LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dringende vraag aan margreet braat

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
cd
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 aug 2003 09:37

dringende vraag aan margreet braat

Ongelezen bericht door cd »

beste margreet

Ik lees overal op het forum hoe het jou vergaat in de Dexia correspondie (lijdens)weg . Mijn situatie komt volgens mij volledig met die van jou overeen. In mijn geval begint de GGN fase. Net 1e GGN brief ontvangen en moet nu reageren of betalen.
Ik zou graag jou ervaring willen horen nadat je de GGN correspondentie bent gestart. Via dit forum of kan ik direct met je in contact komen Ik begin echt te twijfelen of ik niet alsnog onder protest zal betalen om er toch maar van af te zijn.

CD

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: dringende vraag aan margreet braat

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Waarom betalen kijk eens naar de laatste ontwikkelingen Betalen kun je altijd nog .

Joost

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: dringende vraag aan margreet braat

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: dringende vraag aan margreet braat

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: dringende vraag aan margreet braat

Ongelezen bericht door Gast »

Margreet
Ik heb deze week de brief van GGN gekregen. Restschuld plus toeslagen.
wat ik zou willen weten is wat ik kan gaan verwachten als ik niet ga betalen en de ggn een brief (concept brief van sara) schrijf en hun terugverwijs naar Dexia vanwege vernietiging van contract door mijn echtgenoot. Ik verwacht dan snel weer een aanmaning/herinnerings brief en dan.....?
Is de volgende stap dan dat ik een dagvaarding kan verwachten?
Uit het forum heb ik begrepen dat jij al druk in de weer bent met reageren op GGN brieven. Heb je inmiddels al een dagvaarding en hoe lang heeft dat geduurd sinds de 1e brief van GGN?

cd

Gast

Re: dringende vraag aan margreet braat

Ongelezen bericht door Gast »

Margreet heeft nog geen dagvaarding. Ze is bezig om een lotgenotenclub omgeving Amstelveen op te richten. Zie haar topic elders op het forum. Zij is eegalease en heeft alle voorbeeldbrieven van Sara naar GGN gestuurd en wacht nu geduldig op een dagvaarding en wat de stichting EL gaat doen.

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: dringende vraag aan margreet braat

Ongelezen bericht door margreet_braat »

verwijderd
Laatst gewijzigd door margreet_braat op 28 mar 2004 14:41, 3 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: dringende vraag aan margreet braat

Ongelezen bericht door Gast »

bedankt margreet

dc

Gesloten