LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Bij het aanzetten van onze toestel de 42PFL9632d bleef het beeld zwart en het geluid en ambilight werkte nog gewoon.
Het toestel is nu bijna 3 jaar oud.
Zo te zien is het een bekend probleem waar al ruim aandacht aan is besteed.
Het eerste wat in mij opkwam is de oplossing te zoeken via Google en kwam al vrij snel op deze topic.
Morgen dus maar bellen naar het 0800 nr en een afspraak maken met een monteur.
Naar de kosten ga ik niet eens vragen omdat je mag verwachten dat een toestel minstens het 3 dubbele mee kan gaan zonder een defect.
Indien Philips daar anders over denkt mogen ze de rechter daarover laten beslissen want Incasso ben ik totaal van onder de indruk als bemiddelaar. De kosten van een juridische procedure liggen hoger dan het te incasseren bedrag en dat weet Philips ook. Die laten het zover niet komen en negatieve reclame zitten ze niet op te wachten.
Ik lees hier reacties van mensen die geen stappen te durven of willen nemen omdat ze geen rechtsbijstand verzekering hebben.
Die heb ik ook niet en lees altijd eerst goed op forums e.d. wat mijn rechten zijn over soortgelijke gevallen en eventuele rechterlijke uitspraken.
Vaak gaan conflicten over dusdanig kleine bedragen die niet in verhouding staan met de juridische kosten ervan om deze te kunnen verhalen.
Recht hebben als klant of leverancier is niet altijd recht krijgen en mocht het al zo zijn dat je recht hebt kost het vaak meer geld om het bevestigd te krijgen. Feitelijk heb je dus je recht gehaald maar financieel verloren.
Indien het in je voordeel kan werken wees dan zo brutaal om hier gebruik van te maken. Tot op heden heb ik hier persoonlijk alleen nog maar winst mee behaald.
Je kunt je afvragen of zo'n aanpak netjes is. Je kunt je ook afvragen of een korte levensduur wel zo netjes is.
Uiteraard ga ik bij voorbaat uit van de servicegerichte aanpak van Philips en verwacht dan ook schadeloosstelling. Tot op heden ben ik een tevreden klant van Philips producten. Ik zal de afloop nog bevestigen hier.
Het toestel is nu bijna 3 jaar oud.
Zo te zien is het een bekend probleem waar al ruim aandacht aan is besteed.
Het eerste wat in mij opkwam is de oplossing te zoeken via Google en kwam al vrij snel op deze topic.
Morgen dus maar bellen naar het 0800 nr en een afspraak maken met een monteur.
Naar de kosten ga ik niet eens vragen omdat je mag verwachten dat een toestel minstens het 3 dubbele mee kan gaan zonder een defect.
Indien Philips daar anders over denkt mogen ze de rechter daarover laten beslissen want Incasso ben ik totaal van onder de indruk als bemiddelaar. De kosten van een juridische procedure liggen hoger dan het te incasseren bedrag en dat weet Philips ook. Die laten het zover niet komen en negatieve reclame zitten ze niet op te wachten.
Ik lees hier reacties van mensen die geen stappen te durven of willen nemen omdat ze geen rechtsbijstand verzekering hebben.
Die heb ik ook niet en lees altijd eerst goed op forums e.d. wat mijn rechten zijn over soortgelijke gevallen en eventuele rechterlijke uitspraken.
Vaak gaan conflicten over dusdanig kleine bedragen die niet in verhouding staan met de juridische kosten ervan om deze te kunnen verhalen.
Recht hebben als klant of leverancier is niet altijd recht krijgen en mocht het al zo zijn dat je recht hebt kost het vaak meer geld om het bevestigd te krijgen. Feitelijk heb je dus je recht gehaald maar financieel verloren.
Indien het in je voordeel kan werken wees dan zo brutaal om hier gebruik van te maken. Tot op heden heb ik hier persoonlijk alleen nog maar winst mee behaald.
Je kunt je afvragen of zo'n aanpak netjes is. Je kunt je ook afvragen of een korte levensduur wel zo netjes is.
Uiteraard ga ik bij voorbaat uit van de servicegerichte aanpak van Philips en verwacht dan ook schadeloosstelling. Tot op heden ben ik een tevreden klant van Philips producten. Ik zal de afloop nog bevestigen hier.
