LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitleg graag
uitleg graag
wij hebben toen F 55000,= aanbetaald, en hier dus een hypotheek voor op moeten nemen.
krijgen wij dit geld nu ook terug dan?
want ik snap eigenlijk niet wat er met restschuld bedoeld word.
krijgen wij dit geld nu ook terug dan?
want ik snap eigenlijk niet wat er met restschuld bedoeld word.
Re: uitleg graag
wij betalen nu nog wel elke maand 180 euromaar dat is eigenlijk voor de hypotheek die wel afgesloten hebben.
die aandelen betalen we niet die zijn al betaald.
die aandelen betalen we niet die zijn al betaald.
daar betaal je nu 180 euro rente voor de restschuld is het verschil tussen de waarde van deaandelen toen ze gekocht werden en de waarde nu zo'n 50 % lager dus komt er nu nog een schuld van 25000 gulden bij
Joost
Joost
Je kunt er van uitgaan dat je die f55.000,- kwijt bent en de restschuld (nog extra) moet betalen...
Dat wil zeggen als Dexia haar zin krijgt......
Dat wil zeggen als Dexia haar zin krijgt......
oh lekker is dat dan
dus heb ik een schuld van F 80000,= open staan nu
dus heb ik een schuld van F 80000,= open staan nu
Allemachtig Monique!
Kom je er nu pas achter en wel op deze manier?
Wat ontzettend rot voor je!
Zo heb ik eens op een babyforum iemand moeten vertellen dat ze een onwijze schuld zou hebben. Ook zij dacht dat het niet om een lening ging net als ik dacht toendertijd. Gelukkig heeft Dexia mij toen zelf dit heugelijke feit medegedeeld maar dit is wel zo ontzettend rot!
Sterkte ermee!
Kom je er nu pas achter en wel op deze manier?
Wat ontzettend rot voor je!
Zo heb ik eens op een babyforum iemand moeten vertellen dat ze een onwijze schuld zou hebben. Ook zij dacht dat het niet om een lening ging net als ik dacht toendertijd. Gelukkig heeft Dexia mij toen zelf dit heugelijke feit medegedeeld maar dit is wel zo ontzettend rot!
Sterkte ermee!
Je zit net als alle anderen op dit forum in hetzelfde schuitje. De hoogte van het bedrag is echter afhankelijk van het moment van aankoop van de aandelen en het soort overeenkomst. Dat is voor ieder anders...
De uitspraak van de DSI van vandaag is in zoverre gunstig dat een aanzienlijk deel van de restschuld (in een aantal gevallen) is kwijtgescholden.
Dit is NATUURLIJK voor ons niet voldoende, WIJ WILLEN ONZE INLEG TERUG!!!
Momenteel lopen een aantal rechtszaken en de Commissie Oosting komt met een uitspraak hierover, dus het is ff afwachten...
Dit is NATUURLIJK voor ons niet voldoende, WIJ WILLEN ONZE INLEG TERUG!!!
Momenteel lopen een aantal rechtszaken en de Commissie Oosting komt met een uitspraak hierover, dus het is ff afwachten...
-
Monique,
Begrijp ik uit bovenstaande dat je een eenmalige inleg hebt gedaan
van fl 55000 en daar een tweede hypotheek voor hebt opgenomen?
mvg
Richard
Begrijp ik uit bovenstaande dat je een eenmalige inleg hebt gedaan
van fl 55000 en daar een tweede hypotheek voor hebt opgenomen?
mvg
Richard
Dexia zal gewoon doorgaan met dreigen,deurwaarders, BKR etc. ondanks alle voor ons gunstige uitspraken de laatste tijd.
Ieder voor zich zal een rechtzaak moeten starten vrees ik om je gelijk te kunnen halen.
Deze uitspraken maken de kans op succes met de dag groter.
Dexia zal altijd blijven intimideren daar zijn het nu eenmaal criminelen voor.
Mensen laat je niet afschrikken hierdoor, we nemen geen genoegen met een schikking, we gaan voor ons recht dus voor 100% schadeloosstelling.
Ieder voor zich zal een rechtzaak moeten starten vrees ik om je gelijk te kunnen halen.
Deze uitspraken maken de kans op succes met de dag groter.
Dexia zal altijd blijven intimideren daar zijn het nu eenmaal criminelen voor.
Mensen laat je niet afschrikken hierdoor, we nemen geen genoegen met een schikking, we gaan voor ons recht dus voor 100% schadeloosstelling.
ja dat klopt
wij hadden overwaarde in ons huis zitten en dat geld hebben we dus opgenomen
er werd ons toen dus gezegd dat we dat bedrag met 5 jaar weer terug hadden verdiend plus nog zoiets van 13000 gulden
nou mooi niet dus
wij hadden overwaarde in ons huis zitten en dat geld hebben we dus opgenomen
er werd ons toen dus gezegd dat we dat bedrag met 5 jaar weer terug hadden verdiend plus nog zoiets van 13000 gulden
nou mooi niet dus
dat weet ik zo niet noem er eens wat?
