Beste mensen,
Als startende ondernemer zocht ik een oplossing voor een investering en extra financiele ruimte, Met daarbij het juiste advies wat voor lening het beste bij mij zou passen. Dan verwacht je dat je bank adviseur je goede infomatie geeft. Dit was echter niet het geval "Ik moest maar in het zwart wat gaan bijverdienen" zei hij tegen mij.
Hij gaf mij alleen slecht advies en heeft geen enkele keer goed naar mij geluisterd.
Ik voel me voor de gek gehouden hoe mijn adviseur mij heeft behandelt.
Mijn bedrijf ziet er nu naar uit ten onder te gaan terwijl ik nog in april, mei, en juni werk heb staan.
Heeft hier nog meer iemand ervaring mee gehad of weet iemand wat ik het beste kan doen?
Groeten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] adviseur rabobank geeft advies ''zwart werken''
adviseur rabobank geeft advies ''zwart werken''
Laatst gewijzigd door stefkuhh op 06 apr 2011 22:57, 2 keer totaal gewijzigd.
-
edwinknight
Re: adviseur rabobank geeft advies ''zwart werken''
Men zegt wel eens toeval bestaat niet....maar vorige week ook een zogenaamd - advies - gekregen van een Rabobank vestiging.
Onze vorige adviseur is helaas niet meer werkzaam. Prima advies van deze man waar wij ons zeer goed in konden vinden en alle voors en tegens afgewogen.
Nieuwe adviseuse is een en al arrogantie en vorig advies was geheel niet goed.
Een en ander zal ongetwijfeld met de crisis en aanscherping regels te maken hebben maar de arrogantie welke wij hebben ondervonden is niet normaal meer.
Zal niet verder in details treden maar herken de mentaliteit van de TS.
Overstappen naar andere bank is geen probleem, maar dan zit ik aan een hogere rente.
Heb contact opgenomen met een andere Rabobank en uitermate netjes geholpen.
Wij gaan een "voorbode van klachten" indienen bij deze vestiging.
S6
Onze vorige adviseur is helaas niet meer werkzaam. Prima advies van deze man waar wij ons zeer goed in konden vinden en alle voors en tegens afgewogen.
Nieuwe adviseuse is een en al arrogantie en vorig advies was geheel niet goed.
Een en ander zal ongetwijfeld met de crisis en aanscherping regels te maken hebben maar de arrogantie welke wij hebben ondervonden is niet normaal meer.
Zal niet verder in details treden maar herken de mentaliteit van de TS.
Overstappen naar andere bank is geen probleem, maar dan zit ik aan een hogere rente.
Heb contact opgenomen met een andere Rabobank en uitermate netjes geholpen.
Wij gaan een "voorbode van klachten" indienen bij deze vestiging.
S6
Re: adviseur rabobank geeft advies ''zwart werken''
Heb een andere adviseur, meer werk probleem opgelost.
Adviseurs moeten naar je luisteren en begeleiding geven.
Veel ondernemers gaan falliet door slechte adviseurs.
Eigenlijk mogen deze adviseurs er niet zijn, helaas dat ze er wel zijn.
Adviseurs moeten naar je luisteren en begeleiding geven.
Veel ondernemers gaan falliet door slechte adviseurs.
Eigenlijk mogen deze adviseurs er niet zijn, helaas dat ze er wel zijn.