Eneco neemt Oxio over. Vervelend voor de klanten van Oxio.
Mijn verhaal start in november 2010 na veel heen en weer gebeld en gemaild met eneco over een bedrag van € 124,- euro. Stond binnen twee weken een incasso aan de deur met veel dreigementen en ook eneco was voor mij niet meer bereikbaar. Ze stuurde me continue door naar Vesting finance het incasso bedrijf. Ik heb mijn achterstallige kosten betaald. en heb mijn contract met eneco onmiddelijk opgezegd per 18 januari. Nu duurt het over maken van mijn waarborg som al 10 weken.
Eerst een email u krijgt waarborg automatisch retour 8 weken na opzegging.
Toen een formulier wat ingevuld moest worden. En nu een email dat het binnen 14 werkdagen retour gestort gaat worden. Nog drie dagen te gaan en ik ben benieuwd. Heb inmiddels alweer recht op 10 weken extra rente.
Bij mijn nieuwe leverancier EON kreeg ik binnen twee dagen mijn opzegkosten via eneco in rekening gebracht retour gestort. Daar kan het dus wel.
Ik heb medelijden met de klanten van eneco en nu ook van oxio. Administratief is het een puinhoop en ook de klanten service is niet om over naar huis te schrijven.
Je maakt telefonisch afspraken maar niemand van eneco houd zich eraan en binnen twee weken krijg je een mega rekening van een incasso bedrijf. Terwijl ik nog altijd 400 euro borg te goed heb.
Als je nog wilt overstappen geen eneco al lijkt het zo goedkoop.
De forums staan er vol mee.
Kies verstandig

Kiara kurosawa