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Afwikkeling van kapotte 42PFL9632d van Philips.
Vanmorgen om half 9 gebeld met PHILIPS CONSUMENTENSERVICE 0800 - 0230076 (gratis van 8 tot 20 uur).
Bijzonderheden doorgegeven en de vriendelijke medewerker ging toestemming vragen om de monteur door te kunnen sturen, dit was binnen 2 minuten geregeld.
Ik zou vervolgens contact worden binnen 24 uur door het service punt voor een afspraak.
Paar uur later werd ik gebeld met de mededeling dat er over 2 dagen een monteur langskomt indien mij dat schikt.
De exacte tijd krijg ik nog per sms een half uur van te voren toegezonden.
Er zijn geen kosten aan verbonden.
De afwikkeling wordt verzorgd door E-Care Repair Services BV. en deze hebben mij inmiddels de afspraak per email bevestigd.
Voor de snelle afwikkeling en heldere communicatie dus een dikke pluim voor Philips wat mij betreft.
Vanmorgen om half 9 gebeld met PHILIPS CONSUMENTENSERVICE 0800 - 0230076 (gratis van 8 tot 20 uur).
Bijzonderheden doorgegeven en de vriendelijke medewerker ging toestemming vragen om de monteur door te kunnen sturen, dit was binnen 2 minuten geregeld.
Ik zou vervolgens contact worden binnen 24 uur door het service punt voor een afspraak.
Paar uur later werd ik gebeld met de mededeling dat er over 2 dagen een monteur langskomt indien mij dat schikt.
De exacte tijd krijg ik nog per sms een half uur van te voren toegezonden.
Er zijn geen kosten aan verbonden.
De afwikkeling wordt verzorgd door E-Care Repair Services BV. en deze hebben mij inmiddels de afspraak per email bevestigd.
Voor de snelle afwikkeling en heldere communicatie dus een dikke pluim voor Philips wat mij betreft.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 apr 2011 17:02
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Dankzij dit forum heb ik slechts 5 dagen zonder televisie gezeten
Woensdagavond melding gemaakt van "geen beeld wel geluid" bij PHILIPS CONSUMENTENSERVICE 0800 - 0230076 (gratis van 8 tot 20 uur).
Na exact 3 jaar heeft ie de geest gegeven.
Let op : zoek serienummer en aankoopdatum op, want hier wordt naar gevraagd.
Er wordt beloofd dat er binnen 48 uur wordt gereageerd.
Dat is helemaal waar ! Op Vrijdagmiddag ben ik gebeld door een vriendelijke dame
met de mededeling dat maandag na het weekend een monteur van E-CARE repair services B.V. de reparatie KOSTELOOS! zal komen uitvoeren. Ter bevestiging hiervan
volgt nog een e-mail en SMS. Op maandag krijg je 10 minuten vantevoren een telefoontje van monteur. In totaal is hij 45 minuten bezig geweest
met het vervangen van 2 inverters. Wat een geweldige service van Philips !!
Woensdagavond melding gemaakt van "geen beeld wel geluid" bij PHILIPS CONSUMENTENSERVICE 0800 - 0230076 (gratis van 8 tot 20 uur).
Na exact 3 jaar heeft ie de geest gegeven.
Let op : zoek serienummer en aankoopdatum op, want hier wordt naar gevraagd.
Er wordt beloofd dat er binnen 48 uur wordt gereageerd.
Dat is helemaal waar ! Op Vrijdagmiddag ben ik gebeld door een vriendelijke dame
met de mededeling dat maandag na het weekend een monteur van E-CARE repair services B.V. de reparatie KOSTELOOS! zal komen uitvoeren. Ter bevestiging hiervan
volgt nog een e-mail en SMS. Op maandag krijg je 10 minuten vantevoren een telefoontje van monteur. In totaal is hij 45 minuten bezig geweest
met het vervangen van 2 inverters. Wat een geweldige service van Philips !!
