LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug van tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jversloot

Geld terug van tele2

Ongelezen bericht door jversloot »

Hallo iedereen,

Helaas ben ik sinds september in conflict met tele2. In augustus ben ik overgegaan naar een nieuwe provider, gelijk heb ik mijn tele2 abonnement opgezegd en de medewerker vertelde me dat mijn abonnement dezelfde week nog afgesloten zou worden en dan zou ik de telefoon niet meer kunnen gebruiken.

Sindsdien is er in september 15 euro, oktober 15 euro, december 20 euro (normale kosten inclusief heraansluitkosten) en februari 3,87 van mijn rekening afgeschreven.

Inmiddels heb ik meer dan 10 keer contact gehad met de klantenservice van tele2, tot noch toe echter zonder resultaat. In December is mij verteld dat ik 20 euro (betaald in December) teruggestort zou krijgen binnen de +-50 dagen. Aan september en oktober kon ik niks meer doen werd me verteld.

Toen ik na de 50 dagen tele2 belde waar mijn geld bleef werd er gezegd dat ik het binnen een week op mijn rekening zou hebben staan. Vele telefoongesprekken later en contact met medewerkers via de chat hebben mij tot noch toe niks opgeleverd. Na veel aandringen is het bedrag wel verhoogt naar 25 euro om de gemaakte kosten voor het bellen met de klantenservice gedeeltelijk te vergoeden.

De 3,87 die in februari is afgeschreven heb ik via de ING teruggeboekt.

In voorlaatste contact met de klantenservice heb ik gevraagt om een bevestiging van de overschrijving via de email. Enkele dagen later heb ik die gekregen met weer een valse(niet gehaalde) belofte.
De email:
15 maart 2011 19:02:32
Geachte heer Versloot,

Na aanleiding van het contact met de klantenservice op 11 maart j.l.
hebben wij geconstateerd dat de terugstorting niet correct is verlopen.
Bij deze wordt dit alsnog in orde gemaakt, en ontvangt u het bedrag van €
25,00 binnen 10 dagen op uw rekening.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Tele2 Nederland BV
Wat kan ik doen? Ik word gek!

Tele2 Webcare

Re: Geld terug van tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste jversloot,

Wat vervelend dat je het bedrag nog steeds niet hebt ontvangen. Ik wil graag voor je uitzoeken waar dat bedrag is gebleven. Zou je me je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] o.v.v. jversloot/trosradar willen sturen?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

jversloot

Beste Danielle,

Top dat er mensen van Tele2 op dit forum zitten.
Ik heb u mijn gegevens opgestuurd. Ook zou ik willen weten of ik de rest van het geld ook terug zou kunnen krijgen.

Met vriendelijke groet,
Jaap Versloot

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

[quote="jversloot"]Beste Danielle,

alleen zo jamemr dat ze kunnen reageren als er op het formum hier iets staat, danielle heeft waarschijnlijk heel de dag de tijd dit soort dingen na te gaan

jversloot

Pareltje31 schreef:
jversloot schreef:Beste Danielle,

alleen zo jamemr dat ze kunnen reageren als er op het formum hier iets staat, danielle heeft waarschijnlijk heel de dag de tijd dit soort dingen na te gaan
dat is waar en en zelf nu heb ik nog geen email van haar als bevestiging van het ontvangen van de gegevens..

Vandaag kreeg ik overigens wel deze mail n.a.v contact met de klantenservice.. Wat ze in deze mail beweren kunnen ze al niet meer waarmaken...
Geachte heer/mevrouw Versloot,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 13835997, stuur ik u hierbij dit bericht.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u de terugstorting nog niet heeft ontvangen.

