| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Ik ben sinds vorig jaar mei klant bij kpn.
In een word uit gedrukt drama.
Er gaat echt van alles mis.
Facturen die niet kloppen verkeerde informatie die je krijgt.
Bel je de klanten service om dit recht te trekken hang je langer dan een uur aan de lijn.
Kort om het het bedrag wat je te veel betaald hebt met je factuur.
Kan je meteen bij je factuur op tellen van je telefoon provider.
Eindelijk iemand aan de lijn.
Ik zie het meneer wij gaan dit in orde maken bij de eerst volgende factuur.
Klopt weer niet weer bellen meneer komt allemaal in orde.
Nieuwe factuur nog steeds niet.
Onder tussen heeft het mij al meer gekost aan telefoneren dan je terug hoort te krijgen.
Ik weer bellen maar dit keer meteen met de afdeling opzeggingen.
Ik uitleggen dat door kpn de afspraken niet na gekomen worden en ik er nu klaarmee ben.
Ik wilde het contract laten ontbinden dit kon niet in verband eind datum contract.
Ik die mevrouw uit gelegd dat ik daar geen boodschap aan heb kpn komt tenslote hun afspraken niet na.
Die mevrouw had al snel door dat ze het daarmee niet ging redden.
Er werd mij 10 euro korting toe gezegd op mijn factuur voor een bepaalde periode.
Ik dacht oke laat maar even zo tot de eind datum van mijn contract en zeg het dan wel op.
scheelt mij een hele hoop elende.
We zijn nu een maand voor dat mijn contract zou af lopen.
Ik met kpn bellen nu heeft kpn bij de toe zeggen van de korting op mijn factuur mijn contract met een jaar stil zwijgend verlengd.
Nu beweert de klanten service dat ze mij hier schriftelijk van op de hoogte hebben gebracht.
Niet dus.
Als deze mevrouw mij dit verteld had bij het toe zeggen van de korting had ik hier nooit akkoord mee gegaan.
En had ik het contract meteen laten ontbinden.
Kortom het teveel betaalde bedrag heb ik nog steeds niet terug.
En zit nog een jaar vast aan deze oplichters.
Je word ook nog eens te word gestaan of ik de gene ben die de boel oplicht.
Wees dus gewaarschuwd mensen bedenk je dus twee keer voordat je met deze mensen in zee gaat.
Valt hier nou niks tegen te doen.
In een word uit gedrukt drama.
Er gaat echt van alles mis.
Facturen die niet kloppen verkeerde informatie die je krijgt.
Bel je de klanten service om dit recht te trekken hang je langer dan een uur aan de lijn.
Kort om het het bedrag wat je te veel betaald hebt met je factuur.
Kan je meteen bij je factuur op tellen van je telefoon provider.
Eindelijk iemand aan de lijn.
Ik zie het meneer wij gaan dit in orde maken bij de eerst volgende factuur.
Klopt weer niet weer bellen meneer komt allemaal in orde.
Nieuwe factuur nog steeds niet.
Onder tussen heeft het mij al meer gekost aan telefoneren dan je terug hoort te krijgen.
Ik weer bellen maar dit keer meteen met de afdeling opzeggingen.
Ik uitleggen dat door kpn de afspraken niet na gekomen worden en ik er nu klaarmee ben.
Ik wilde het contract laten ontbinden dit kon niet in verband eind datum contract.
Ik die mevrouw uit gelegd dat ik daar geen boodschap aan heb kpn komt tenslote hun afspraken niet na.
Die mevrouw had al snel door dat ze het daarmee niet ging redden.
Er werd mij 10 euro korting toe gezegd op mijn factuur voor een bepaalde periode.
Ik dacht oke laat maar even zo tot de eind datum van mijn contract en zeg het dan wel op.
scheelt mij een hele hoop elende.
We zijn nu een maand voor dat mijn contract zou af lopen.
Ik met kpn bellen nu heeft kpn bij de toe zeggen van de korting op mijn factuur mijn contract met een jaar stil zwijgend verlengd.