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
1 April 2011 TV stuk. Is echt geen grap. Wel geluid geen beeld. Kwam op deze site terecht na een googletje. 5 april gebeld en 8 april TV gerepareerd. Beide voedingen voor de backlights vervangen de de monteur. Onder garantie van LG. Niet onder garantie van Philips. Dit is een regeling die Philips overeengekomen is met LG. Er zitten nl LG beeld panelen in deze TV's. De elektronica eromheen is wel van Philips.
Al met al keurig en kosteloos opgelost.
Al met al keurig en kosteloos opgelost.
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Zelfde probleem met 42pfl7862 d10.
Dinsdag 12/7 gebeld. donderdag was monteur er. Gratis gerepareerd ondanks leeftijd van toestel (mei 2008 aangeschaft).
Philips, zeer nette service door gedegen specialist.
Bewijst het gestelde vertrouwen. Een voorbeeld.
Dinsdag 12/7 gebeld. donderdag was monteur er. Gratis gerepareerd ondanks leeftijd van toestel (mei 2008 aangeschaft).
Philips, zeer nette service door gedegen specialist.
Bewijst het gestelde vertrouwen. Een voorbeeld.
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Wij hebben een Philips Aurea TV PFL9900D/10 sinds augustus 2008 en hebben nu al 2x deze klacht gehad, GEEN BEELD WEL GELUID EN WEL AMBILIGHT, na een flits en een brandlucht.
De 1e keer binnen 9 maanden en kon toen (nog) niet gerepareerd worden, we kregen een nieuwe Philips Aurea TV PFL9900D/10 het defect viel 100% binnen de Philips garantie.
Wat blijkt nu na 2 jaar weer het zelfde defect!
Philips Aurea service gebeld 0800 0201104 en verwees ons eerst door naar de winkel/leverancier BCC, deze gebeld en binnen 3 dagen stond een TV monteur van CE Repair Dordrecht bij ons binnen met een INVERTERKIT LC420WUS-SLB1 deze kit stuurt de achtergrondverlichting aan. Het was een bekend probleem (fabrieksfout) en na het vervangen van deze inverterkit werkte onze TV weer!
Philips kent het probleem en vervangt gratis deze kit, jammer dat de klant dan zelf eerst met Philips moet bellen. Waarom geen TERUGROEP AKTIE?
De TV monteur vertelde dat PHILIPS een NIEUWE INVERTERKIT heeft onwikkeld waar deze storing/fabrieksfout (hopelijk) niet meer zich voor zal doen.
De 1e keer binnen 9 maanden en kon toen (nog) niet gerepareerd worden, we kregen een nieuwe Philips Aurea TV PFL9900D/10 het defect viel 100% binnen de Philips garantie.
Wat blijkt nu na 2 jaar weer het zelfde defect!
Philips Aurea service gebeld 0800 0201104 en verwees ons eerst door naar de winkel/leverancier BCC, deze gebeld en binnen 3 dagen stond een TV monteur van CE Repair Dordrecht bij ons binnen met een INVERTERKIT LC420WUS-SLB1 deze kit stuurt de achtergrondverlichting aan. Het was een bekend probleem (fabrieksfout) en na het vervangen van deze inverterkit werkte onze TV weer!
Philips kent het probleem en vervangt gratis deze kit, jammer dat de klant dan zelf eerst met Philips moet bellen. Waarom geen TERUGROEP AKTIE?
De TV monteur vertelde dat PHILIPS een NIEUWE INVERTERKIT heeft onwikkeld waar deze storing/fabrieksfout (hopelijk) niet meer zich voor zal doen.
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Wij hebben een Philips 37PFL7662D die ook na ruim 3 jaar problemen met het beeld geeft; zwart-rode plek rechts in het beeld.
Eerst ging hij nog wel weg na ongeveer een half uur, maar nu blijft hij dus steeds aanwezig.
Gebeld, gemaild met de "service-dienst" van Philips, reparatie zal 270 Euro gaan kosten.....waanzin dus voor een tv van ruim 3 jaar en 1500 Euro.
Net wat hier al vaker gezegd wordt: Philips maakt sinds enkele jaren alleen nog maar bagger en rotzooi.
Gezien het feit dat het stikt van de klachten over Philips producten, wil ik aanraden om maar geen Philips meer te kopen en over te stappen naar een merk dat service en kwaliteit biedt voor zijn geld.
