LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TIX.NL

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Guardian72
Contacteer:

Re: TIX.NL

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tix.nl schreef:Wij vinden het jammer dat u dit item op Tros Radar heeft geplaatst en niet eerst ons de kans heeft gegeven om het duidelijk toe te lichten.
Zou dit komen omdat TS stelt:
JGG schreef:TIX.NL is vooral onbetrouwbaar en onbereikbaar.

Guardian72
Contacteer:

margreth1 schreef:.
Ik heb naar TIX.NL gebeld en het bleek dat de tickets gecancelled zijn door Tix,
zonder mij daarvan in kennis te stellen en zonder het geld op mijn rekening terug
te storten!!!
Hoe is betaald?
Want indien per credit card - zou je een reverse charge kunnen aanvragen (terugdraaien van betaling) onder vermelding van niet geleverd - en zelfs geannuleerd zonder teruggave geld.

Samiraa

Ongelezen bericht door Samiraa »

Hey!

Wij hebben eergisteren tickets geboekt bij Tix.nl en vandaag heb ik de tickets nog steeds niet ontvangen. Als je belt naar het nummer 0900-444 888 1 dat rechtsboven op de site staat, kom je terecht bij Vliegtickets.nl en zij zeggen dat ze niets te maken hebben met Tix.nl.
Op de site heb ik dan het nummer 020-8203180 gevonden waar ik naar heb gebeld VOOR 18:00. Geen gehoor en na een tijd krijg je een stem die zegt dat de 'Helpdesk' bereikbaar is tussen 09:00-18:00??? Waarom nemen ze dan niet op om 17:00? De stem zegt dat je een NOODNUMMER kan bellen dat op de e-mailreservering staat? Wel ik kan u zeggen dat er helemaal geen nummer op de e-mailbevestiging reservering staat? Ik begrijp er helemaal niets van. Het zijn tickets om eerstdaags te vertrekken en ik weet niet waar ik sta?

Bovendien plaatsen ze een foto van een gebouw op het blad 'contact' maar zetten ze er in rode letters bij dat het niet mogelijk is om langs te komen of contant te betalen?

Heeft iemand een ander nummer waar ik deze mensen op kan bereiken want ik voel me nu wel degelijk opgelicht en in het ongewisse gelaten??

Bij voorbaat dank.

jolanda77

Ongelezen bericht door jolanda77 »

Uw e-ticket is binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling door ons verstuurd naar het e-mail adres dat u heeft opgegeven bij de reservering. Het kan voorkomen dat het e-ticket bij de ongewenste berichten terecht is gekomen en is aangezien als spam. Indien u het e-ticket nergens meer terug kunt vinden, neemt u zo spoedig mogelijk contact op met een van onze medewerkers via 31208203182.
Is uw vraag beantwoord? Nee? Klik dan hier.
Hoe annuleer ik mijn boeking?
Gezondheid
Veiligheid
Informatie
Vragen over voorwaarden
Contact
vul hier uw zoekterm of vraag in zoeken
en je kan daar gewoon naar binnen het pand is gewoon toegankelijk
ik kan het weten mijn werk gever zit ook in dat gebouw

christvs

Ongelezen bericht door christvs »

Margreth, ik heb met verbazing jouw verhaal zitten lezen! Het lijkt heel erg op wat mij is overkomen. Ik ben helemaal klaar met Tix, en haar medewerkers!

Ik heb helaas geen tijd om nu het hele verhaal te typen, dat zal ik later doen.

