LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Profiler1974

Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Ongelezen bericht door Profiler1974 »

Ook ik kreeg een verdubbeling van de tariefsverhoging van het starttarief van 0,05 cent naar 0,095 cent per minuut.
Net Online gebeld. Ik vertelde het en ze legden het uit dat dit in de nieuwsbrief van december 2010 heeft gestaan. Ik heb toen geantwoord dat ik deze brief waarschijnlijk niet ontvangen heb gehad of over het hoofd heb gezien. Online zegt dat deze manier van communiceren door de Opta is toegestaan en verschuilt zich hierachter. Een brief vind ik persoonlijker. Ik heb ook gezegd dat ik het niet meer na kan zien omdat ik niet alle mails zolang bewaar. De medewerker van de klantenservice gaf zelf toe dat het kan dat niet iedereen deze mail heeft gehad.

Na een tijdje kom ik bij de Klachtenafdeling binnen. De meneer begint al gelijk tja als u uw nieuwsbrieven gelijk weggooid dan doen we niets meer voor u. Ik werd boos en zei ik heb niet gezegd dat ik deze brief direkt heb weggegooid en maar dat ik mails na een tijdje verwijder. Een brief versturen vinden ze te duur.
Deze klachtenafdeling is zo onbeschoft dekken zich overal bij in en denken niet commercieel mee.

Ik heb al gezegd dat ik niet boos ben vanwege die verhoging maar op de manier van communiceren van de verhoging. Opzeggen kan ik gelukkig per maand. Als ik zou verlengen dan zouden ze wel wat voor me kunnen doen maar na dit gesprek met hun klachtenafdeling ga ik op zoek naar een andere provider.

Wie heeft ook zulke ervaring met ze ?

ciske

Re: Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Ongelezen bericht door ciske »

@Profiler1974
Zo gaat het bijna bij alle providers hoor , als je voor de rest tevreden bent dan zou ik zeggen blijf dan. Je hoort het ook over kpn, tele2 en anderen.

Onbeschoft zijn ze allemaal.

gijsdegr

Ongelezen bericht door gijsdegr »

belachelijk, wij komen er nu achter dat het starttarief 10 cent is !!!
wij hebben een contract getekend voor 0 cent, toen werd het al 4 en nu 10.
hoe kan het zijn dat ze hier in Nederland dit zomaar eenzijdig kunnen beslissen, wij kunne nals klant toch ook niet zomaar wijzigingen doorvoeren ? het is hier echt belachelijk; je wordt door de kat of de hond gebeten hier !!!

wij hebben van deze wijziging GEEN bericht gehad, anders waren we er niet mee akkoord gegaan !

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

gijsdegr schreef:belachelijk, wij komen er nu achter dat het starttarief 10 cent is !!!
wij hebben een contract getekend voor 0 cent, toen werd het al 4 en nu 10.
hoe kan het zijn dat ze hier in Nederland dit zomaar eenzijdig kunnen beslissen, wij kunne nals klant toch ook niet zomaar wijzigingen doorvoeren ? het is hier echt belachelijk; je wordt door de kat of de hond gebeten hier !!!

wij hebben van deze wijziging GEEN bericht gehad, anders waren we er niet mee akkoord gegaan !
Je mag het contract opzeggen!

ciske

tennis schreef:

Met vooruitzicht dat elke provider dit heeft.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

ciske schreef:
tennis schreef:

Helaas, dat is zo!

ciske

tennis schreef:
ciske schreef:
tennis schreef:

Helaas, dat is zo!

conclusie, heb je geen problemen gewoon lekker blijven bij de provider waar je al bent.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

[quote="ciske
conclusie, heb je geen problemen gewoon lekker blijven bij de provider waar je al bent.[/quote]

Helemaal met Ciske eens,ik blijf bij UPC zitten ondanks hun mankementjes :)

ciske

Henri42 schreef:
Helemaal met Ciske eens,ik blijf bij UPC zitten ondanks hun mankementjes :)

Dat wisten we al Henri, waarvoor die reclame? hebben ze dat nodig?

Gesloten