Geachten,
Na de uitspraken van DSI over het kwijtschelden van de schulden aan de effectenleasebezitters, zitten mijn vrouw en ik met vraagtekens...
Wij hebben afgelopen oktober het Dexia-aanbod geaccepteerd (geen andere keuze, omdat wij niet in staat waren de 39.000 euro af te lossen, over te kopen of de hoge maandtermijnen betalen bij het niet akkoord gaan).
Met het accepteren van het aanbod hebben wij dus ook onze mogelijkheden bij lease-verlies uitgesloten. Maar nog steeds zitten wij met hoge maandtermijnen die Dexia maandelijks int en onze vraag is, of de uitspraak van DSI ook voor mensen in onze situatie relevant is. Al was het om het schuldbedrag aanzienlijk te verlagen, zodat wij de maandtermijnen beter kunnen opbrengen.
Indien ja, wat zouden dan de eerste stappen moeten zijn voor ons?
Alvast bedankt,
Jan en Stephanie (en sinds 12-01-2004 ook Eva, onze dochter)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanbod geaccepteerd, niet lid Leaseverlies, wel hoge schuld?
Re: Aanbod geaccepteerd, niet lid Leaseverlies, wel hoge schuld?
Ik heb niet direct een oplossing. Wél heb ik ze zojuist aangemeld bij Payback (www.pay-back.nl) omdat ik me in exact dezelfde situatie bevind: ik had geen andere keus dan te kiezen voor het aanbod voor gespreide maandbetaling, die ik mij eigenlijk niet kan veroorloven. Maar het kón niet anders.
Pay-back schijnt de nodige know-how te hebben die wij - als leken-ontberen.
Ook ik hou me van harte aanbevolen voor alle goede advies dat wellicht uit dit forum mag komen.
Pay-back schijnt de nodige know-how te hebben die wij - als leken-ontberen.
Ook ik hou me van harte aanbevolen voor alle goede advies dat wellicht uit dit forum mag komen.
Re: Aanbod geaccepteerd, niet lid Leaseverlies, wel hoge schuld?
Geplaatst op 05 Feb 2004 18:49 door thoompy
--------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen voor adviesen neem contact op met payback
Iedereen moet zelf kijken wat het beste is voor jouw.
Ook ik heb nog steeds 13000 verlies geleden.
Dit is wat er overblijft aan dit avontuur het was 34000 euro ik ben er nog niet mijn advocaat is de boel aan het onderzoeken we moeten ook eerst afwachten wat dexia gaat doen.
Ik heb in ieder geval opdracht gegeven voor een zaak tegen mijn tussen persoon te onder zoeken voor de rest van mijn verlies.
Maar ik ben lekker op weg .
Ook ik krijg maandag weer een incasso maar ik betaal niets laten ze je maar voor de rechter dagen.
De beer put gaat deze week goed open let maar op .........