Samiraa

jolanda77 schreef:Uw e-ticket is binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling door ons verstuurd naar het e-mail adres dat u heeft opgegeven bij de reservering. Het kan voorkomen dat het e-ticket bij de ongewenste berichten terecht is gekomen en is aangezien als spam. Indien u het e-ticket nergens meer terug kunt vinden, neemt u zo spoedig mogelijk contact op met een van onze medewerkers via 31208203182.
Is uw vraag beantwoord? Nee? Klik dan hier.
Hoe annuleer ik mijn boeking?
Gezondheid
Veiligheid
Informatie
Vragen over voorwaarden
Contact
vul hier uw zoekterm of vraag in zoeken
en je kan daar gewoon naar binnen het pand is gewoon toegankelijk
ik kan het weten mijn werk gever zit ook in dat gebouw
Hey!

Dank je wel voor je antwoord maar er was helemaal geen ticket verstuurd! We hadden gelukkig een cop-paste genomen van het scherm van de betaling met alle details.
Na heel wat heen-en-weer gebel, hebben we te horen gekregen dat de tickets niet beschikbaar waren, maar het geld wel van de rekening zou gaan. Zaterdag is het geld dan teruggestort.

Tix is echt Nix!!!

UrbanSolitude

Ongelezen bericht door UrbanSolitude »

Als je bij BA zelf had geboekt .. had je ook je gewenste vliegtuigstoelen (stoelnummers) kunnen vastleggen.

Dit kan al direct na boeking!

Zelf gebruik ik al die andere sites om prijsvergelijkingen te doen.
Maar dikwijls boek ik gewoon bij BA zelf.
(vlieg meestal BA)

"€96 per stoel" WAUW ... zelf vlieg ik binnenkort ook. Maar een stoel vastleggen was veel goedkoper voor mij (BA / economic) dan wat jij hebt moeten betalen.
Grappig dat als je 'duurder' (hogere klasse) vliegt het reserveren van een stoel ook duurder wordt.
Ik betaalde €25 euro voor hetzelfde = namelijk het vastleggen van een stoelnummer.

BA echter garandeerd de stoel echter ook niet. "Requestd Seat" in hun voorwaarden staat dat dit niet gegarandeerd is. Je neemt dus een 'risico' bij het vastleggen van een stoel tegen betaling.
(ik ga daar toch eens even verder naar zoeken ... tot nu toe heb ik altijd de stoel gekregen die ik gereserveerd had)

derkdegeus

Ongelezen bericht door derkdegeus »

Mijn advies: Boek nooit bij Tix.nl!

En waarom ik dit hier plaats. Alleen maar om mensen te waarschuwen en Tix.nl in de aandacht te brengen, zodat mensen up hun hoede zijn voor waar ze boeken.

Dit jaar heb ik een ticket San Francisco-Los Angeles geboekt, ze hebben het geld aangenomen en het geld nooit doorgegeven aan de maatschappij Virgin America. Mijn boeking werd gecancelled, mocht ik zelf achter komen. Ik heb ze gebeld, voor nota bene 45 cent per minuut!, en mij werd beloofd dat ik terug werd gebeld. Dat is niet gebeurd! Ik heb ze zelf toen maar gebeld en ben schandalig aan de telefoon te woord gestaan.
Ik heb mijn ticket 2 dagen later gekregen dan in de voorwaarden stond, oftewel ik heb het product waar ik voor heb betaald niet gekregen. Meteen mijn administratiekosten en telefoonkosten terug gevraagd. Administratiekosten waren namelijk nergens voor nodig aangezien de administratie onjuist was verricht. Het enige wat ik kreeg was een lomp en schreeuwerig ''Sorry dan!'', ''U krijgt uw ticket toch wat is het probleem?'' en ''U heeft er zelf voor gekozen te bellen dus néééé u krijgt níet uw telefoonkosten terugbetaald!''.
Ik heb gezegd dat ik Kassa zou vragen om hulp, toen werd mij verzocht te stoppen met dreigen. Toch vreemd, want toen ik een bericht op Kassa had geplaatst werd ik met grote excuses gebeld (n.a.v. dat bericht) en werd de situatie uitgelegd. Zand erover was het voor mij, ik ga geen moeite meer doen om tijd en energie te stoppen in deze oplichters - want ik vind dat ik ze zo wel mag noemen.

