LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een paar kleine spoedvraagjes

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
necow
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mar 2011 12:39

Een paar kleine spoedvraagjes

Ongelezen bericht door necow »

Hoi allemaal,

Ik wil graag snel wat antwoorden indien mogelijk :)

Is een Maxi-line keuken hetzelfde als een systemat 4030 keuken? Wij hebben aangegeven een systemat keuken te willen, keukenboer zegt dat we barletti maxi-line krijgen en dat dit hetzelfde is. Klopt dat?

En klopt het dat een composieten/granieten aanrechtblad met waterkering duurder is dan een zonder waterkering? Zij verkopen ons eentje met waterkering omdat die veel goedkoper is.

Alvast bedankt!!

ikkedus2
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:06

Re: Een paar kleine spoedvraagjes

Ongelezen bericht door ikkedus2 »

Klopt, Systemat met greep is korpushoogte 78 cm oftewel maxilijn genoemd.
Als het over de greeploze GL uitvoering gaat niet
De greeploze variant is nu nog lager maar wordt in het najaar ook 78 cm.

Composiet met waterkering is in veel gevallen de goedkoopste. versie

necow
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mar 2011 12:39

Re: Een paar kleine spoedvraagjes

Ongelezen bericht door necow »

Bedankt voor het snel antwoorden. Heeft maxi line ook dan dezelfde eigenschappen als de systemat? Dus gelakte deurtjes, glazen zijkant lades, antislipmat in lades? Hoe kunnen wij dit op de offerte controleren? Zou er specifiek systemat 4030 moeten staan? Zo niet, hoe heet het bij barletti maxi-line?

ikkedus2
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:06

Re: Een paar kleine spoedvraagjes

Ongelezen bericht door ikkedus2 »

Helaas niet eerder in de gelegenheid voor reaktie.:

Hoe het bij Barletti genoemd wordt weet ik niet maar bij Systemat
zijn de glazen zijkanten van de korflade en antislipmatten ook niet meer standaard.
Moet extra vermeld worden op bon. Glazen zijkant is glassline en antislipmat ARM

Als keuken dezelfde is zijn eigenschappen gelijk.
Let wel op bij de zichtzijde's / wangen of deze van kunststof of gelakt zijn. Kunststof zichtzijde's kunnen bij bepaalde lichtinval kleurverschil vertonen.
Moet erbij vermeld worden als deze gelakt moeten zijn.

bertz
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2011 13:41

Re: Een paar kleine spoedvraagjes

Ongelezen bericht door bertz »

Ik heb ook even een vraagje over de Systemat Wang

De hoogglans lak wang die bij mij geleverd is, heeft een naadje zodat het lijkt alsof het een kunststof wang is. Mijn leverancier zegt echter dat deze een acryl kopkant heeft, zodat 'ie veel minder kwetsbaar is. Dit vind ik een beetje vreemd, want ik had juist voor hoogglans lak gekozen omdat ik dan geen naadjes zou zien.

groteknuffelbeer
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 nov 2009 07:47

Re: Een paar kleine spoedvraagjes

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

Barletti is een "merknaam" van DMG. De keukens zijn o.à. Van Hacker Systemat en ProNorm, zogenaamd geproduceerd onder private-label Barletti.

10 tegen 1 dat je een vergelijk van hetzelfde product wilt maken, maar Barletti is Systemat en vise versa.

Gesloten