LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitspraken
uitspraken
EN NU MET DE BEUK ERIN!
Met al de huidige uitspraken is de verwarring niet minder geworden. Een ding is wel duidelijk geworden, de kruip en sluipwegen, die Zalm, DSI, AFM en DEXIA betrachten om onderuit te kruipen en toch met de buit er van door gaan! Nu wordt een onbestaande verzekering in het leven geroepen als aanvulling op de contracten, die hadden zij vergeten bij het opzetten van de wisseltruc. Echter geen nood, effen aanvullen die contracten! De ene schandaal volgt de ander naar gelang de druk groter wordt: iedere godsdag zakken zij dieper weg in de beer!
Nu blijven wij twee wegen open: individueel bij de reguliere rechter met een advocaat, of anders héél dit zootje: Zalm, DEXIA, AFM, DSI, DE STICHTINGEN, voor de EUROPEES GERECHT slepen om defintief een einde te maken aan deze kruistocht voor velen! Genoeg is Genoeg!
Ik ben bereid € 100 in een fonds te steken voor een ervaren advocaat aan te stellen om dit zootje op te ruimen: het moét kunnen! Anders blijven wij mateloos stoeien met dit verziekte zootje, dat de één na de andere uitvluchting uit machtsbesef blijft produceren om toch nog met de buit ervan door te gaan.Laten wij nog voor één keer de hoofden bij elkaar steken en proberen een Fonds op te richten en op EUROPEES nineau deze wespennest, met man en ratten, definitief te vernietigen.
Met al de huidige uitspraken is de verwarring niet minder geworden. Een ding is wel duidelijk geworden, de kruip en sluipwegen, die Zalm, DSI, AFM en DEXIA betrachten om onderuit te kruipen en toch met de buit er van door gaan! Nu wordt een onbestaande verzekering in het leven geroepen als aanvulling op de contracten, die hadden zij vergeten bij het opzetten van de wisseltruc. Echter geen nood, effen aanvullen die contracten! De ene schandaal volgt de ander naar gelang de druk groter wordt: iedere godsdag zakken zij dieper weg in de beer!
Nu blijven wij twee wegen open: individueel bij de reguliere rechter met een advocaat, of anders héél dit zootje: Zalm, DEXIA, AFM, DSI, DE STICHTINGEN, voor de EUROPEES GERECHT slepen om defintief een einde te maken aan deze kruistocht voor velen! Genoeg is Genoeg!
Ik ben bereid € 100 in een fonds te steken voor een ervaren advocaat aan te stellen om dit zootje op te ruimen: het moét kunnen! Anders blijven wij mateloos stoeien met dit verziekte zootje, dat de één na de andere uitvluchting uit machtsbesef blijft produceren om toch nog met de buit ervan door te gaan.Laten wij nog voor één keer de hoofden bij elkaar steken en proberen een Fonds op te richten en op EUROPEES nineau deze wespennest, met man en ratten, definitief te vernietigen.
Re: uitspraken
Vind dit een heel goed idee mijnheer Willems. Als er meerdere mensen zijn doe ik mee!
Groet, Trudy
Groet, Trudy
Om een eigen club op te richten via internet moet toch geen probleem zijn en ook een goede advocaat is toch snel te vinden Want het blijft gedogen en compromissen sluiten terwijl de tijd helemaal in het voordeel van Dexia werkt Mischien wil iemand een apparte topic en mailadres maken en kijken hoeveel reacties er zijn.
Joost
Joost
Dank U wel voor uw support mevr.Trudy. Mijn mail-adres vindt U boven.
-
helemaal mee eens
ze lijken wel niet goed wijs
of ik nog even 20%= 84.000 gulden verzekeringspremie wil betalen.
dan neem dexia de restschuld voor haar rekening.
als dat in mijn contract was komen te staan was ik er nooit aan begonnen.
Dexia is fout geweest, ze moeten ALLES betalen. !!!!!!!
Nu is het ijzer warm bij de media, we moeten NU in aktie komen.
ze lijken wel niet goed wijs
of ik nog even 20%= 84.000 gulden verzekeringspremie wil betalen.
dan neem dexia de restschuld voor haar rekening.
als dat in mijn contract was komen te staan was ik er nooit aan begonnen.
Dexia is fout geweest, ze moeten ALLES betalen. !!!!!!!
Nu is het ijzer warm bij de media, we moeten NU in aktie komen.
Bravo Willems en Oom Dagobert
Pimmy
Pimmy
op mijn 100euro kun je rekenen,niet geschoten altijd mis...
hallo goed idee aanpakken het is een vies zootje aan het worden,wat dachten jullie van een van de moscovieten.
JONGENS,
WE MOETEN ER TEGENIN, GAAN WE HIER MEE ACCOORD???
FOUTEN ZIJN ER GEMAAKT EN DAAR HOEVEN WIJ TOCH NIET VOOR TE BOETEN??
EEN VERZEKERING??HAHAHHAHA
EEN LACHERTJE ALS WIJ DAAR IN ZOUDEN TRAPPEN TOCH??
IK TRAP NERGENS MEER IN, GA ER LEKKER VOOR VECHTEN.......
Groetjes Anita
WE MOETEN ER TEGENIN, GAAN WE HIER MEE ACCOORD???
FOUTEN ZIJN ER GEMAAKT EN DAAR HOEVEN WIJ TOCH NIET VOOR TE BOETEN??
EEN VERZEKERING??HAHAHHAHA
EEN LACHERTJE ALS WIJ DAAR IN ZOUDEN TRAPPEN TOCH??
IK TRAP NERGENS MEER IN, GA ER LEKKER VOOR VECHTEN.......
Groetjes Anita
Als één van de Moscovieten advocaat bij één van de Stichtingen was, hoe had het er dan nu uitgezien? Dat zijn de echte vechters!
Mijnheer Willems, als ik op uw envelopje voor uw e-mail klik, zegt mijn pc : "dit programma heeft een ongeldige bewerking". Ben helaas geen pc-freak.
Groet
Mijnheer Willems, als ik op uw envelopje voor uw e-mail klik, zegt mijn pc : "dit programma heeft een ongeldige bewerking". Ben helaas geen pc-freak.
Groet
Ik heb er ook op geklikt niets aan de hand hoor. Je kunt hem gewwon mailen.
Albert.
Albert.