Ik ben blij te lezen dat er meer mensen zijn met klachten over Tix.nl. Grote reclames naast de snelweg en ieder bushokje heeft een poster van Tix.nl. Laat ze die maar gauw weghalen en mensen hun tickets laten boeken bij betrouwbare bedrijven.

Tix.nl is peperduur, een ticket kost 10 euro, een pagina erna komt er X euro aan administratiekosten bij, X euro boekingskosten als ik het me goed herinner, vergeet niet de schandalige hoge kosten voor het gebruik van je creditcard!

Klantenservice is er niet, en als die er al is dan is die slecht, duur en onbeschoft. Tix.nl schuift alles af op de klant - ook duidelijk eigen fouten!

Oja, ga er nooit vanuit dat je een hoger iemand mag spreken dan de telefonist(e) - dat is alles behalve mogelijk.

Hierboven is mijn mening, mijn advies. Mijn grootste tip is nog wel: boek nooit bij Tix.nl. Krijg liever waar voor je geld bij http://www.expedia.com/nl bijvoorbeeld waar ik meer dan tevreden over ben en waar klant koning is en blijft. Waar je met redelijkheid wordt behandeld, eerlijk wordt behandeld en waar fouten in een eigen systeem worden erkend. Dit alles gebeurt niet bij Tix.nl.

Hierboven dus mijn mening, mijn advies, mijn bevindingen en mijn woorden. Tix.nl hoeft mij niet te bellen naar aanleiding van dit bericht, voor een excuses of weet ik veel wat om weer mooi het eigen straatje schoon te vegen en vooral niet aan de eigen eisen te hoeven voldoen - laat ze maar gewoon een waardig product afleveren en leren wat fatsoen en klantenservice inhoudt! Ik ben met stomheid geslagen over dit bedrijf.

christvs

Ook ik heb grote problemen met tix.nl gehad. Boek hier NIET!

Ik zal proberen chronologisch te beschrijven wat er is gebeurd. Het is helaas een lang verhaal.

Op 5 januari 2011 reserveerde ik drie tickets voor de route Brussel-London-Chicago, San Diego-London-Brussel voor 756 euro per persoon, een zeer nette prijs! Direct na het boeken ontving ik een mailtje met het verzoek een formulier in te vullen met de paspoortgegevens. Ik heb dit direct gedaan. Een dag later ontving ik hetzelfde mailtje nogmaals. Wéér heb ik de paspoortgegevens ingevuld, er van uitgaande dat het nu dan toch echt goed moet zitten. Ze hebben immers nu twee keer mijn paspoortgegevens ontvangen. So far so good, op de site van British Airways kon ik inloggen met mijn boekingscode, en zag ik dat de vluchten bevestigd waren.

Zo’n drie weken terug, op 25 maart, wilde ik de status van de vluchten checken. Het lukte mij niet om in te loggen bij British Airways, ik kreeg een melding in de trend van: “This booking does not contain any flights, please contact your travel agent”. Ik was hier erg verbaasd over, ik had immers twee maanden terug keurig alles ingevuld en een bevestiging gezien! Aangezien het 17:45 was, was de ‘klantenservice’ van Tix al gesloten… ik besloot dus British Airways te bellen.

British Airways wist mij te melden dat Tix.nl mijn tickets nooit had uitgeschreven, en dat ze daardoor half januari waren geannuleerd. Ik was met stomheid geslagen!

Toen ik Tix.nl maandag eindelijk aan de lijn kreeg, werd er mij direct verteld dat het allemaal mijn schuld zou zijn. Ze hadden de paspoortgegevens nooit ontvangen!!! Onzin, die had ik immers tot twee keer toe ingevuld! ‘ICT’ zou het nakijken, en ik zou dezelfde middag nog teruggebeld worden. Natuurlijk gebeurde dat niet.

