LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vistaprint - gratis? of toch niet?
Vistaprint - gratis? of toch niet?
Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Vistaprint en ik heb er een naar gevoel aan overgehouden, omdat de bestelling wel 2x zo duur was, dan ik had gedacht. Ik heb het gevoel, dat ik niet alert genoeg was op 'vinkjes' die ik uit had moeten zetten......heeft u ook een dergelijke ervaring met Vistaprint? Fijne ervaringen zijn natuurlijk ook welkom....
-
- Berichten: 175
- Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56
Re: Vistaprint - gratis? of toch niet?
Je kunt bij Vistaprint af en toe erg leuke aanbiedingen treffen, waar bij je alleen de verzendkosten betaalt.
Het is natuurlijk wel uitkijken welk vinkje je aan laat staan en welke niet, maar dat heeft u zelf in de hand.
Als ik het goed begrijp, voelt u zich wat bekocht.
Maar u had toch aan het eind bij het totaaloverzicht nog steeds de keus om de bestelling te annuleren?
Het is natuurlijk wel uitkijken welk vinkje je aan laat staan en welke niet, maar dat heeft u zelf in de hand.
Als ik het goed begrijp, voelt u zich wat bekocht.
Maar u had toch aan het eind bij het totaaloverzicht nog steeds de keus om de bestelling te annuleren?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 dec 2010 17:53
Re: Vistaprint - gratis? of toch niet?
Ik kon mijn bestelling niet bevestgen waardoor hij in 1x geplaatst was. Na het plaatsen zag ik ook pas de hoogte van de verzendkosten. Dit was belachelijk hoog dus ik wou wat produten annuleren.
op de website staat:
Als uw bestelling is verwerkt, is het niet meer mogelijk uw bestelling te annuleren. Wij excuseren ons voor het ongemak dat dit kan opleveren. Wij hopen dat u ons steunt in ons streven de kosten zo laag mogelijk te houden. Op deze manier kunnen wij onze klanten drukwerk van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs blijven aanbieden. ( dit is nu mijn situatie)
daarnaast stond bij het annulerings proces stond: Annulering succesvol
wat krijg ik als antwoord:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Vistaprint, waar u meer indruk maakt voor minder.
Wanneer u een bestelling plaatst is deze definitief, daarom wordt u ook gevraagd een definitief akkoord op de tekst, ontwerp en uiteindelijke prijs te geven voor u de bestelling plaatst.
Daar onze processen volledig geautomatiseerd zijn is het ook niet mogelijk een ontwerp na bestelling nog aan te passen.
Tevens voeren wij geen controles uit op de door u aangeleverde producten. U bent zelf verantwoordelijk voor de correcte tekst en ontwerp.
Zoals wij ook op onze website en tijdens het bestelproces aangeven, kunnen bestellingen na plaatsing niet meer veranderd en/of geannuleerd worden.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Wij vragen om uw begrip voor het feit dat u met het plaatsen van de bestelling de verantwoording neemt voor het door u ontworpen design,
uw leveradres en de aan u in het besteloverzicht getoonde prijzen en produkten.
EN
Bdankt dat u contact heeft opgenomen met Vistaprint, waar u meer indruk maakt voor minder.
Eenmal besteld , dan blijft u dat ook zien. Alles wat besteld is geweest blijft in het arcief.
Excuses voor het ongemak, maar zo is de Vistaprint program geprogrammerd.
Ik wens u een prettig weekend.
EN als laatst en dan ook dus te laat
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Vistaprint, waar u meer indruk maakt voor minder.
Aangezien uw bestelling reeds is verstuurd, is deze daarmee ook reeds verwerkt.
Om die reden kunnen wij de order helaas niet meer annuleren.
Een fijn weekend wens ik u.
Bedankt voor het kiezen van Vistaprint!
Met vriendelijke groeten,
Tom Levere
------------------
kortom op de website staat annulering succesvol ( hij was nog niet verwerkt en dit was ongeveer 2 minuten nadat ik zag dat mijn bestelling in 1x geplaatst was)Helaas wordt de klant vraag niet meteen goed beantwoord en nu zegt Tom Levere dat ik te laat ben.
op de website staat:
Als uw bestelling is verwerkt, is het niet meer mogelijk uw bestelling te annuleren. Wij excuseren ons voor het ongemak dat dit kan opleveren. Wij hopen dat u ons steunt in ons streven de kosten zo laag mogelijk te houden. Op deze manier kunnen wij onze klanten drukwerk van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs blijven aanbieden. ( dit is nu mijn situatie)
daarnaast stond bij het annulerings proces stond: Annulering succesvol
wat krijg ik als antwoord:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Vistaprint, waar u meer indruk maakt voor minder.
Wanneer u een bestelling plaatst is deze definitief, daarom wordt u ook gevraagd een definitief akkoord op de tekst, ontwerp en uiteindelijke prijs te geven voor u de bestelling plaatst.
Daar onze processen volledig geautomatiseerd zijn is het ook niet mogelijk een ontwerp na bestelling nog aan te passen.
Tevens voeren wij geen controles uit op de door u aangeleverde producten. U bent zelf verantwoordelijk voor de correcte tekst en ontwerp.
Zoals wij ook op onze website en tijdens het bestelproces aangeven, kunnen bestellingen na plaatsing niet meer veranderd en/of geannuleerd worden.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Wij vragen om uw begrip voor het feit dat u met het plaatsen van de bestelling de verantwoording neemt voor het door u ontworpen design,
uw leveradres en de aan u in het besteloverzicht getoonde prijzen en produkten.
