LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beste mensen ik heb mijn uitspraak DSI
Beste mensen ik heb mijn uitspraak DSI
Vanavond om half acht kom ik in het nieuws over mijn uitspraak
Mijn zaak is nummer 8.
Ik ben van het grootse deel van mijn restschuld af.
Ik ben nu met mijn advocaat bezig om mijn tussen persoon voor de rest van de schade aansprakelijk te stelen .
Maandag ben ik waarschijnlijk in tros rader
Toch een klein feestje maar ik ga door thoompy geeft nooit op
Mijn zaak is nummer 8.
Ik ben van het grootse deel van mijn restschuld af.
Ik ben nu met mijn advocaat bezig om mijn tussen persoon voor de rest van de schade aansprakelijk te stelen .
Maandag ben ik waarschijnlijk in tros rader
Toch een klein feestje maar ik ga door thoompy geeft nooit op
Re: Beste mensen ik heb mijn uitspraak DSI
geweldig van harte
je bent voor ons een voorbeeld
je bent voor ons een voorbeeld
Ik maak het af voor ons alle maal er komt een groot artikel in de krant met mijn verhaal let op ik ben nog niet klaar .
Hoi troompy,
Welke zender ? Veel succes,ik zal er naar kijken.
Welke zender ? Veel succes,ik zal er naar kijken.
op rtl nieuws om half 8
Proficiat,
Groet .......Dirk-1
Groet .......Dirk-1
hoi thoompy,
Mag ik je nu nog wat vragen?
Ik heb 2dagen geleden een brief met acceptgiro van GGN ontvangen,
of ik binnen 5dagen mijn schuld aan dexia wil betalen.
Wat moet ik nou doen?
Mag ik je nu nog wat vragen?
Ik heb 2dagen geleden een brief met acceptgiro van GGN ontvangen,
of ik binnen 5dagen mijn schuld aan dexia wil betalen.
Wat moet ik nou doen?
Ten eerste gefeliciteerd kerel.
Heb toch een vraag hierover wat betreft dat Dexia zo'n 80 beleggers heeft gedagvaard waarvan ik er 1 ben dus en dit gaat nog wel ff duren was de gedachte van de advocaten.
Zou deze uitspraak ons kunnen helpen een beetje wel maar dan wordt er weer gezegd elke zaak is weer anders en zal op zich worden bekeken.
Wie weet hier misschien meer over te vertellen?
Ga wel ff kijken om half 8
Groetjes Pandabeer
Heb toch een vraag hierover wat betreft dat Dexia zo'n 80 beleggers heeft gedagvaard waarvan ik er 1 ben dus en dit gaat nog wel ff duren was de gedachte van de advocaten.
Zou deze uitspraak ons kunnen helpen een beetje wel maar dan wordt er weer gezegd elke zaak is weer anders en zal op zich worden bekeken.
Wie weet hier misschien meer over te vertellen?
Ga wel ff kijken om half 8
Groetjes Pandabeer
Thoompy jongen,
Van harte...
Je bent nog wel niet helemaal klaar, maar een gedeelte van deze moeizame weg is afgelegd.
Hoe de donkere nacht voor jou en ons uiteindelijk langzaam moge veranderen in een stralende dag...
Ga zo door en houd vol.
Sterkte,
mvg, learner...
Van harte...
Je bent nog wel niet helemaal klaar, maar een gedeelte van deze moeizame weg is afgelegd.
Hoe de donkere nacht voor jou en ons uiteindelijk langzaam moge veranderen in een stralende dag...
Ga zo door en houd vol.
Sterkte,
mvg, learner...
Beste mensen voor adviesen neem contact op met payback
Iedereen moet zelf kijken wat het beste is voor jouw.
Ook ik heb nog steeds 13000 verlies geleden.
Dit is wat er overblijft aan dit avontuur het was 34000 euro ik ben er nog niet mijn advocaat is de boel aan het onderzoeken we moeten ook eerst afwachten wat dexia gaat doen.
Ik heb in ieder geval opdracht gegeven voor een zaak tegen mijn tussen persoon te onder zoeken voor de rest van mijn verlies.
Maar ik ben lekker op weg .
Ook ik krijg maandag weer een incasso maar ik betaal niets laten ze je maar voor de rechter dagen.
De beer put gaat deze week goed open let maar op .........
Iedereen moet zelf kijken wat het beste is voor jouw.
Ook ik heb nog steeds 13000 verlies geleden.
Dit is wat er overblijft aan dit avontuur het was 34000 euro ik ben er nog niet mijn advocaat is de boel aan het onderzoeken we moeten ook eerst afwachten wat dexia gaat doen.
Ik heb in ieder geval opdracht gegeven voor een zaak tegen mijn tussen persoon te onder zoeken voor de rest van mijn verlies.
Maar ik ben lekker op weg .
Ook ik krijg maandag weer een incasso maar ik betaal niets laten ze je maar voor de rechter dagen.
De beer put gaat deze week goed open let maar op .........
-
proficiat thoompy
Vandaag hoorde ik het "goede" nieuws van DSI, alleen het is nog niet voldoende.
Toen ik vanmiddag thuis kwam lag de brief van de deurwaarder thuis.
17 maart moet ik voorkomen in Haarlem, dit is na een jaar mijn restschuld niet betalen.
Ik ben benieuwd wat dexia met deze rechtzaken gaat doen nu ze deze uitspraak van DSI gehoord hebben.
Ik ga morgen een advocaat bellen
Succes allemaal[/b]
Toen ik vanmiddag thuis kwam lag de brief van de deurwaarder thuis.
17 maart moet ik voorkomen in Haarlem, dit is na een jaar mijn restschuld niet betalen.
Ik ben benieuwd wat dexia met deze rechtzaken gaat doen nu ze deze uitspraak van DSI gehoord hebben.
Ik ga morgen een advocaat bellen
Succes allemaal[/b]
Thoompy,
Jij hebt ons gezinnetje weer een stuk vrolijker gekregen.......
Wat waren wij blij om dit goede nieuws te horen 5 februari 2004 . een dag om nooit te vergeten. TREK die beerput maar open want als je het niet alleen lukt kunnen er nog 70000 mensen mee trekken en dan gaat die zeker open.
veel succes met je verdere acties....
Jij hebt ons gezinnetje weer een stuk vrolijker gekregen.......
Wat waren wij blij om dit goede nieuws te horen 5 februari 2004 . een dag om nooit te vergeten. TREK die beerput maar open want als je het niet alleen lukt kunnen er nog 70000 mensen mee trekken en dan gaat die zeker open.
veel succes met je verdere acties....
proviciat thoompy is aleen je restshuld[gedeeltelijk of helemaal ]kwijtgescholden of krijg je nog geld terug van dexia???????????????