met KPN en krijgen wij een groter bedrag gecrediteerd.
Nu blijft er echter nog het menigsverschil m.b.t het afsluiten van 2 mobiele nummers. Een m.b.t op het geschil en de andere die altijd netjes betaald is.
We wachten af wat KPN hiermee gaat doen.
Nu blijft er echter nog het menigsverschil m.b.t het afsluiten van 2 mobiele nummers. Een m.b.t op het geschil en de andere die altijd netjes betaald is.
We wachten af wat KPN hiermee gaat doen.
Re: Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Idd KPN heeft een coulance-beleid neergezet na de uitzending van Vara Kassa.
Ik wil iedereen bedanken voor hun deelname aan mijn forum en de andere forum makers mbt dit issue en de redactie Vara Kassa.
Dankzij o.a. dit forum platform en de aandacht van Vara Kassa zijn heel wat klanten (KPN, Hi, Telfort) weer gerustgesteld.
Case closed.
Ik wil iedereen bedanken voor hun deelname aan mijn forum en de andere forum makers mbt dit issue en de redactie Vara Kassa.
Dankzij o.a. dit forum platform en de aandacht van Vara Kassa zijn heel wat klanten (KPN, Hi, Telfort) weer gerustgesteld.
Case closed.