Nu beweert de klanten service dat ze mij hier schriftelijk van op de hoogte hebben gebracht.
Niet dus.
Als deze mevrouw mij dit verteld had bij het toe zeggen van de korting had ik hier nooit akkoord mee gegaan.
En had ik het contract meteen laten ontbinden.
Kortom het teveel betaalde bedrag heb ik nog steeds niet terug.
En zit nog een jaar vast aan deze oplichters.
Je word ook nog eens te word gestaan of ik de gene ben die de boel oplicht.
Wees dus gewaarschuwd mensen bedenk je dus twee keer voordat je met deze mensen in zee gaat.
Valt hier nou niks tegen te doen.
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Ik denk niet dat er iets tegen te doen valt. door met die 10 euro korting akkoord te gaan is helaas je contract anders geworden.
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Dit begrijp ik dan niet helemaal.
Die 10 euro korting zie ik als een te goed makertje.
En als mijn contract hier door veranderd word lijkt het mij dat kpn hier verplicht in is je hier van op de hoogte te brengen.
Hier in is kpn in gebreken gebleven en is lijkt mij hun contract verlengen niet geldig.
En als ik de juiste info gehad had hier nooit mee akkoord gegaan was.
Heb zelfs aan de klanten service aan geboden om de korting terug tedraaien.
Het verschil terug te betalen en het contract even goed te beeindigen.
De mevrouw van de klanten service begreep mee helemaal maar is niet gemachtigd om hier wat aan te doen.
Die 10 euro korting zie ik als een te goed makertje.
En als mijn contract hier door veranderd word lijkt het mij dat kpn hier verplicht in is je hier van op de hoogte te brengen.
Hier in is kpn in gebreken gebleven en is lijkt mij hun contract verlengen niet geldig.
En als ik de juiste info gehad had hier nooit mee akkoord gegaan was.
Heb zelfs aan de klanten service aan geboden om de korting terug tedraaien.
Het verschil terug te betalen en het contract even goed te beeindigen.
De mevrouw van de klanten service begreep mee helemaal maar is niet gemachtigd om hier wat aan te doen.
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Zit net nog even op de site van kpn te kijken.
En kom tot de ontdekking dat.
Toen de tijd dat ik mijn contract afsloot bij kpn ik een bedrag van 40 euro betalen moest.
Als ik dat nu als nieuwe klant zou doen zou ik 30 euro betalen.
Ze zeggen dus dat ze je 10 euro korting geven maar je krijgt dus gewoon het contract/actie van nu.
Dit is toch gewoon het verdraaien van de situatie.
Zeggen dat je korting geeft maar ze smeren je eingelijk gewoon een nieuw contract aan.
Op die manier kan ik ook iedereen wat aansmeren.
En kom tot de ontdekking dat.
Toen de tijd dat ik mijn contract afsloot bij kpn ik een bedrag van 40 euro betalen moest.
Als ik dat nu als nieuwe klant zou doen zou ik 30 euro betalen.
Ze zeggen dus dat ze je 10 euro korting geven maar je krijgt dus gewoon het contract/actie van nu.
Dit is toch gewoon het verdraaien van de situatie.
Zeggen dat je korting geeft maar ze smeren je eingelijk gewoon een nieuw contract aan.
Op die manier kan ik ook iedereen wat aansmeren.
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Je tekst is een beetje onleesbaar (lang en geen alinea's) dus het kan zijn dat iets niet klopt.
Ik weet niet wat voor soort overeenkomst je hebt met KPN, maar de kans is groot dat je kunt beroepen op de telecommunicatiewet waarin staat dat je voor een aantal overeenkomst na het eerste jaar per maand kunt opzeggen. Als KPN dan aangeeft dat je een nieuwe overeenkomst bent aangegaan vanwege het veranderende bedrag dan kun jij aangeven dat jij dit destijds hebt opgevat als een compensatie voor de verminderde prestaties van KPN. (Moet wel een beetje realistisch zijn natuurlijk) Daarmee is dan de nieuwe overeenkomst van de baan.
