LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puresential Green Tea Patch

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Help!
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 apr 2011 21:35

Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Help! »

Een proefpakket aangevraagd van Green Tea Patch,
gekregen en betaald!
Krijg ik nu opeens ongevraagd een vervolgpakket aangeboden
voor 59,95
Het heeft nooit duidelijk gestaan,dat ik een vervolgpakket zou krijgen!
Ik heb daar ook nooit om gevraagd!
Wie heeft daar ook ervaring mee!
Het gaat om de firma Puresential. :(

DianaBron
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2011 13:38

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door DianaBron »

ook ik heb gister ongevraagd een vervolgpakket ontvangen en heb gelijk vandaag met ze gemailt maar volgens hun kan ik er niet van af komen alleen een betalingsregeling krijgen. er staat ook nergens een retouradres dus wat moet ik nu. niet alleen wil ik het pakket niet maar als dat al het geval was geweest kan ik het niet eens betalen
wie weet er raad hoe nu te handelen???

Diana

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door sephora30 »

Als je zoekt in deze site en in de site van Vara Kassa zul je zien dat er al tig topics over dit onderwerp zijn.

MAXIEM

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door MAXIEM »

DianaBron

Advies: gewoon terugsturen die handel, met een flinke baksteen erbij.

Adres

Puresential
Max Euweplein 32,
1017MB Amsterdam).

TEL 020 5306666

Sukses, Maxiem.

grollee
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2011 14:40

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door grollee »

Ik heb ook last van puresential.
Ik weet zeker dat ik niks bij hun besteld heb, en toch
kreeg ik een proef pakket.
En weken later een pakket waarvoor ik 49,50
moest betalen.
Dit pakket heb ik ongeopend aangetekend terug gestuurd
Op hun site kan je, je namelijk niet afmelden het lukt
gewoon niet, de link werkt niet.
Nu verplichten zij mij om toch te betalen ook al heb ik dit
terug gestuurd.
Hun zeggen al wat je retouneerd blijft toch je eigendom onzin.
Wat moet ik doen!!!!

Anke Grollee

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door sephora30 »

Lezen wat ik om 12.48 heb gezegd :roll:

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door manondoris »

sephora30 schreef:Lezen wat ik om 12.48 heb gezegd :roll:
13.48 :lol:

denise26
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2011 15:13

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door denise26 »

ik heb een email gestuurd en kreeg het volgende terug!

Wij doen al het mogelijke om onze klanten goed te informeren. Het spijt ons te merken dat een en ander voor u desondanks toch niet duidelijk is geweest. Wij zijn er niet op uit om u ongewenst producten toe te sturen.

Wanneer u niet opzegt binnen 7 werkdagen na ontvangst van het proefpakket gaan wij ervan uit dat u als klant tevreden bent over onze producten. Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan voor u het proefpakket bestelde. In onze communicatie kondigen wij duidelijk een vervolgzending aan. Daarbij geven wij ook aan dat de kennismaking vrijblijvend is. U bent nergens toe verplicht.

U heeft volgens onze gegevens op 03/03/2011 via onze website een bestelling gedaan van een Puresential proefpakket waar u tevens akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden.

Het Puresential proefpakket is vervolgens op 19/03/2011 door de TNT bij u thuis door de brievenbus bezorgd.

Wij versturen het kwartaalpakket altijd pas ruim nadat de 7 werkdagen verstreken zijn. Dit betekent dat u helaas niet tijdig uw automatische lidmaatschap heeft opgezegd. U heeft op 19/03/2011 uw proefpakket ontvangen en pas op 13/04/2011 uw kwartaalpakket ontvangen. De tijd die hier tussen zit heeft u gehad om het product te proberen en wanneer u niet tevreden was uw lidmaatschap op te zeggen.

Ondanks onze inspanningen om duidelijk te zijn over de vervolgzendingen en het stopzetten komt het helaas soms voor dat een klant het toch niet goed begrepen heeft. Wij gaan hier zorgvuldig mee om.

