LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afval

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
Jootje69

afval

Ongelezen bericht door Jootje69 »

mensen ook ik ben opgelicht door nicks container cleaning in 2010 een deurverkoper gehad en het leek me wel handig,ik vraag nog speciaal hoe gaat dat volgend jaar ,die man zegt tegen me we mogen toch niet meer stilzwijgend verlengen dan moeten we eerst contact met u opnemen of we verder gaan. tot mijn verbazing is er begin januari weer geld afgeschreven doordeze oplichters . en dan ook nog voor niks doen want als de bakken 3keer zijn gereinigd is het veel en als je opbelt kun je nog een grote mond krijgen ook nog. dus ik raad iedereen aan geen gebruik te maken van deze zogenaamde service dit jaar hebben ze me te pakken omdat ik dus onder valse voorwendselen een contract getekend heb maar daarna ben ik er klaar mee

mihoen

Re: afval

Ongelezen bericht door mihoen »

de eerste woordspeling die bij me opkomt: geen bakkewassers, maar zakkewassers :oops:

Cosabi

Ongelezen bericht door Cosabi »

Beroepsmatig ben ik nogal met afval bezig; het reinigen van duocontainers is lucratief.

Ook thuis zou mijn container door dit bedrijf schoongemaakt moeten worden, maar de eerste lediging ging niet door (gladheid in week 6) en dat wordt niet ingehaald of vergoed. Morgen moet de tweede reiniging plaatsvinden, ik ben benieuwd...

Cedric3000

Ongelezen bericht door Cedric3000 »

Das mooi om te weten! was er bijna aan begonen! :shock:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wegens de vele oplichters en vaak slechte werk wat ze wel uitvoerden krijgen de goeden het erg moeilijk klanten te vinden en dat is jammer.
Er zijn dus wel goede tussen maar het beste kun je iemand vragen wiens bak herkenbaar aan de sticker al langer dan 1 jaar gedaan word of deze firma betrouwbaar en goed is.

anita1971

Ongelezen bericht door anita1971 »

Voor iedereen die containerreiniging overweegt: Koop bij de action container(kliko)zakken (€ 2,- de 10) en je hoeft maar 1x per jaar even de tuinslang door je container te halen.

Veel goedkoper dan die zogenaamde containercleaners.

theike

Ongelezen bericht door theike »

Die Action is een goede tip,heb ik ook gedaan,voor nog geen 5 euro een jaar lang 2 schone niet stinkende bakken. :lol:

En als het warme weer er aan komt spuit ik eerst wat chloor in de vuilzak en dan pas vullen.

maars

Ongelezen bericht door maars »

ik ben er ook helaas ingetrapt en dezelfde dag opgezegd aangetekend. Ook nog gebeld maar onbeschoft behandeld. Ik wil graag hun banknummer hebben zodat ik bijvoorbaad al het bedrag kan blokkeren. Heeft iemand die? anders kan de bank niks. Ze sturen ook geen bevestiging van de opzegging

Gesloten