LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Humor

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
vinnie2000

Humor

Ongelezen bericht door vinnie2000 »

Van de site van Dexia
Wie in deze tijd kiest voor een bank, zoekt een partner die uitstekende mogelijkheden voor vermogensopbouw biedt. Een partner op wie u kunt vertrouwen. Mede hierom werkt Dexia Bank exclusief samen met zorgvuldig geselecteerde, onafhankelijke, financiële intermediairs. Met hun kennis en ervaring geven zij u persoonlijk tekst en uitleg over onze producten en diensten. Zo realiseert Dexia Bank samen met hen een duidelijke meerwaarde voor u als cliënt.
:shock:

Sinto

Re: Humor

Ongelezen bericht door Sinto »

Hoe vind je deze dan
Door de omvang van de koersdalingen in de afgelopen jaren zijn veel beleggers zich bewust geworden van de risico's waarmee beleggen gepaard kan gaan. De Dexia Garantieproducten bieden een oplossing voor die beleggers die wel willen mee profiteren van een mogelijke positieve ontwikkeling van het beursklimaat, maar die niet het risico willen lopen om hun inleg geheel te verliezen.

Voordat uw beleggingstransactie wordt uitgevoerd, wordt deze getoetst aan uw persoonlijke beleggersprofiel dat speciaal voor Online Sparen en Beleggen wordt vastgesteld aan de hand van een door u in te vullen vragenlijst. U kunt uw beleggersprofiel ??? altijd wijzigen. Online Sparen en Beleggen bij Dexia Bank biedt u dus alle flexibiliteit??? om op de manier, die het best bij u past, vermogen op te bouwen.

Tel uit je winst, toch??

mvrg Sinto! :oops: :oops:

ingeloe

Ongelezen bericht door ingeloe »

Deze mop moet naar het progamma Ab normaal :P

Anke

Ongelezen bericht door Anke »

He Toet, lang niet gesproken. Hoe is het verder met je?
Groetjes,
Anke

jebe

Ongelezen bericht door jebe »

en ik maar denken dat een belg geen humor had!!!inclusief een plaat voor zijn kop.

Annet

Ongelezen bericht door Annet »

Oh, zeker hebben ze humor. Maar ik begrijp die humor niet. Want wat is er nu zo leuk aan om zoveel mensen met leugens rijk te praten en ze vervolgens in de ****** laten zakken.
Begrijp het niet........... Maar dat ze niet verder nadenken dan hun lease-neus lang is blijkt wel. Wij gaan namelijk allemaal naar de rechter. Daar hadden ze niet aan gedacht. En dat is pas humor!

Annet

Johan01

Ongelezen bericht door Johan01 »

Ik zou niet graag een klant willen zijn van een bank die op het randje van het faillisement staat. :D
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat deze "bank" uberhaupt nog klanten heeft, behalve dan de ca. 200.000, met de door hun gegeven "kennis en ervaring over producten en diensten" :wink:, lease gedupeerden.

ingeloe

Ongelezen bericht door ingeloe »

Dag Anke alles goed hier.Eindelijk gebeurd er weer iets en is het forum weer als twee jaar terug.Kijken wat radar morgen te zeggen heeft.groetjes van toet

Gesloten