Puresential heeft echter het beleid dat reeds verzonden producten niet opnieuw worden verkocht. Dit zorgt ervoor dat wij de hoogst mogelijke kwaliteit van onze producten kunnen garanderen. Om deze reden kunt u als klant een pakket of een deel van een pakket niet meer aan ons retourneren. Indien u als klant een pakket retourneert, dan blijft het uw eigendom. Dit staat eveneens vermeld in de algemene voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan voor u het proefpakket bestelde. Deze voorwaarden zijn tevens te lezen op onze website.

Wij betreuren deze situatie maar kunnen hier helaas niets aan doen.Wij hebben geen opzegging van u ontvangen en hierbij is er dan ook, zoals in de algemene voorwaarden vermeld staat, een overeenkomst tot stand gekomen. We hebben echter uw abonnement bij deze beeindigd en u zult geen verdere pakketten van ons ontvangen. Wellicht ten overvloede wijzen wij u er op dat u voor de producten die u zijn toegezonden betaling aan ons bent verschuldigd.


Let op! Om uw verzoek te kunnen volgen hebben wij een ticketnummer voor u gegenereerd. Bij het eventueel beantwoorden van deze mail verzoeken wij u het ticketnummer in het onderwerp niet teveranderen of te verwijderen.


dus je moet gewoon betalen ook als je het terug gestuurd hebt.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door sephora30 »

manondoris schreef:
sephora30 schreef:Lezen wat ik om 12.48 heb gezegd :roll:
13.48 :lol:

????????????

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door manondoris »

13.48 maar ik heb het vermoeden dat je nog op de wintertijd staat.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door sephora30 »

Bij mij is het nu 15.36.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door manondoris »

dan heb je de tijd goed staan en waarschijnlijk een vergissing gemaakt met het vermelden van de tijd ,je zei 12.48 en er staat 13.48 :D vond het wel grappig ,alleen wel erg off topic :) dus inderdaad je hebt gelijk er zijn al meerdere topics over dit onderwerp, ook andere merkjes met de zelfde verkoop techniek.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door sephora30 »

Bij mij in beeld staat gewoon 12.48 dus niks vergissing. Wat er dan aan de hand is weet ik ook niet.
Zie nu dat alle berichten een uur eerder op mijn beeld staan dan dat de tijd op mn pc is :?:

Tis een mirakel :mrgreen:

(en ja offtopic, maar dit hele topic is toch overbodig).

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door manondoris »

:lol: mmmm een behekst topic :mrgreen:

MAXIEM

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Deze fraaie firma kan wel beweren dat de postbode het pakketje door de brievenbus gedaan heeft, maar dat is wat anders dan bewijzen. Dan dient het pakketje immers aangetekend te zijn verzonden en dat is hier niet het geval. De zogenaamde ontvanger kan dus wél gewoon stellen dat het pakketje niet is aangeboden. Bovendien had juridisch gezien bij het pakketje ook de algemene voorwaarden moeten zitten met daarbij het bezoekadres, het retouradres en de herroepingsrechtregeling van 7 werkdagen. Het verstrekken van die informatie is immers wettelijk verplicht (BW7). Deze firma kletst dus juridisch gezien uit haar nek en ik adviseer dan ook niets te betalen. Zonodig laat je je in rechte betrekken (dagvaarden) en ik verzeker je, dat je dit geschil glansrijk zult winnen.

Sukses, Maxiem.

nancystienen
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2011 11:59

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door nancystienen »

Een zeer smeriger manier van verkopen. Dit klopt van geen kanten! Ze vermelden als eerste niet in de advertentie dat je door een "proefpakket" te bestellen ook meteen een abonnement hebt, zeg maar. Dit moeten ze ook duidelijk in deze advertentie vermelden.