Toen ik de volgende dag terugbelde, werd mij resoluut verteld dat de paspoortgegevens ONMOGELIJK verstuurd konden zijn. Zowel de telefoniste als de supervisor wilde dit niet met mij bediscussiëren, en boden mij twee opties:
1. Terugbetaling
2. Bijbetaling van 250 euro per persoon, aangezien de prijs was gestegen (totaal 750 euro!).

Daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord. Ik weet 100% zeker dat ik twee keer de paspoortgegevens heb ingevuld.

Men wees mij erop dat in de bevestigingsmail stond, dat ik binnen 48 uur contact moest opnemen indien ik geen tickets zou ontvangen. Echter, hier stond helemaal niets over in mijn bevestiging! Ik stuurde de mail terug, en ‘ICT’ zou checken of ik daarin gelijk had.

Twee dagen later ontving ik een mailtje. ‘ICT’ had het nagekeken, en men gaf toe dat dit niet in de bevestigingsmail stond. Men bood aan om de helft van het verschil met de huidige prijs te betalen. Eindelijk, Tix die toegeeft ook fouten te maken!

Ik was hier niet tevreden mee, want mijns inzien heb IK nergens een fout gemaakt, maar hebben zij een fout gemaakt. Ze zouden gewoon verantwoordelijkheid moeten nemen, en zélf voor de herboekingskosten moeten opdraaien!

Waarom hebben ze geen contact opgenomen met mij toen het ticket half januari was geannuleerd door hen? Ik kom er per ongeluk twee maanden achter, terwijl zij al die tijd mijn geld hebben gehouden, terwijl ze ervan op de hoogte waren niet te kunnen leveren! Zij hebben helaas nagelaten mij te informeren. Indien ze dat wel hadden gedaan, hadden we simpelweg het zelfde actietarief (dat enkel in januari geldig was) kunnen herboeken. Dit probleem is puur ontstaan door hun nalatigheid.

Als reactie stuurde ik een mail met een brief, waarin ik precies uitlegde waarom de schuld bij Tix.nl ligt, en niet bij mij! Hier kun je deze brief vinden

Een week ging voorbij, maar ik kreeg nog steeds geen reactie binnen. Toen ik donderdag 31 maart weer belde, werd mij beloofd dat de supervisor mij terug zou bellen. Dat gebeurde wéér niet. Maandag 4 april nam ik weer contact op. Toen werd mij verteld binnen een uur een mail te verwachten. Het volgende mailtje kreeg ik binnen:
“Geachte heer Terwisscha van Scheltinga,

Uw zaak is uitgebreid besproken met onze directie en ICT afdeling.
Alles is nogmaals nagekeken. Hieruit concluderend moeten wij u mededelen dat duidelijk blijkt dat de gevraagde gegevens tot op dit moment niet bij ons zijn binnengekomen.
Om deze reden blijven wij bij ons standpunt en kunnen wij de tickets niet meer aanbieden voor het toen verkochte tarief.
Ons voorstel om samen voor het tariefsverschil te betalen is nu ook niet meer mogelijk.
Uw betaling is vandaag naar u teruggestort de creditcard, daar wij geen andere mogelijkheid bieden.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Tix.nl
Aimée Duval
Operationeel Manager”
Ik was stomverbaasd toen ik dit mailtje ontving. Zomaar ineens trekken ze hun eerdere aanbod in, en besloten ze het geld terug te storten zonder verder overleg met mij! Ook gingen ze niet in op mijn brief, ze negeren simpelweg dat zij nalatig zijn geweest. Natuurlijk weten ze dat ze fout zitten. Ze proberen mij gewoon af te schepen met zo’n kort mailtje!

Ik besloot gelijk terug bellen, maar de verantwoordelijke wilde mij niet te woord staan. Correspondentie zou alleen nog maar per email mogen verlopen. Waar is tix bang voor? Waren verschuilen zich? Ik wil simpelweg een goed gesprek!

