LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Prepaid naar abonnement bij Vodafone probleem

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Guard007

Van Prepaid naar abonnement bij Vodafone probleem

Ongelezen bericht door Guard007 »

Ik heb nu een prepaid telefoonkaart van Vodafone en wil overstappen naar een abonnement van Vodafone.

Nu heb ik nog geld op de prepaid, kaart staan en nu heb ik Vodafone gevraagd of het mogelijk is om het geld wat er nog op staat op het moment van overzetten (van prepaid naar een abonnement ) te verrekenen met het eerste abonnementsgeld. Maar dat wil Vodafone niet, ze zeggen niet dat het niet kan maar dat ze het niet willen doen. Het schijnt niet ?? mogelijk te zijn volgens hun. Dit lijkt mij lariekoek.

Ik kan mij voorstellen dat ik niet de enige ben die hier mee te maken heeft. Ik ben benieuwd wie hier (in het verleden) ook mee heeft geworsteld, en opgelost heeft, Want dit is natuurlijk goud geld voor de providers.

Wie kan mij hier mee helpen??.
Alvast bedankt voor de suggesties!!

Ik ben er vrijwel zeker van dat Vodafone niet de enige is die dit beleid heeft.

GodsSon

Re: Van Prepaid naar abonnement bij Vodafone probleem

Ongelezen bericht door GodsSon »

Kunnen en doen ze gewoon (in de winkels iig).
Bedrag >5€ dan iig, dan wordt alles als korting verrekend (een van de eerste 3 facturen, meestal de derde geloof ik), heb je er minder op staan dan vervalt alles.

Guard007

Re: Van Prepaid naar abonnement bij Vodafone probleem

Ongelezen bericht door Guard007 »

Ik heb vodafone ook een email gestuurd , de telefoniste wilde of "kon" het niet doen, en van hun de volgende schriftelijke reactie gekregen.

Beste klant,

Als u voor nummerbehoud van prepaid naar abonnement gaat dan wordt automatisch het prepaid beltegoed wat u nog over had binnen de eerste 3 maanden dat het abonnement loopt gecrediteerd.

Hopend u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Vodafone klantenservice

Dus ik laat me prettig verrassen.
en anders klim ik weer in de pen.

Gesloten