Het is helemaal geen proefpakket, als je niet een de kans krijgt om het dus eerst te proberen, voordat je er verder mee wil.
Binnen 7 dagen weet je echt niet of dit product geschikt is voor je. En daarbij je hebt helemaal geen 7 dagen, want je moet binnen 7 dagen je "lidmaatschap"beeindigen!
Dus bij "proefdag"3 moet je toch je brief maar eens gaan versturen, want een mailtje sturen naar het genoemde e-mail adres is niet mogelijk! Dit adres bestaat namelijk niet.
Weer een vorm van misleiding! Want besluit je op dag 6 dat het toch niks voor je is, en je denkt ik stuur nu een mailtje om het te beeindigen, dan heb je pech! Je mailtje komt namelijk niet aan, en een brief sturen is dan al te laat!
Oh ja, en gratis is het zeker niet, want voor het verzenden zijn ze waarschijnlijk nog geen euro kwijt! En verzendkosten van 3,99 euro bestaan niet!

Op andere forums heb ik gelezen dat er mensen zijn die een mailtje hebben gestuurd, en bericht hebben terug ontvangen. Ik weet niet naar welk e-mail adres ze dit hebben gestuurd, en ook niemand reageerd op de vraag, wat het goede e-mail adres dan moet zijn????

Ik heb nu via het mailtje dat ik van hun heb ontvangen, met de advertentie, een beantwoord mailtje gestuurd, in de hoop dat dit wel aankomt. Ik heb nog geen foutmelding gehad, dus het is zeker ergens aangekomen. Dit e-mail adres is: [email protected]Ik hoop dus via deze weg alles op te kunnen zeggen. Ik heb overigens nog niet eens het proefpakket ontvangen! Ik hoop dus zeker op tijd te zijn, voordat ik ergens aan vast zit!

Nance

nancystienen
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2011 11:59

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door nancystienen »

Oh, en Denise26, jij schrijft het volgende:

ik heb een email gestuurd en kreeg het volgende terug!

Dan heb jij ook vast en zeker het goede e-mail adres. Zou je dat hier misschien even bekend kunnen maken, zodat iedereen even via dit adres kan mailen, en er een hoop mensen geholpen kunnen worden.

Dank je wel..

En misschien nog een tip voor de mensen die het pakket al ontvangen hebben en dit helemaal niet willen. Stuur het terug en laat een incasso-blokkade op je rekening leggen, ze kunnen dan namelijk niet meer van je rekening afschrijven.
Die incasso blokkade wordt alleen op hun gegevens geregistreerd, dus andere afschrijvingen lopen gewoon door. Even je bank bellen dus!

Ze kunnen je namelijk niks maken als jij netjes en ongeopend het pakket terugstuurd, en je rekening laat blokkeren! Jij hebt het product teruggestuurd en je hoeft dus echt niks te betalen. Zouden ze dit willen aanvechten met je, hebben ze geen poot om op te staan!!!

Help!
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 apr 2011 21:35

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Help! »

Met het bestellen van een proefpakket,heb ik gewoon
niet goed opgelet,dat er meteen een
vervolgpakket aan vastzit!
De tweede betaling (59,85)heb ik via mijn bank terug
kunnen draaien!
Het eerste rekeningnr.was trouwens anders dan het tweede!
Ik kan dat tweede pakket echt niet betalen!
Het tweede pakket heb ik teruggestuurd,als pakketpost,
want dan heb je track & trace,
want als je het aangetekend verstuurd,dan nemen ze
het soms niet aan,of ze willen er niet voor tekenen?
Postcode wat ik had opgezocht op internet,was trouwens
anders dan op de bon,namelijk 3960 BD
(P.O.Box 169 Wijk bij Duurstede)
gr.Help! :(

Help!
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 apr 2011 21:35

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door Help! »

Het e-mail adres is [email protected] :?

nancystienen
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2011 11:59

Re: Puresential Green Tea Patch

Ongelezen bericht door nancystienen »

Hoi Help,

Het gekke is dat u nu het e-mail adres doorgeeft dat niet (meer) bestaat.
[email protected] is het adres dat ze ook bij de advertentie hebben staan, en als je hier een mailtje heen stuurt (heb het net nog eens geprobeerd) krijg je dit terug:
This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. [email protected]
Dus u hebt op dit adres wel gehoor gekregen?
Ik denk dat ze iets te veel klachten krijgen, en daarom dit adres geschrapt hebben!

Gesloten