Zwolle, 5 februari 2004
Omdat veel Dexia-gedupeerden deze site bezoeken, willen wij u graag op deze wijze op de hoogte brengen van een nieuwe ontwikkeling.
Zoals u weet lopen bij alle 19 Rechtbanken in Nederland intussen diverse door Dexia aangespannen procedures. Daardoor is er een reëel risico dat de diverse Rechtbanken in verschillende zin zullen gaan vonnissen.
Van de procureur in Almelo in twee van onze zaken vernamen wij dat de Rechtbank Almelo alle Dexia-zaken voor onbepaalde tijd aanhoudt, in verband met te voeren overleg tussen de diverse Rechtbanken. Aan de ene kant zal dat wat tijd kosten, maar aan de andere kant is er nu een reëel uitzicht op uniforme afhandeling van deze zaken in het hele land.
Dommerholt & Van Dijk advocaten
(Mr. F. Klemann, mr. H.J. Tulp, mr. E. Bosscher en mr. P.D. van Gaalen)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bericht van de Rechtbank Almelo
Re: Bericht van de Rechtbank Almelo
Zoals ik in een andere topic al gesteld heb, overleggen, overleggen en overleggen.
Zo blijven we aan de gang. Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een compromis.
Ik dacht dat rechters alleen keken naar jurisprudentie. Als ze nu ook onderling gaan overleggen over een uniforme aanpak van alle aandelenlease zaken geeft (mij) te denken.
We wachten lijdzaam af........
Allemaal sterkte....Groet ..........Dirk-1
Zo blijven we aan de gang. Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een compromis.
Ik dacht dat rechters alleen keken naar jurisprudentie. Als ze nu ook onderling gaan overleggen over een uniforme aanpak van alle aandelenlease zaken geeft (mij) te denken.
We wachten lijdzaam af........
Allemaal sterkte....Groet ..........Dirk-1