Ik weet niet wat voor soort overeenkomst je hebt met KPN, maar de kans is groot dat je kunt beroepen op de telecommunicatiewet waarin staat dat je voor een aantal overeenkomst na het eerste jaar per maand kunt opzeggen. Als KPN dan aangeeft dat je een nieuwe overeenkomst bent aangegaan vanwege het veranderende bedrag dan kun jij aangeven dat jij dit destijds hebt opgevat als een compensatie voor de verminderde prestaties van KPN. (Moet wel een beetje realistisch zijn natuurlijk) Daarmee is dan de nieuwe overeenkomst van de baan.
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Bedankt voor je reactie.
Ik heb inmiddels het adres van de klacht afdeling van kpn.
Heb begrepen dat de mensen bij de klantenservice hier geen uitspraken over mogen doen.
Dit moet dus schriftelijk en ga dit ook zeker doen.
Sorry voor de onduidelijkheid ik was het even van me af aan het schrijven.
En niet terug gelezen of het voor anderen zo te begrijpen is.
Het is net zo als je het zegt heb dit als een compensatie gezien en niet als contract verlenging.
En dit is me ook nooit mede gedeeld.
Ik heb inmiddels het adres van de klacht afdeling van kpn.
Heb begrepen dat de mensen bij de klantenservice hier geen uitspraken over mogen doen.
Dit moet dus schriftelijk en ga dit ook zeker doen.
Sorry voor de onduidelijkheid ik was het even van me af aan het schrijven.
En niet terug gelezen of het voor anderen zo te begrijpen is.
Het is net zo als je het zegt heb dit als een compensatie gezien en niet als contract verlenging.
En dit is me ook nooit mede gedeeld.
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Jeroen1983 schreef: En dit is me ook nooit mede gedeeld.
Dat is algemeen bekend bij KPN, als die iets voor je doen moet je altijd opletten, heb zelf ook deze, dus ik wens je succes.
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Zolang kpn niet kan aan tonen dat ze mij dit telefonische of per brief hebben mede gedeeld.
Kunnen ze dit toch niet hart maken lijkt mij.
Ik zal de reactie van kpn zeker op dit forum vermelden.
Kunnen ze dit toch niet hart maken lijkt mij.
Ik zal de reactie van kpn zeker op dit forum vermelden.
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Jeroen1983
Je hebt de afspraak over die 10 euro toch telefonisch gemaakt? Dan hebben ze een bandje , elk gesprek bij veranderingen wordt namelijk opgenomen.
Vraag ze daarna als het nodig is , ik hoop het niet voor je maar bij KPN kijk ik nergens meer van op.
Je hebt de afspraak over die 10 euro toch telefonisch gemaakt? Dan hebben ze een bandje , elk gesprek bij veranderingen wordt namelijk opgenomen.
Vraag ze daarna als het nodig is , ik hoop het niet voor je maar bij KPN kijk ik nergens meer van op.
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Beste Ciske,
Ik zal dit ook zeker in me brief vermelden.
Kan me dat gesprek als de dag van gisteren herinderen en de contract verlenging is niet ten sprake gekomen.
Net zo als het uit blijven van de bevestings brief.
Heb de hoop op de klantenservice op geven.
Ze kunnen en mogen toch niks.
Je krijgt daar toch alleen maar de verkeerde info.
Vraag me af of de bedrijven zich uberhaut wel wat aan trekken van de negatieve berichten op trosrader.
Ik zou de ogen uit me kop schamen als mijn bedrijf ten sprake komt op dit forum.
En zou er dan ook alles aan doen om dit te keren.
Elke negatieve klant is er een teveel is gewoon een ketting reactie.
meen ooit gelezen te hebben 1 negatieve klant worden er 7.
Omdat deze zijn meningen deelt met vrienden, kennissen en familie.
Zo houden ze geen klanten over en gaat al zo lekker met kpn.
Die situatie hebben ze dan mooi zelf gecreerd.
Ik zal dit ook zeker in me brief vermelden.
Kan me dat gesprek als de dag van gisteren herinderen en de contract verlenging is niet ten sprake gekomen.
Net zo als het uit blijven van de bevestings brief.