Volgens onze gegevens heeft u al contact gehad met onze klantenservice. Toch ook nog even een antwoord per mail.
De terugstorting is op 15 maart 2011 in behandeling genomen, vervolgens duurt het maximaal 10 werkdagen voordat het op uw rekening staat.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Tele2 Klantenservice

Salimoone

Ongelezen bericht door Salimoone »

Het is fijn dat Tele2 meekijkt op het forum maar het zou nog fijner zijn als ze er daadwerkelijk iets mee doen. Bij Danielle schiet het ook niet op want haar collega's doen hun werk niet blijkbaar...

Tele2 Webcare

Beste jversloot,

Helaas heb ik je gegevens niet ontvangen, vandaar dat je nog geen bevestiging van me hebt ontvangen. Zou je me je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] kunnen sturen? Zou je hierbij in de betreftregel "jversloot/trosradar" kunnen zetten?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

jversloot

Beste Danielle,

Ik heb de gegevens zojuist nogmaals toegestuurd.
Ook is gister de verloopdatum van het overschrijven van het geld overschreden. Helaas is er weer een belofte niet waargemaakt.

Ik hoop dat het volledige asap bedrag vergoed word.

Mvg Jaap

jversloot

Beste Danielle,

Met een beetje geluk heb ik alles nu geregeld met een manager van tele2, [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Ik hoop dat het hiermee opgelost is.

Bedankt voor uw hulp.

Ik update dit bericht als het gelukt of niet gelukt is.

Tele2 Webcare

Beste jversloot,

Dat klopt. Hij zal nog contact met je opnemen hierover. We hebben het bedrag naar je overgemaakt. Deze kun je een deze dager op je rekening verwachten. Mijn excuses voor de vertraging!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

tess84

Ongelezen bericht door tess84 »

Beste jversloot/ danielle,

Sinds 3 maanden kamp ik met een soortgelijk probleem. Tele 2 is in gebreke gebleven bij levering van mijn product, afspraak was dat het abonnement kosteloos ontbonden werd. Nu wordt het bedrag van 270 euro toch afgeschreven. Wekelijkse, soms dagelijkse contacten met de klantenservice, toezeggingen etc. hebben tot nu toe niets opgeleverd.
Ik overweeg een aangetekende brief te schrijven.

kooskoekedoos

Ongelezen bericht door kooskoekedoos »

@jversloot

Ik vraag mij af of u ook de bedragen uit september en oktober hebt terug gekregen van Tele2? Want ik vind het echt de grootst mogelijke onzin dat Tele2 onterecht geld van uf rekening afschrijft (als ik het goed begrijp) en dan een aantal maanden later doodleuk zegt dat hier niets meer aan te doen is. U heeft gewoon nog steeds recht op het geld wat in de maanden september en oktober onterecht is afgeschreven!

jversloot

Beste Danielle,

Het geld staat op mijn rekening en alles is opgelost.

Bedankt voor uw hulp!

Tele2 Webcare

Beste tess84,

Vervelend om te lezen dat het bedrag toch wordt afgeschreven en dat je er niet uitkomt bij de klantenservice. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] o.v.v. tess84/trosradar willen sturen? Dan ga ik dit voor je oppakken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste jversloot,

Graag gedaan! En fijn om te horen dat het opgelost is!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste tess84,

Ik heb je gegevens ontvangen, bedankt hiervoor. Zoals aangegeven zal ik je probleem in behandeling nemen en er nog bij je op terugkomen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

jversloot

kooskoekedoos schreef:@jversloot

Ik vraag mij af of u ook de bedragen uit september en oktober hebt terug gekregen van Tele2? Want ik vind het echt de grootst mogelijke onzin dat Tele2 onterecht geld van uf rekening afschrijft (als ik het goed begrijp) en dan een aantal maanden later doodleuk zegt dat hier niets meer aan te doen is. U heeft gewoon nog steeds recht op het geld wat in de maanden september en oktober onterecht is afgeschreven!
Klopt ik heb ook het geld van september en oktober terug gekregen.

Ook kreeg ik een telefoontje van de manager, hij heeft nogmaals zijn excusses aangebode.

Gesloten