| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia, stinkend rijk!
Re: Dexia, stinkend rijk!
ronald,dit heet persoonelijk inschattig maar kijk er mee uit.vrgr.andre de croos
-
gast_58
Precies Ronald, en als je je dan alleen maar in kunt leven in zaken die gelijk zijn aan de jouwe, dan ben jij een van degenen die ik hier kort door de bocht vind.
En verder zul je best gelijk hebben!
En verder zul je best gelijk hebben!
croosje, gast_58
Jullie hebben allebei gelijk: Dit is mijn persoonlijke inschatiing voor mijn eigen situatie, en dat zei ik er ook bij.
Wat ik alleen maar wil zeggen is, besef wat een BKR notering voor jezelf betekent, het hoeft niet voor eenieder een ramp te zijn.
Dit als een beetje tegengas, voor de vele berichten hier die voor iedereen het meest zwarte doem-screnario schetsen.
gr. Ronald
Jullie hebben allebei gelijk: Dit is mijn persoonlijke inschatiing voor mijn eigen situatie, en dat zei ik er ook bij.
Wat ik alleen maar wil zeggen is, besef wat een BKR notering voor jezelf betekent, het hoeft niet voor eenieder een ramp te zijn.
Dit als een beetje tegengas, voor de vele berichten hier die voor iedereen het meest zwarte doem-screnario schetsen.
gr. Ronald