Heb de hoop op de klantenservice op geven.
Ze kunnen en mogen toch niks.
Je krijgt daar toch alleen maar de verkeerde info.
Vraag me af of de bedrijven zich uberhaut wel wat aan trekken van de negatieve berichten op trosrader.
Ik zou de ogen uit me kop schamen als mijn bedrijf ten sprake komt op dit forum.
En zou er dan ook alles aan doen om dit te keren.
Elke negatieve klant is er een teveel is gewoon een ketting reactie.
meen ooit gelezen te hebben 1 negatieve klant worden er 7.
Omdat deze zijn meningen deelt met vrienden, kennissen en familie.
Zo houden ze geen klanten over en gaat al zo lekker met kpn.
Die situatie hebben ze dan mooi zelf gecreerd.
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
De slechte reclame heeft KPN aan zichzelf te danken.
Ik wens je succes.
Ik wens je succes.
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Jeroen1983 schreef:Beste Ciske,
Ik zal dit ook zeker in me brief vermelden.
Kan me dat gesprek als de dag van gisteren herinderen en de contract verlenging is niet ten sprake gekomen.
Net zo als het uit blijven van de bevestings brief.
Heb de hoop op de klantenservice op geven.
Ze kunnen en mogen toch niks.
Je krijgt daar toch alleen maar de verkeerde info.
Vraag me af of de bedrijven zich uberhaut wel wat aan trekken van de negatieve berichten op trosrader.
Ik zou de ogen uit me kop schamen als mijn bedrijf ten sprake komt op dit forum.
En zou er dan ook alles aan doen om dit te keren.
Elke negatieve klant is er een teveel is gewoon een ketting reactie.
meen ooit gelezen te hebben 1 negatieve klant worden er 7.
Omdat deze zijn meningen deelt met vrienden, kennissen en familie.
Zo houden ze geen klanten over en gaat al zo lekker met kpn.
Die situatie hebben ze dan mooi zelf gecreerd.
Ik heb dit ook meegemaakt en heb ze via e-mals (bellen doe ik nooit) laten weten dat ik gewoon mijn abonnement opzeg op de datum dat het van start is gegaan en als kpn dan moeilijk wilt gaan doen, schakel ik alle consumenten hulpverleners in om mijn recht te halen.
KPN heeft ommiddelijk die onjuiste verlenging ongedaan gemaakt, maar het heeft ook ruim 8 maanden geduurd voor dat het echt tot ze doordringt daar bij die oplichtersbedrijf dat KPN heet.
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
tenniz schreef:De beste provider is online !
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Zijn inderdaad een stel boeven om het netjes uit te drukken.
En het mooie is als je dit probleem voor legt bij de klantenservice.
Word je zelf in eens behandeld alsof ik de boef ben en hun aan het oplichten ben.
En het mooie is als je dit probleem voor legt bij de klantenservice.
Word je zelf in eens behandeld alsof ik de boef ben en hun aan het oplichten ben.
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Jeroen1983
heb je nog niks bereikt of gehoord?
heb je nog niks bereikt of gehoord?
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Zat hier voor bij telfort niet dat veel soeps is maar daar betaalde ik 15 euro dan snap ik wel dat je weinig verwacten kan.
Nu betaal ik 45 en de service is nog vele malen slechter als bij telfort.
Beetje krom
Nu betaal ik 45 en de service is nog vele malen slechter als bij telfort.
Beetje krom
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
nee nog reactie.
heb onder tussen wel mijn rechtsbijstand gesproken.
ze zullen moeten aan tonen dat dit mij duidelijk gemaakt is.
dat kunnen ze niet dus sterk zullen ze niet staan
heb onder tussen wel mijn rechtsbijstand gesproken.
ze zullen moeten aan tonen dat dit mij duidelijk gemaakt is.
dat kunnen ze niet dus sterk zullen ze niet staan
-
Jeroen1983
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 11 apr 2010 09:33
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Mocht ik reactie krijgen van kpn.
Zal ik hun reactie op dit forum plaatsen.
Zal ik hun reactie op dit forum plaatsen.