Bij ons komt het er in ieder geval niet meer in.
Met het "service-centrum" ben ik overigens ook niet verder gekomen en weiger gewoon om deze kosten op te hoesten.
Alle mensen die problemen hebben, waarvan volgens de monteurs Philips van op de hoogte is, dienen schadeloos gesteld te worden en allen gratis van hun problemen afgeholpen te worden.
Mijn leverancier van de tv is trouwens ook niet thuis als ik de problemen voorleg.
RAF, failliet gegaan, doorgestart, overgenomen inmiddels verdient evenmin de naam klantvriendelijk en service-gericht te zijn.
Philips kan dus van ons de pot op!
En de tv, als die er helemaal mee ophoudt, gaat regelrecht naar de stort!
Eerst ging hij nog wel weg na ongeveer een half uur, maar nu blijft hij dus steeds aanwezig.
Gebeld, gemaild met de "service-dienst" van Philips, reparatie zal 270 Euro gaan kosten.....waanzin dus voor een tv van ruim 3 jaar en 1500 Euro.
Net wat hier al vaker gezegd wordt: Philips maakt sinds enkele jaren alleen nog maar bagger en rotzooi.
Gezien het feit dat het stikt van de klachten over Philips producten, wil ik aanraden om maar geen Philips meer te kopen en over te stappen naar een merk dat service en kwaliteit biedt voor zijn geld.
Bij ons komt het er in ieder geval niet meer in.
Met het "service-centrum" ben ik overigens ook niet verder gekomen en weiger gewoon om deze kosten op te hoesten.
Alle mensen die problemen hebben, waarvan volgens de monteurs Philips van op de hoogte is, dienen schadeloos gesteld te worden en allen gratis van hun problemen afgeholpen te worden.
Mijn leverancier van de tv is trouwens ook niet thuis als ik de problemen voorleg.
RAF, failliet gegaan, doorgestart, overgenomen inmiddels verdient evenmin de naam klantvriendelijk en service-gericht te zijn.
Philips kan dus van ons de pot op!
En de tv, als die er helemaal mee ophoudt, gaat regelrecht naar de stort!
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Wij hebben begin dit jaar de 58PFL9955H gekocht zelfde probleen ging wel aan, maar geen beeld, gemeld bij philips door de winkel waar we hem gekocht hebben, zijn 2x langsgeweest en hebben de 2de x de hele binnenkant vervangen toen was het probleem opgelost.
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
In januari 2008 een Philips 42PFL9732 gekocht, vorige week het alom bekende probleem: geen beeld, wel geluid en wel ambilight.
Donderdag gebeld met de Philips, vrijdag werd ik gebeld door EC Repair (volgens mij), vandaag is een monteur langs geweest. Deze heeft in een half uurtje 50+ schroeven los en vast gedraaid en de beide invertor kits vervangen, zonder kosten.
Ondanks deze productiefout in de TV, keurige service van Philips. Dat moet worden gezegd!
Donderdag gebeld met de Philips, vrijdag werd ik gebeld door EC Repair (volgens mij), vandaag is een monteur langs geweest. Deze heeft in een half uurtje 50+ schroeven los en vast gedraaid en de beide invertor kits vervangen, zonder kosten.
Ondanks deze productiefout in de TV, keurige service van Philips. Dat moet worden gezegd!
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Tja, is toch even schrikken om al deze klachten te lezen. Heb vanochtend 7000 serie LED 3d Smart Tv van Philips gekocht en geleverd te kregen. Na een paar uur plezier nu al geen beeld meer en wel geluid en ambilight. Als ik al deze problemen lees dan plaats ik grote twijfels bij het lerend vermogen van Philips en of zij de klant nog wel serieus nemen...... Maandag maar bellen. Gelukkig is er wel sprake van garantie als ie een dag oud is.........
Update tv is omgeruild voor een nieuwe....
Update tv is omgeruild voor een nieuwe....
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 nov 2011 08:48
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
In september 2009 heb ik een Phillips 32PFL 86..serie gekocht. Functioneerde prima tot gistermiddag. Het beeld viel weg en er was een brandlucht te ruiken, ik heb meteen de stekker eruit gehaald. Amblight en geluid doen het nog. Wanneer de tv weer aan wordt gezet dan verschijnt er even beeld en in de rechterhoek zit een donkere vlek. Vervolgens valt na een paar seconden het beeld weg. De garantie is 2 jaar.
