LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goud verkopen aan postal gold
-
Goud verkopen aan postal gold
In de tijd van crisis, is het verstandig om je goud te verkopen aan elke aanbieder? en hoe bepaal je welke de goede is? nou heb ik meerdere bedrijven geraadpleegd online en moet zeggen dat het allemaal wel mee viel, nou heb ik wat goud verkocht aan postal gold en viel allemaal reuze mee! het duurde wel 4 werkdagen in plaats van 24uur maar dat was dus na taxatie, iemand anders nog goed ervaring mee?
Re: Goud verkopen aan postal gold
Toets postal gold eens in op google...
ik lees niets meer dan negatieve verhalen, lage prijzen, geen geld ontvangen, en slechte B actrice' s.
NIET DOEN!
ik lees niets meer dan negatieve verhalen, lage prijzen, geen geld ontvangen, en slechte B actrice' s.
NIET DOEN!
Dit is ook hier langs geweest.fries1984 schreef:Toets postal gold eens in op google...
NIET DOEN!
Toets Postal Gold in bij "ZOEK", dan zie jij, hoeveel mensen gedupeerd zijn.
Ook hier, niet doen.
Waarom zou je dit risico uberhaupt al overwegen? Er zijn toch zat bedrijfjes die goud opkopen waar je gewoon langs kunt gaan?
-
Postal Gold zal het een zorg zijn..het is een internationaal bedrijf wat mondiaal adverteert om het "ongewenste" goud op te kopen.tennis schreef:Dit is ook hier langs geweest.fries1984 schreef:Toets postal gold eens in op google...
NIET DOEN!
Toets Postal Gold in bij "ZOEK", dan zie jij, hoeveel mensen gedupeerd zijn.
Ook hier, niet doen.
Opportunistisch als ze zijn weten ze heus wel dat er in elk land genoeg consumenten zijn die zich laten verleiden door die kinderachtige reclamespots.
Misschien een wat late reactie maar ik heb onlangs toch weer slechte ervaring gehad met ze.
Ik kreeg het advies dit bedrijf te benaderen. http://www.bestegoudprijs.nl
Zij zijn een onafhankelijke organisatie die zelf alleen bij juweliers inkopen maar mij wel goed advies hebben gegeven waarop te letten.
Zij zijn een onafhankelijke organisatie die zelf alleen bij juweliers inkopen maar mij wel goed advies hebben gegeven waarop te letten.
Schrijf eens eerlijk: heb jij echt geld ontvangen van Postal Gold? Ik had hier ook wat goud en zag een T.V. advertentie, heb gegoogled en na negatieve berichten toch maar naar een welbekende juwelier gegaan. Ik heb het dus niet aangedurfd. En wat hebben ze met eventuele diamantjes of briljantjes gedaan? Bij de juwelier kreeg ik ze gewoon mee na het verwijderen.JonasRules schreef:In de tijd van crisis, is het verstandig om je goud te verkopen aan elke aanbieder? en hoe bepaal je welke de goede is? nou heb ik meerdere bedrijven geraadpleegd online en moet zeggen dat het allemaal wel mee viel, nou heb ik wat goud verkocht aan postal gold en viel allemaal reuze mee! het duurde wel 4 werkdagen in plaats van 24uur maar dat was dus na taxatie, iemand anders nog goed ervaring mee?
mogelijk een wij van ToiletKip adviseren ToiletKip?iex schreef:Misschien een wat late reactie maar ik heb onlangs toch weer slechte ervaring gehad met ze.
de poster lijkt in ieder geval goed geinformeerd, voor iemand die advies kreeg
ruud_a, er is kennelijk iets mis met mijn brein: wat bedoel je met Toiletkip? Geen grapje, ik snap het ff niet.
-
ander woord voor toilet, en een ander klein gevleugeld gevogeltetenormin schreef:ruud_a, er is kennelijk iets mis met mijn brein: wat bedoel je met Toiletkip? Geen grapje, ik snap het ff niet.
Oftewel WC Eend.Fleurtjuh666 schreef:ander woord voor toilet, en een ander klein gevleugeld gevogeltetenormin schreef:ruud_a, er is kennelijk iets mis met mijn brein: wat bedoel je met Toiletkip? Geen grapje, ik snap het ff niet.
Het was jaren geleden toch een slagzin van WC Eend... Wij van WCE adviseren WCE. Tegenwoordig wordt het vooral spottend gebruikt. Natuurlijk zou elk bedrijf zichzelf adviseren..
( ik snap even niet waarom dat niet gewoon gezegd mag worden om het uit te leggen...)
Er is zelfs een wiki artikeltje van.. Een fragment
De slagzin kent nog steeds een grote populariteit. Hij wordt tegenwoordig vooral gebruikt als voorbeeld van een zelfreferentie en om schertsend de betrouwbaarheid van onderzoeken en/of personen in twijfel te trekken wanneer die personen uitspraken doen waarbij er sprake kan zijn van belangenverstrengeling, waardoor de neutraliteit betwist kan worden.
Nou, beiden bedankt voor de uitleg. Deze interessante historische beschrijving is mij in het leven ontgaan. Hoop niet dat dit heel erg is
Nee hoor in het geheel niet.tenormin schreef:Nou, beiden bedankt voor de uitleg. Deze interessante historische beschrijving is mij in het leven ontgaan. Hoop niet dat dit heel erg is
Dan weet u nu wel wat er bedoeld wordt als iemand enigszins sarcastisch schrijft "wij van X ... adviseren X"..
In dit concrete geval, ruud_a reageerde op de post van iex die een topic van meer dan een jaar oud gaat bumpen om een link erin te zetten waarmee het vermoeden dat dit niet geheel onpartijdig gebeurd wel erg voor de hand ligt.
ik was bang er van beschuldigd te worden reclame te maken voor een nogal prijzig schoonmaakmiddelEmmy75 schreef:Nee hoor in het geheel niet.tenormin schreef:Nou, beiden bedankt voor de uitleg. Deze interessante historische beschrijving is mij in het leven ontgaan. Hoop niet dat dit heel erg is
Dan weet u nu wel wat er bedoeld wordt als iemand enigszins sarcastisch schrijft "wij van X ... adviseren X"..
In dit concrete geval, ruud_a reageerde op de post van iex die een topic van meer dan een jaar oud gaat bumpen om een link erin te zetten waarmee het vermoeden dat dit niet geheel onpartijdig gebeurd wel erg voor de hand ligt.
Ik vond die ToiletKip wel grappig gevonden.ruud_a schreef: ik was bang er van beschuldigd te worden reclame te maken voor een nogal prijzig schoonmaakmiddel
-
ik hou hem erin hoor ruud!! dat gaat er niet meer uit
heb nu al heel lijstje ihihihih
toch niet van mijn opmerkingen?rozemarijntje schreef:ik hou hem erin hoor ruud!! dat gaat er niet meer uit
dat mag niet want ik ben onterekeningsvatbaar en het legertje pschiaters dat mij in de gaten houdt heeft al betaald voor de rechten om ze uit te geven in een boek
-
nee niet van jou ruud hahahaha
wees gerust
wees gerust