LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uit het restaurant gezet
Re: uit het restaurant gezet
Weer wat geleerd toch! ben jij hoffelijk zijn zij het ook. In een druk restaurant moet je geduld oefenen. Tip ga niet in een spitsuur uit eten maar erna dan krijg je alle aandacht.
-
Wat is dat nou voor rare conclusie?MAXIEM schreef:piet3inab
Ik vind het overigens wel jammer dat je in jouw topicbericht niet de naam van het restaurant genoemd hebt. Ben je soms fysiek bedreigd en is dat daarvan de reden?
Maxiem.
Alsof iedereen die de naam van een bedrijf niet noemt bedreigd is...
Misschien dat Piet zelf ook inziet dat zijn klacht misschien wel terecht was, maar dat het behoorlijk aso is om mensen die ergens werken gelijk maar (twee keer) voor onbeschoft uit te maken?
Niet dat dit reden is om iemand (na hem te laten betalen!!) uit je toko te knikkeren.
Denk niet dat je hier veel kan tegen doen. Iedereen die je kent afraden om daarheen te gaan.
-
Je weet ook niet wat de serveerster tegen de baas heeft gezegd Misschien heeft zij er iets anders van gemaakt, erger dan het was. Ik zou misschien toch een brief in de bus doen van jouw kant van het verhaal (ik maak uit het verhaal op dat je daar op dat moment geen gelegenheid voor hebt gehad) en dat je er hierdoor niet meer komt eten. Je kunt altijd kijken of en welke reactie je terug krijgt. Ga er niet van uit dat je een excuus krijgt ofzo, maar misschien geeft het je iets meer informatie.
Overigens is zo'n reactie van een eigenaar van zo'n tent ook geen reclame lijkt mij, zeker niet in een vol restaurant...
Overigens is zo'n reactie van een eigenaar van zo'n tent ook geen reclame lijkt mij, zeker niet in een vol restaurant...
schoepioen schreef:Je weet ook niet wat de serveerster tegen de baas heeft gezegd Misschien heeft zij er iets anders van gemaakt, erger dan het was. Ik zou misschien toch een brief in de bus doen van jouw kant van het verhaal (ik maak uit het verhaal op dat je daar op dat moment geen gelegenheid voor hebt gehad) en dat je er hierdoor niet meer komt eten. Je kunt altijd kijken of en welke reactie je terug krijgt. Ga er niet van uit dat je een excuus krijgt ofzo, maar misschien geeft het je iets meer informatie.
piet3inab
Laatst bezocht: 19 okt 2010 16:10
Totaal aantal berichten: 3
tennis je hebt gelijk.
Iedereen zit weer te gissen en TS is vertrokken(geen commentaar)
Waarschijnlijk een sterk verhaal
Iedereen zit weer te gissen en TS is vertrokken(geen commentaar)
Waarschijnlijk een sterk verhaal
Al vaker in een restaurant/bar/cafe gezeten waar het het niet druk was en het personeel wel bezig was met andere dingen. In het ergste geval was het zo dat de stoelen werden opgeruimd. Ik ben even naar de bar gegaan en vriendelijk gemeld dat ik al zeker 15 minuten zat te wachten op een drankje maar niet geholpen werd en dat wel de stoelen e.d al ruim 2 uur voor sluitingstijd werden opgeruimd. Was het misschien een stille hint dat ze die dag eerder gingen sluiten? Dit was niet zo.
Even later met excuses drankje gekregen, verder geen probleem van gemaakt, bij vertrek was de helft van de rekening (3 drankjes) door het cafe betaald omdat ook zij vonden dat dit geen goede service was. Dit was m.i. niet nodig, maar ik sloeg het ook niet af.
Mijn ervaring gewoon beleefd bij iemand die op een vaste plaats is (bar, receptie, de diegene die je naar je stoel helpt) melden dat je graag iets wil bestellen, maar dit even niet lukt. Kom je vaak een heel eind mee.
Even later met excuses drankje gekregen, verder geen probleem van gemaakt, bij vertrek was de helft van de rekening (3 drankjes) door het cafe betaald omdat ook zij vonden dat dit geen goede service was. Dit was m.i. niet nodig, maar ik sloeg het ook niet af.
Mijn ervaring gewoon beleefd bij iemand die op een vaste plaats is (bar, receptie, de diegene die je naar je stoel helpt) melden dat je graag iets wil bestellen, maar dit even niet lukt. Kom je vaak een heel eind mee.
Het is toch bekend dat het personeel van sommige horeca gelegenheden zich als een hork gedraagt. Mond afvegen, betalen en dan graag zo snel mogelijk wegwezen lijkt de laatste jaren mode. De horeca roept het zelf op zich af dat de zaken zo slecht gaan. Als ik op een terras ga zitten en betaal 3 euro voor cola waar geen koolzuur meer op zit en word vervolgens afgeblaft, denk ik, hier kom ik niet weer.
-
Ik persoonlijk had niet afgerekend!!.. en het hele gebeuren gefilmed en op youtube gezet! zodat andere mensen weten dat ze daar niet meer moeten zijn
Alles zo lezend krijg ik de indruk dat Piet's tafelgenote wat ongeduldig en dorstig heeft gereageerd. Dat kan gebeuren en was niet "slim'. Maar dat je dan door de eigenaar uit de zaak wordt gezet, vind ik alle perken te buiten gaan.
Tenslotte was de slome bediening "de druppel die de emmer deed overlopen', waarmee de reactie van Piet's tafelgenote natuurlijk niet goed te praten is.
Ik zou een brief aan die eigenaar persoonlijk, hebben geschreven met de mededeling er nooit weer te komen en de gang van zaken wijd en zijt te verkondigen in de ruime familie- en vriendenkring. Naamsbekendheid, daar is men gevoelig voor. Heb zo iets bij de hand gehad met een hypotheekadviseur (zaak uitgezet omdat ik zelf al een hypotheek had bedacht) , brief geschreven...nou ze wisten niet hoe snel ze mijn wens moesten inwilligen. Als klant (lees: "uitknijpsubject") hoef je toch niet alles te pikken. Tenslotte ben je als klant toch koning (of toch "uitknijpsubject")
Tenslotte was de slome bediening "de druppel die de emmer deed overlopen', waarmee de reactie van Piet's tafelgenote natuurlijk niet goed te praten is.
Ik zou een brief aan die eigenaar persoonlijk, hebben geschreven met de mededeling er nooit weer te komen en de gang van zaken wijd en zijt te verkondigen in de ruime familie- en vriendenkring. Naamsbekendheid, daar is men gevoelig voor. Heb zo iets bij de hand gehad met een hypotheekadviseur (zaak uitgezet omdat ik zelf al een hypotheek had bedacht) , brief geschreven...nou ze wisten niet hoe snel ze mijn wens moesten inwilligen. Als klant (lees: "uitknijpsubject") hoef je toch niet alles te pikken. Tenslotte ben je als klant toch koning (of toch "uitknijpsubject")
Ik kan me voorstellen dat als de letterlijke tekst van Piet of familie iets als "wat een onbeschoft k**wijf" is geweest dat ze uit het restaurant zijn gezet.ronald g schreef:Zoals vaker zullen er twee kanten zijn aan dit verhaal, je wordt niet zomaar een restaurant uit gezet moet je het wel erg bont maken. Piet verklaar je nader.