Helaas voel ik mij nu genoodzaakt andere stappen te zetten. Momenteel zijn we aan het kijken of we een advocaat in de arm kunnen nemen. Verder zoek ik nu de publiciteit op. Ik hoop dat Radar aandacht kan besteden aan Tix.nl, zo te lezen zijn er meer mensen met grote problemen met dit bedrijf!

Dit was mijn verhaal. Ik hoop hiermee te waarschuwen. Boek absoluut niet bij Tix! De lage prijzen zijn verleidelijk, maar daar staat dan ook een verschrikkelijke ‘klantenservice’ tegenover

NIKSTIX!

Samiraa

Hey Chris,

Wat erg zeg :( . Wat er bij mij niet inkan, is dat na de boeking het doodse stilte is langs Tix-zijde.
Bij ons was het gelukkig niet met zo'n grote periode ertussen. We hadden dinsdag geboekt om de eerstvolgende maandag te vertrekken dus toen we donderdag niets hadden ontvangen ging er een belletje rinkelen dat er iets mis was?
Het is pas als je als klant je merkt dat er problemen zijn en je daar melding van maakt dat ze reageren en dan 9 op de 10 in het nadeel van de klant? Dit kan toch eigenlijk niet hé, zeker niet in jouw geval waar ze de betaling al 3 maanden op hun rekening hebben staan? Denk wel dat je dat kan aanvechten!
Ze hebben zeker weten een probleem met het invoeren van die paspoortgegevens, dat komt bijna bij iedereen voor en daar schuilt Tix zich achter bij elk probleem.

Ze mogen ook hun 0900-nummer aanpassen dat je vanuit andere landen ook kan bellen. Omdat wij telkens bij vliegtickets.nl uitkwamen, dachten we eerst dat Tix niet bestond! Zij zeiden ons dat het kwam omdat we vanuit België belden en het nummer enkel vanuit NL bereikbaar was? Toen had ik zoiets van: stel je zit in het buitenland en je hebt een probleem en je moet bellen, wat dan??

Wij hebben ons lesje geleerd: Tix NOOIT meer!

christvs

Hey Samira,

Ja, het is echt belachelijk hoe Tix zich achter die paspoortgegevens verschuilt. Het vervelende is ook, dat het heel moeilijk voor mij is om te bewijzen dat ik ze gewoon tot twee keer toe heb ingevuld. Je krijgt als klant daar geen afschrift of iets dergelijks van.

Eigenlijk maakt dat in mijn geval niet eens uit, Tix had gewoon contact met mij op moeten nemen toen er iets fout ging! En niet nalaten daar contact ove rop te nemen met mij :evil: . Dit heb ik dus ook in mijn brief aangekaart, maar daar zijn ze niet op in gegaan, helaas. Dan waren alle probleem voorkomen in deze! Het is belachelijk dat wij als klanten er zelf achter moeten komen dat er iets mis is gegaan.

Gister hebben wij contact opgenomen met een jurist, waarschijnlijk horen we morgen meer. Volgens hun eerste inschatting zouden er zeker juridische mogelijkheden zijn om iets tegen deze praktijken te beginnen :0 .

PS: Je kunt ze ook bereiken op: +31208203182 (ook gewoon vanuit Nederland). Zo ontloop je ook gelijk die belachelijke kosten van 0,45p/m.

derkdegeus

christvs schreef:Ja, het is echt belachelijk hoe Tix zich achter die paspoortgegevens verschuilt.
En dat is niet het enige, daar waar Tix.nl een fout blijkt te hebben gemaakt verschuilen ze zich ALTIJD! Ze zullen nooit hun verantwoordelijkheid nemen en opkomen voor de waarde van hun product. De service is slechter dan slecht, de prijzen gaan per pagina omhoog bij het boeken en de bereikbaarheid is duur en het humeur is chagrijnig, afsnauwend en ronduit brutaal tegenover klanten.

