Hallo,
Bij deze mijn verhaal over Clansman en met name de website prijzenrace.nl die onderdeel van hen is.
Prijzenrace is een spelletje waarbij je maandelijks punten kunt verzamelen, goed voor een bol.com bon. Per klik kan je meer punten krijgen als je een betaald account neemt. Deze is een bepaalde duur geldig.
Ik heb in maart 2010 en april 2010 gewonnen. De prijzen zouden geleverd worden na 30 dagen. Echter ontving ik niks. Ik ben eindeloos gaan mailen en rond september dat jaar kreeg ik eens de bonnen (vvv i.p.v. bol.com, maar dat was alleen maar beter) met een excuusbrief en dat ze het de volgende keer wel op tijd zouden versturen.
Ik dacht 'toch netjes van ze dus ik ga er maar mee door.' Ik heb toen ook het betaalde nummer gebeld voor opwaardering van mijn account. In oktober won ik weer, maar ontving weer niets. Dus weer gaan mailen en ik ontving pas op 1 maart het volgende:
Hoi ****,
Ik kreeg je e-mail via een collega van me.
op dit moment kan ik niet zien wat er mis is gegaan, wel vervelend dat het net weeer bij jou gebeurd, volgens mij is dat een murphey's law.
maar goed, ik ga het uitzoeken en kom er spoedig(deze week) op terug bij je.
Vervolgens geen reactie meer gehad en ook op een nieuwe email is niet gereageerd. De website is ineens niet meer bruikbaar, waardoor de tijd dat je een opgewaardeerd account kon gebruiken ook verloopt...
alles bij elkaar genomen... dan slaat dit artikel toch werkelijk alles?
http://www.clansman.nl/nieuws/worden-di ... itgekeerd/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Clansman - prijzenrace
Re: Clansman - prijzenrace
overigens is het heel lastig te achterhalen dat prijzenrace onderdeel is van Clansman.. dus niet erg transparant (I wonder why).
Ik heb via de website van prijzenrace gereageerd. Kreeg toen een reactie met voor en achternaam. Deze persoon heb ik weer opgezocht via google en zodoende kwam ik erachter dat deze bij Clansman werkte en kon ik hen direct aanschrijven.
Ik heb via de website van prijzenrace gereageerd. Kreeg toen een reactie met voor en achternaam. Deze persoon heb ik weer opgezocht via google en zodoende kwam ik erachter dat deze bij Clansman werkte en kon ik hen direct aanschrijven.
Re: Clansman - prijzenrace
En zoals gebruikelijk wordt de klacht ineens opgelost als het op deze site staat. Hoe voorspelbaar.