LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Telefoon HTC

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tollenburg

Klacht Telefoon HTC

Ongelezen bericht door Tollenburg »

Ik heb aangeschaft in Augustus 2010 HTC telefoon Desire Zilver.
Wat schetst mijn verbazing het zilver aan de onderkant word bruin de laklaag verdwijnt.
Klacht doorgegeven aan HTC Nederland met foto erbij.
Antwoord van HTC is wij kunnen dit oplossen maar doordat er een krasje op de telefoon zit niet onder garantie.
Ik heb aangegeven dat ik vind dat een krasje niets te maken heeft met het feit dat de lak van de telefoon verdwijnt, maar HTC houd vol alleen repareren tegen kosten.

Dit betekend voor mij nooit meer HTC. :evil:
Tollenburg

p.s. Telefoon is aangeschaft via Studentmobiel.nl

H35

Re: Klacht Telefoon HTC

Ongelezen bericht door H35 »

Het zelfde heb ik ook, HTC heeft zeer slechte service.
Mijn twee maanden oude HTC had al gelijk problemen met de camera en na twee maanden fotos heen en weer gestuurd te hebben, werd er als nog niks gedaan. Omdat HTC meer bewijs nodig had bijv, van andere mensen. Helemaal gek natuurlijk, ik ga toch niet mensen op straat vragen of ik hun telefoon mag fotograferen en als bewijs naar HTC te sturen.
Net of dat niet genoeg was geweest, kreeg ik ook nog stof onder mijn beeldscherm, ik heb nooit mijn telefoon laten vallen of wat dan ook. Hoe de stof dan onder mijn beeldscherm komt?
Het zou een slechte afdichting zijn volgens HTC maar omdat te kunnen uitsluiten zou ik mijn telefoon op moeten sturen, kosten 35 eu. en als het blijkt dat het probleem niet door de afdichting komt, zou het mij rond de 200 eu kosten om mijn telefoon terug te krijgen.

Lekker bezig HTC Nederland!
Voor mij nooit meer HTC en ik adviseer iedereen om geen HTC te nemen.

Gesloten