Op deze site zag ik dat de NVB de Hypotheekrente per 1april, met 0,7 omhoog gaat zetten dat gaat om de Hypotheekrente met een looptijd t/m 10jaar. In hoeverre kun je dit gaan geloven.
Hierbij de site:
http://www.geldenwoning.nl/nieuws/1300389989854
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NVB gaat de hypotheekrente verder omhoog drukken
Re: NVB gaat de hypotheekrente verder omhoog drukken
Je hebt niet goed gelezen, niet de rente gaat omhoog, maar de toetsrente.
Als je niet weet wat toetsrente is: dat wordt ook in dat artikel waar jij naar verwijst uitgelegd.
Als je niet weet wat toetsrente is: dat wordt ook in dat artikel waar jij naar verwijst uitgelegd.
@SJZ
Je hebt gelijk, sorry. Maargoed dan kan ik beter zeggen de rente "kan" omhoog gaan.
Sorry!
Je hebt gelijk, sorry. Maargoed dan kan ik beter zeggen de rente "kan" omhoog gaan.
Sorry!
-
Hypotheek Zoeken
- Contacteer:
De rente gaat niet omhoog omdat de toetsrente omhoog gaat, de toestrente gaat omhoog omdat over de afgelopen periode de rente omhoog is gegaan.wareman schreef:@SJZ
Sorry!
De rente "kan" trouwens altijd omhoog gaan. of omlaag.
In de winter zijn straks de temperaturen hoger dan in de zomer. Wie zal het zeggen.
Wat een wereld is het momenteel.
Hoezo "momenteel"? Is er ooit een tijd geweest dat er niets veranderde? Nee dus.lazylois schreef:In de winter zijn straks de temperaturen hoger dan in de zomer. Wie zal het zeggen.