LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mediamarkt

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Vecto

mediamarkt

Ongelezen bericht door Vecto »

In april 2003 kocht ik voor gebruik in Afrika een Gericom lap top bij de mediamarkt die volgens de verkoper ook zeer geschikt zou zijn in een warm land.Thuisgekomen bleek deze kapot en werd vervangen door een nieuwe die korte tijd later sneuvelde. De reparatie duurde een maand. Vervolgen wilde het apparaat in Afrika niet uitschakelen en bij het optillen bleek de bodem zo heet dat ik mijn vingers bijna verbrandde. Terug in Nederland het ding ter reparatie aangeboden in begin november en na veel heen en weer gerij ( iedere keer 70 km ) was de lap top in januari gerepareerd. Thuisgekomen bleek dat het modem het niet deed, weer terug met de mededeling dat ik begin februiari weer in Afrika moet zijn en absoluut niet zonder lap top en moden kan.Dus 23 januari ingeleverd en daarna een telefoontje van Media Markt dat de lap top ter ruiling is voorgedragen aan Gericom. Vervlogens weer doodse stilte. Ik heb Media Markt een aangetekende brief gestuurd waarin staat dat ik mijn geld terug wil of een computer die goed is. Uiteraard geen antwoord. De media Markt is zelf zeer moeilijk telefonisch bereikbaar en de service afdeling nauwelijks te bereiken. 11 februari moet ik weer naar Afrika met lap top. Wie heeft een idee hoe ik deze tent in beweging kan krijgen ?

Gast

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Gast »

Ten eerste bent u al zeer stom bezig geweest om de laptop ter repperatie aan te bieden, toen had u gelijk een nieuwe moeten eisen.
Ten tweede hoop ik voor u dat alle betreffende info van uw harddisk is verwijderd voordat deze bij de leveransier terecht komt(menig mens vergeet het wel eens).
Ten derde moet de bios ingesteld worden, op de hoogste stand vooral als je in een warm land zit (bij levering staat deze in de standaard modus, dus op nederland gebaseerd).
Ten vierde die laptop zult u waarschijnlijk niet terug zien aangezien u 11 februari al weg gaat, dus geen laptop ter beschikking.
Ten fijfde u had een nieuwe ter overbrugging moeten vragen, omdat u tenslotte uw werk ook moet kunnen doen.
Maar goed mischien heeft u geluk en staat het apperaat voor 11 februari voor de deur (zogezecht maar niet niet zogedaan ben ik bang).

Maar goed u schiet er niets mee op dus ik zou zeggen, eis een nieuwe met een nieuw garantie bewijs, en laten zij de oude maar houden zodra die terug komt.
Kortse oplossing zou ik zeggen, in voordat u weg gaat zorg er voor dat de koeling op max staat, en niet op de standaard instellingen.
Succes.

Gast

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Gast »

***** gast, ik hoop dat je meer verstand van computers hebt dan van de Nederlandse taal.

Newweb
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jan 2004 10:31

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Newweb »

Ten derde moet de bios ingesteld worden, op de hoogste stand vooral als je in een warm land zit (bij levering staat deze in de standaard modus, dus op nederland gebaseerd).

huh????

Gast

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Gast »

bios ingesteld worden? LOL op de hoogste stand. YEAH SURE

Kweenie wat gast bedoeld met dit maarre duim sucking bestaat dus nog

CProfU

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door CProfU »

Mijn ervaring is dat je voor laptops in torpenlanden eigelijk alleen Toshiba laptops het goed uithouden. Hitte, hoge luchtvocthigheid (95% is geen uitzondering). Andere merken geven tot nu toe alleen maar problemen. Maar ja Toshiba is niet goedkoop :-(

Gast

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Gast »

Blijkt wel dat jullie geen idee hebben waar ik het over heb, ik was even vergeten er bij te vermelden dat je de ventilator op de hoogste stand moet instellen, zodat de koeling optiemaal is.
Kost je wel meer stroom van de accu, maar hij leeft wel langer.

En wat betrefd sucken, daarvoor moet je naar een andere site gaan.

En typo's maakt iedereen wel eens, en als we so puntje precies moeten gaan typen, dan ben je wel even bezig (als ze maar weten wat ik bedoel, daar gaat het om).

Gesloten