Ik heb, nav dit topic, gister met het gratis 0800 nummer van Phillips gebeld en er zal een monteur binnen 48 uur contact opnemen. Hopelijk wordt het netjes en gratis opgelost door Phillips. Ik zal een reactie geven op de afloop.
Ik heb, nav dit topic, gister met het gratis 0800 nummer van Phillips gebeld en er zal een monteur binnen 48 uur contact opnemen. Hopelijk wordt het netjes en gratis opgelost door Phillips. Ik zal een reactie geven op de afloop.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 nov 2011 08:48
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Een 1ste reactie op mijn klacht over mijn Phillips tv, geen beeld wel geluid en ambilight. Ik ben door een monteur van E-care gebeld en er wordt aangegeven dat er een monteur op woensdag de 30ste november langskomt voor de reparatie. Mijn Phillips tv heeft een fabricage datum van augustus 2009 en in september heb ik deze gekocht, hetgeen betekent 2 jaar en 2 maanden oud (>2jaar garantie). Er wordt aangegeven dat de kosten ongeveer 170 euro bedragen. 30 euro voor het onderdeel en 140 euro voor het voorrijden en de reparatie (wel raar dat er alleen al door het aangeven van het probleem een kostenpost kan worden gemaakt voor het onderdeel, schijnbaar een vaker voorkomend defect, de inverterkit!!) . Voor als nog geen tegemoet koming van Phillips. Ik wacht het as woensdag nog even af en indien de kosten daadwerkelijk betaald moeten worden dan gaat er een brief naar Phillips en wellicht een belletje naar de rechtsbijstand (al ben ik zeker van mening dat het probleem bij Phillips ligt en niet bij mijn rechtsbijstand!). Wordt vervolgd...
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 nov 2011 08:48
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
2de reactie nav mijn topic geen beeld, wel geluid en ambilight. De monteur is net geweest, keurige service, moet gezegd worden. Binnen 10 minuten was de voeding (Power supply unit en niet de Inverterkit want deze zitten tegenwoordig niet meer in de tvs van Phillips) vervangen en werkte de tv weer prima. Bovenin de PSU (printplaat) was er een zwarte vlek te zien op 1 van de units. Oorzaak: onbekend...Kosten 170 euro. Nu Phillips maar even aanschrijven.
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Precies hetzelfde, December 2008 een LCD TV van Philips gekocht. Na 3 jaar opeens geen beeld maar wel geluid. Philips Service Center verwijst door naar E-Care center.
E-Care biedt voortreffelijke service aan om het probleem te verhelpen met een eigen bijdrage 240 euro! Praten we hier over een Philips hoogwaardig deugdelijk product?
Service Center van Philips vindt dit een goede coulance regeling en kan niets meer voor mij doen terwijl dit probleem (inverterkit) al lang bekend is bij Philips.
Klantgerichtheid ten top! Voor mij geen Philips meer en ik verwonder mij niet meer waarom Nederlandse bedrijven zich zelf uit de markt prijzen.
E-Care biedt voortreffelijke service aan om het probleem te verhelpen met een eigen bijdrage 240 euro! Praten we hier over een Philips hoogwaardig deugdelijk product?
Service Center van Philips vindt dit een goede coulance regeling en kan niets meer voor mij doen terwijl dit probleem (inverterkit) al lang bekend is bij Philips.
Klantgerichtheid ten top! Voor mij geen Philips meer en ik verwonder mij niet meer waarom Nederlandse bedrijven zich zelf uit de markt prijzen.
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Ook onze Philips LCD TV 37PFL7404 van augustus 2009 is in maart 2011 defect gegaan. Geen backlight meer, wel geluid en ambilight.
De voeding wordt onder garantie door e-care vervangen.
Nu, 11 maanden later, weer hetzelfde euvel. Helaas zijn nu de garantie op de TV zelf en de garantie op de reparatie voorbij. De kosten zijn dit keer e180. Dat is voorrijkosten, arbeidsloon en een voedingsmodule van slechts e26 excl BTW.
