LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inktpatronen
-
Inktpatronen
Wie heeft ook slechte ervaringen met inktpatronen van weCare. De patronen zouden ongeveer 600 pagina's moeten kunnen printen. Bij mij is na 30 pagina's de zwarte inkt al weer op. Ik heb contact met ze gehad en het probleem voorgelegd. Ze vonden het heel naar en zouden een nieuw partoon toesturen. Heb echter nog steeds niets ontvangen. Dit vind ik erg jammer. Van de winkelier heb ik 1 partroon vergoed gekregen. Ik heb diverse malen aangedrongen om een ander merk mee te geven. Maar volgens de winkelier was dit niet nodig en waarschijnlijk had er toevallig even een slechte tussen gezeten en moest ik het maar even uittesten.
Laatst gewijzigd door gtsvince568 op 06 feb 2011 10:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Inktpatronen
inktpatronen zijn over het algemeen gauw op , van welk merk dan ook.
Re: Inktpatronen
Even terzijde:
Wanneer een patroon 600 pagina's mee zou moeten gaan is dit (meestal) met 5% dekking per pagina. Dit houd dus in dat, wanneer u een zwart balkje zou printer die 5% van de pagina bedekt, u 600 pagina's zou kunnen printen.
Een pagina met tekst bedekt veel meer dan 5% van de pagina. Andersom betekend het ook dat, wanneer u 100% van de pagina zou beprinten, U welgeteld 30 pagina's kunt printen.
Kort samengevat, dat u in verhouding zeer weinig print met het patroon klink mij niet raar in de oren.
Wanneer een patroon 600 pagina's mee zou moeten gaan is dit (meestal) met 5% dekking per pagina. Dit houd dus in dat, wanneer u een zwart balkje zou printer die 5% van de pagina bedekt, u 600 pagina's zou kunnen printen.
Een pagina met tekst bedekt veel meer dan 5% van de pagina. Andersom betekend het ook dat, wanneer u 100% van de pagina zou beprinten, U welgeteld 30 pagina's kunt printen.
Kort samengevat, dat u in verhouding zeer weinig print met het patroon klink mij niet raar in de oren.