ik heb een vraag
mijn contract met dexia loopt op 8 maart af,
de aandelen worden verkocht,wat moeten wij doen
de restschuld betalen of niet betalen ??
en moeten wij het papier alle twee onder tekenen of niet.
ik heb het altijd alleen ondertekent
graag een reactie vanavond [/u]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia
-
Ikwaseenbeetjedom
Re: dexia
Ik raad je aan hier op dit forum eens wat tijd te besteden om e.e.a. te lezen en ook op de div. sites van Eegalease, Payback, Leaseleed etc.
Niets meer betalen en niets meer tekenen en zeker niet door je partner laten tekenen.
Ik neem aan dat je partner het contract nog niet vernietigd heeft, dan zou ik dat maar vlug laten doen, voorbeeldbrieven daarvoor vind je hier op dit forum of op de site van Eegalease.
Er zijn al een aantal rechterlijke uitspraken, ook vandaag weer een, dat
aandelen lease een vorm van huurkoop is. Dan had je partner dus ook moeten ondertekenen en anders kan die het contract vernietigen. Dan krijg je ook je inleg terug.
Succes.
Niets meer betalen en niets meer tekenen en zeker niet door je partner laten tekenen.
Ik neem aan dat je partner het contract nog niet vernietigd heeft, dan zou ik dat maar vlug laten doen, voorbeeldbrieven daarvoor vind je hier op dit forum of op de site van Eegalease.
Er zijn al een aantal rechterlijke uitspraken, ook vandaag weer een, dat
aandelen lease een vorm van huurkoop is. Dan had je partner dus ook moeten ondertekenen en anders kan die het contract vernietigen. Dan krijg je ook je inleg terug.
Succes.