Samiraa

Hey!

Inderdaad, dat nummer hadden we wat zoeken op de site ook gevonden maar ook daar kregen we geen antwoord, maar een voicemail! We dachten echt dat we opgelicht waren. Ergens op de site lazen we ook dat in geval van vragen je het noodnummer moet bellen dat op de bevestiging staat. Dat is wel moeilijk als je geen bevestiging of niets ontvangt en in het ongewisse wordt gelaten?

Het wordt hoog tijd dat ze bij Tix het computersysteem eens onder handen nemen en ook de medewerkers een cursus klantvriendelijkheid laten volgen.

Jammer dat je geen print-screen hebt genomen van de gegevens die je hebt ingevuld maar ja jij kon ook niet weten dat ZIJ een technisch probleem hebben daarmee.

Ik hoop dat je eruitkomt en dat je ondertussen toch al wel elders hebt kunnen boeken!

derkdegeus

Zijn er nog Tix.nl ontwikkelingen geweest?

Ik heb vandaag een klacht gestuurd via QQLQ. Klachtenoplossing.nl, hopelijk leest Tix.nl dat.

Derk

DBCH

Ongelezen bericht door DBCH »

Zo, mogen wij ons probleem ook even kwijt?

In augustus 2010 2 tickets via tix.nl geboekt van AMS via CAIRO naar KUALA LUMPUR voor op 4 maart! Op 24 februari (8 dagen voor vetrek) kregen wij van EgyptAir te horen dat onze vlucht niet doorging. Gelijk gebeld met beide bedrijven en het geld zou binnen 10 dagen teruggestort worden. Aan de hand van die informatie 2 nieuwe tickets via Tix.nl weer aangeschaft (zij konden er niets aan doen dat EgyptAir de vlucht annuleerd) van 300 euro duurder!

Inmiddels waren we op vakantie en wat denken jullie? Geen geld nog terug ontvangen van Tix.nl. Heen en weer gemaild en zelfs gebeld (!) vanuit Australie. Ja, we werden boos aan de telefoon, een afspraak is namelijk gewoon een afspraak! En mevrouw hing de telefoon gewoon op! Via de mail kregen we weer te horen dat het geld binnen 10 dagen teruggestort zou worden, maar helaas bij terugkomst in Nederland op 8 april nog steeds niets ontvangen. We zijn nu bijna 2 maanden onderweg en nog steeds ONZE 1252 euro niet terug ontvangen!!

Er wordt met een vingertje naar elkaar gewezen, ik heb mijn tickets bij Tix.nl geboekt dus zij moeten er maar voor zorgen dat alles binnen een aannemelijke tijd in orde komt!

Met een nieuw huis en kleine op komst kunnen we die 1252 erg goed gebruiken! Daarnaast hebben we ons gewoon erover druk lopen maken op vakantie (leuk, maar niet huis).

Als je Tix.nl belt sta je eerst een half uur in de wacht om vervolgens weer geen bevredigend antwoord te ontvangen. We moeten maar wachten wachten wachten wachten en wachten, maar zelfs nemen ze maar geen contact op.

Waarom is Tix niet zoals haar klanten, gewoon eisen bij EgyptAir!

We hebben reeds een aangetekende brief gestuurd, vanaf vrijdag gaat het incasso bureau haar werk doen en hebben we een afspraak bij de advocaat.

Alle kosten komen voor rekening van Tix.nl, het is aannemlijk dat zij in deze nalatig zijn en niet genoeg werk verzetten om het probleem op te lossen.

Guardian72
Contacteer:

DBCH schreef:Alle kosten komen voor rekening van Tix.nl, het is aannemlijk dat zij in deze nalatig zijn en niet genoeg werk verzetten om het probleem op te lossen.
Of ze werk verzetten of niet - feitelijk maakt dat voor jou niets uit.
Jij hebt bij hen tickets gekocht en betaald - deze zijn door een ander geannuleerd.
Tix heeft een geschil met de vervoerder - en mag dat natuurlijk nooit op de klant afwentelen.