Kan iemand mij vertellen of je alleen je geld terugkrijgt als je een klacht hebt ingedient bij het DSI. Ik heb dit n.l. destijds wel gedaan maar die werd naar wat ik ervan begreep niet in behandeling genomen omdat ze destijd overspoeld werden met klachten. Sinds dien heb ik niks meer van ze vernomen. Val ik nu buiten de boot?? Alsnog weer klagen bij DSI heeft zeker geen zin aangezien mijn contract 15 mei 2003 afliep of wel toch ??
Sorry dat ik zo binnenval maar ik ben radeloss want ik weet verder niemand die er verstand van heeft en de media doe het voorkomen alsof je het geld volgende week al op je rekening hebt staan
Lonneke van de zande
Sorry dat ik zo binnenval maar ik ben radeloss want ik weet verder niemand die er verstand van heeft en de media doe het voorkomen alsof je het geld volgende week al op je rekening hebt staan
Lonneke van de zande
pas op met wat je allemaal hier schrijft
Dexia kijkt mee.
Dexia kijkt mee.
Dit zijn zo'n beetje alle contrakten waar het over gaat:
4 = 10 Effect vooruitbetaling, AEX Plus Effect, AEX Plus Effect Vooruitbetaling, All Round Effect, All Round Sparen, Altijd Doen Plan, Beleggen met bonus, Beleggen met korting, Bespaarplan, Capital Effect maandbetaling, Capital Effect vooruitbetaling, Cash Clicken Geldmandje Lease-Service, Cash-Clicken Lease-Service, ClickLeasen, Direct Rendement Effect, DuoLease, Euro Effect, Feestplan I, Feestplan II, Garantplan, IB* Plan, Index Plus, Kinderspaarleasen, KoersExtra, Koersklimmer, Koersleasen, Korting Kado, Kwakkel-Koers Lease-Service, Labouchere KoersLIFT Contract, Legio-Jubileumplan, Legio-Pessimisten Plan, Maximaal Rendement Effecten, Multiplier Effect, Overwaarde Effect, Overwaarde Effect maandbetaling zonder herbelegging, Parelplan, Pensioen Effect, Pensioen Effect met herbelegging, Pensioen Effect zonder herbelegging, Premium Effect, Profit Effect, Renteremmer, Safeleasen, Security Effect, SpaarExtra, Spaarleasen, Spaarleasen Plus, Triple Effect, Troefplan, Vrijdag-Garantieplan Lease-Service, Winstverbeteraar, Winstverdriedubbelaar, Winstvertiendubbelaar.
4 = 10 Effect vooruitbetaling, AEX Plus Effect, AEX Plus Effect Vooruitbetaling, All Round Effect, All Round Sparen, Altijd Doen Plan, Beleggen met bonus, Beleggen met korting, Bespaarplan, Capital Effect maandbetaling, Capital Effect vooruitbetaling, Cash Clicken Geldmandje Lease-Service, Cash-Clicken Lease-Service, ClickLeasen, Direct Rendement Effect, DuoLease, Euro Effect, Feestplan I, Feestplan II, Garantplan, IB* Plan, Index Plus, Kinderspaarleasen, KoersExtra, Koersklimmer, Koersleasen, Korting Kado, Kwakkel-Koers Lease-Service, Labouchere KoersLIFT Contract, Legio-Jubileumplan, Legio-Pessimisten Plan, Maximaal Rendement Effecten, Multiplier Effect, Overwaarde Effect, Overwaarde Effect maandbetaling zonder herbelegging, Parelplan, Pensioen Effect, Pensioen Effect met herbelegging, Pensioen Effect zonder herbelegging, Premium Effect, Profit Effect, Renteremmer, Safeleasen, Security Effect, SpaarExtra, Spaarleasen, Spaarleasen Plus, Triple Effect, Troefplan, Vrijdag-Garantieplan Lease-Service, Winstverbeteraar, Winstverdriedubbelaar, Winstvertiendubbelaar.
-
Er zullen een paar mensen hun nek moeten uitsteken bij de rechter.
Dexia zal echt niet 10.000den zaken in het openbaar willen verliezen.
En de rechtbank is ook niet gek om daar alle tijd in te steken.
En leaseleed staat op het punt om namens 300 mensen naar de rechter te gaan.
Als dexia vandaag of morgen niet toehapt krijgen we een prachtige afgang van Dexia bij de rechter.
Dexia zal echt niet 10.000den zaken in het openbaar willen verliezen.
En de rechtbank is ook niet gek om daar alle tijd in te steken.
En leaseleed staat op het punt om namens 300 mensen naar de rechter te gaan.
Als dexia vandaag of morgen niet toehapt krijgen we een prachtige afgang van Dexia bij de rechter.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 05 feb 2004 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
legio lease kan dat ook?
legio Lease (inmiddels overgenomen door Dexia) is de naam van de aanbieder.