EN
Bdankt dat u contact heeft opgenomen met Vistaprint, waar u meer indruk maakt voor minder.
Eenmal besteld , dan blijft u dat ook zien. Alles wat besteld is geweest blijft in het arcief.
Excuses voor het ongemak, maar zo is de Vistaprint program geprogrammerd.
Ik wens u een prettig weekend.
EN als laatst en dan ook dus te laat
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Vistaprint, waar u meer indruk maakt voor minder.
Aangezien uw bestelling reeds is verstuurd, is deze daarmee ook reeds verwerkt.
Om die reden kunnen wij de order helaas niet meer annuleren.
Een fijn weekend wens ik u.
Bedankt voor het kiezen van Vistaprint!
Met vriendelijke groeten,
Tom Levere
------------------
kortom op de website staat annulering succesvol ( hij was nog niet verwerkt en dit was ongeveer 2 minuten nadat ik zag dat mijn bestelling in 1x geplaatst was)Helaas wordt de klant vraag niet meteen goed beantwoord en nu zegt Tom Levere dat ik te laat ben.
-
- Berichten: 32332
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Vistaprint - gratis? of toch niet?
Ik heb ook wel eens wat bij Vista Print besteld, visitekaartjes en adresstickers, geen enkel probleem. Ik kon artikelen aan de lijst toevoegen en weghalen, had een goed overzicht over de kosten die ik zou gaan maken.
Heb het lijstje dan ook zeer bescheiden gehouden.
Wel moet ik constateren dat ik in een jaar tijd van de 250 visitekaartjes er tot nu toe een stuk of 10, 15 heb uitgedeeld, dus achteraf vraag ik me af of ik dat nou echt zo nodig had. Zeker omdat het tegenwoordig mogelijk is om ze zelf te printen.
Heb het lijstje dan ook zeer bescheiden gehouden.
Wel moet ik constateren dat ik in een jaar tijd van de 250 visitekaartjes er tot nu toe een stuk of 10, 15 heb uitgedeeld, dus achteraf vraag ik me af of ik dat nou echt zo nodig had. Zeker omdat het tegenwoordig mogelijk is om ze zelf te printen.
Re: Vistaprint - gratis? of toch niet?
Naar aanleiding van een folder: gratis visitekaartjes, + stempel enz. heb ik een bestelling gedaan. Ik heb een eigen ontwerp gebruikt en daar moest ik extra voor betalen (wist ik niet) met een zwarte ondergrond en een turqouise randje. Het zwart is donkergrijs (viezig) en het randje staat er soms wel en soms niet op, :variërend aan elke zijde. Er moet bijbetaald worden voor de meest simpele zaken, zodat het uiteindelijk gewoon een aardig bedrag kost.
De (gratis) stempel is niet compleet, er zit geen tekstvlak op, wel een stukje dubbelzijdig tape. Heb vergeefs de verpakking nagekeken op een los stempeltekstvelletje. Gratis was voor deze bestelling € 89,16 Euro. Miskleun dus. Les geleerd: nooit meer VISTA. Oh ja, de pennen zijn prima.
De (gratis) stempel is niet compleet, er zit geen tekstvlak op, wel een stukje dubbelzijdig tape. Heb vergeefs de verpakking nagekeken op een los stempeltekstvelletje. Gratis was voor deze bestelling € 89,16 Euro. Miskleun dus. Les geleerd: nooit meer VISTA. Oh ja, de pennen zijn prima.
-
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 20 aug 2008 18:40
Re: Vistaprint - gratis? of toch niet?
Ik heb een probleem met Vista print en heb jullie advies nodig....
Ik had een gratis website bij Vista...alleen dit werkte niet omdat je bij hun alleen via paypal een winkelwagen krijgt en niet zo kan plaatsen.
Heb dus gevraagd wat het kost om mijn domein vrij te krijgen en te verhuizen heb dit betaald en direct gevraagd : als mijn domein verhuisd is ben ik dan nog kosten verschuldigd? antwoord : nee zodra u verhuisd bent is het contract ontbonden en bent u geen kosten verschuldigd. Nu hebben ze toch geld van mijn rekening gehaald. hebben dit omgezet in een tegoed die ik bij hun dan zou moeten besteden.
Ik ben het hier niet mee eens en ben al weken bezig om dat geld terug te krijgen.Omdat het een eenmalige machtiging is kan de bank het niet terughalen zo slim zijn ze daar wel!
Ik wil niks meer met hun te maken hebben en wil gewoon dat geld terug ook al gaat het maar om 18 eur.
Hebben jullie nog tips?
Ik had een gratis website bij Vista...alleen dit werkte niet omdat je bij hun alleen via paypal een winkelwagen krijgt en niet zo kan plaatsen.
Heb dus gevraagd wat het kost om mijn domein vrij te krijgen en te verhuizen heb dit betaald en direct gevraagd : als mijn domein verhuisd is ben ik dan nog kosten verschuldigd? antwoord : nee zodra u verhuisd bent is het contract ontbonden en bent u geen kosten verschuldigd. Nu hebben ze toch geld van mijn rekening gehaald. hebben dit omgezet in een tegoed die ik bij hun dan zou moeten besteden.
Ik ben het hier niet mee eens en ben al weken bezig om dat geld terug te krijgen.Omdat het een eenmalige machtiging is kan de bank het niet terughalen zo slim zijn ze daar wel!
Ik wil niks meer met hun te maken hebben en wil gewoon dat geld terug ook al gaat het maar om 18 eur.
Hebben jullie nog tips?