Het is een schandaal hoe slecht deze voedingen zijn.
Philips wilde niet aan een coulance-regeling.
De voeding wordt onder garantie door e-care vervangen.
Nu, 11 maanden later, weer hetzelfde euvel. Helaas zijn nu de garantie op de TV zelf en de garantie op de reparatie voorbij. De kosten zijn dit keer e180. Dat is voorrijkosten, arbeidsloon en een voedingsmodule van slechts e26 excl BTW.
Het is een schandaal hoe slecht deze voedingen zijn.
Philips wilde niet aan een coulance-regeling.
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Dan zit je inmiddels wel 30 maanden later , bijna 3 jaar. Hoe lang wil een mens coulance... ?
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Philips 42PFL9900D met kapotte Ambilight / Aurea verlichting.
Ik heb mijn tv sinds oktober 2008 en heb na 1.5 jaar de inverter-kits laten vervangen omdat ook bij mij ineens het beeld op zwart ging terwijl ik nog wel geluid en Ambilight had. Dit is via de klantenservice correct en zonder kosten opgelost.
Sinds gisteren heb ik echter geen Ambilight / Aurea verlichting meer. Geen idee of dit een veel voorkomend probleem is maar heb meteen de klantenservice weer gebeld en wacht nu op terugkoppeling van de reparatieservice. Volgens Philips is mijn garantie verlopen maar afhankelijk van de oorzaak en het feit of dit veel voorkomt kan het zijn dat er een coulanceregeling bestaat.
Even afwachten dus...
Ik heb mijn tv sinds oktober 2008 en heb na 1.5 jaar de inverter-kits laten vervangen omdat ook bij mij ineens het beeld op zwart ging terwijl ik nog wel geluid en Ambilight had. Dit is via de klantenservice correct en zonder kosten opgelost.
Sinds gisteren heb ik echter geen Ambilight / Aurea verlichting meer. Geen idee of dit een veel voorkomend probleem is maar heb meteen de klantenservice weer gebeld en wacht nu op terugkoppeling van de reparatieservice. Volgens Philips is mijn garantie verlopen maar afhankelijk van de oorzaak en het feit of dit veel voorkomt kan het zijn dat er een coulanceregeling bestaat.
Even afwachten dus...
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Ik ga me aansluiten bij de meeste mensen in deze thread.
42PFL9732 - na 4 jaar geen beeld, wel geluid, wel ambilight
Zojuist met Philips customer care gesproken (dit ging allemaal zeer snel!). Binnen 2 dagen zal de monteur een afspraak maken. Hoop dat ze het zonder kosten kunnen repareren, anders is het einde Philips TV's voor mij.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
DJ
42PFL9732 - na 4 jaar geen beeld, wel geluid, wel ambilight
Zojuist met Philips customer care gesproken (dit ging allemaal zeer snel!). Binnen 2 dagen zal de monteur een afspraak maken. Hoop dat ze het zonder kosten kunnen repareren, anders is het einde Philips TV's voor mij.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
DJ
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
De coulance claims worden wel steeds langerna 4 jaar geen beeld
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 apr 2012 23:29
Re: Philips 42PFL9632D geen beeld wel geluid.
Mijn 42PFL9632D heeft het nu na 4 jaar ook begeven. Rond dezelfde datum als vorige reageerders gekocht, maar mijn tv is niet vaak gebruikt, dus dat zal verklaren waarom die van mij 'nu pas' kapot gaat.bprosman schreef:De coulance claims worden wel steeds langerna 4 jaar geen beeld
Wèl dezelfde ondeugdelijke inverter unit, dat blijft een feit.
Mijn good old Philips Matchline heeft twintig jaar staan draaien, na een verhuizing was ie toch echt te klein, dus met vertrouwen mijn huidige Philips gekocht. Nooit het idee gehad dat ik een wegwerpartikel heb gekocht. Voor €2100,00 mag je toch wat verwachten en ik wilde graag een echt Nederlands product, beetje naïef misschien.
Ik hoop niet dat ik heel veel spijt ga krijgen en voortaan toch naar een heuse Japanner switch...
Morgen maar even bellen.