Tickets zijn vervallen - dus dient tix terug te betalen. Zij dienen het daarna op de vervoerder te verhalen - end of story.
Als men niet terug betaalt - dan inderdaad de juridische route volgen.
Eventueel zou je nog aangifte kunnen doen - want incasseren en vervolgens niet leveren is oplichting.

DBCH

Ongelezen bericht door DBCH »

Inderdaad! Ik werk zelf als manager in een winkel, als een klant problemen heeft met een product dan handelen we het eerst met de consument af en vervolgens regelen we het met de leverancier.

Een bedrijf als Tix kan beter 1252 euro missen dan ons...

Vanaf vrijdag start het incasso bureau en de juridische stappen.

Het zijn geen 1252 velletjes van een WC Rol zullen we maar zeggen.

Bedankt voor je reactie!

fvdschans

Ongelezen bericht door fvdschans »

Typefouten komen je duur te staan bij TIX
Bij het boeken van tickets. ‘s-avonds laat, per abuis een foute terugvluchtdatum ingevuld. Binnen 5 min een mail gestuurd naar Tix.nl. Wel een referentienummer van mijn mail terugontvangen maar verder nooit meer iets gehoord. Direct ook het noodservicenummer dat op de site gemeld staat gebeld. Via dat nummer wordt je terugverwezen naar de site waarop hun emailadres en noodservicenummer staan vermeld. Je wordt dus letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd. De volgende ochtend direct pogingen gedaan te bellen en eindeloos in de wachtrij gehangen, kostbaar dus. Mijn werkuren kosten ook geld. Uiteindelijk contact gekregen met Freek. MIND THAT NAME !!! Na het aanhoren van mijn klacht kon die alleen maar melden en eindeloos herhalen dat tix.nl geen wijzingen doorvoert. Ook niet wanneer die direct via mail of telefonisch worden gemeld. Het enige wat ik kon doen was een nieuwe vlucht boeken….En tja, dat het noodservicenummer niet werkte….. ik had hem nu toch aan de lijn……
Zelden op zo’n arogante en onbeschofte manier te woord gestaan. Tix.nl is een computer die je een reserveringsmail terugstuurt. NIX meer! Makkelijk geld verdienen dus. Verder hoef je geen enkele service of klantvriendelijkheid te verwachten. Na lang discussieren het nummer van Ryanair gevraagd en gekregen. Daarbij de opmerking dat alles in het Engels moest. Daar werd het probleem binnen 5 min uiterst vriendelijk en correct gewoon via de telefoon opgelost. Wijzigen binnen 24 uur is nl geen enkel probleem, ook niet bij prijsvechters.

FrankGeene

Ongelezen bericht door FrankGeene »

Wij hebben bij TIX een reis geboekt bij RyanAir en hebben keurig een bevestiging tevens ticket gekregen. Nu we die willen omzetten in een boardingpas lukt dat niet omdat Ryanair de combinatie vlucht en e-mai-adres niet herkent. Wij bellen Tix en krijgen 45 minuten een pauzemuziekje. Daarna wordt eindelijkt opgenomen -zo lijkt het- en meteen opgelegd.

Hoe is het mogelijk dat een dergelijk bedrijf in dit land zijn gang kan gaan?

Sabine77

Ongelezen bericht door Sabine77 »

Wat een rare verhalen allemaal over Tix.nl. Ook ik heb via deze site in december vorig jaar mijn vliegtickets geboekt. Ik heb verder geen problemen ondergaan en heb gelijk mijn e-tickets ontvangen. Als ik de verhalen hier zo lees mag ik blij zijn dat mijn tickets goed geboekt zijn. Ik hoop dat iedereen uiteindelijk een oplossing krijgt voor zijn/haar problemen.

Gesloten