| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht door Goodwood of Terra Vitalis ??
-
Roderick-Jan van Loo
Opgelicht door Goodwood of Terra Vitalis ??
Bent u ook opgelicht door Goodwood of Terra Vitalis ?
Wilt u ook uw geld terug ?
Mijn gezin en ik zijn slachtoffers van Goodwood en van Terra Vitalis en willen direct actie ondernemen en de directeuren voor de rechter slepen.
Heeft u ook participaties bij Goodwood of Terra Vitalis ?
Ik hoor graag uw ervaring ?
Mijn gezin en ik zijn slachtoffers van Goodwood en van Terra Vitalis en willen direct actie ondernemen en de directeuren voor de rechter slepen.
Ik hoor graag uw ervaring ?
Re: Opgelicht door Goodwood of Terra Vitalis ??
Bent u ook opgelicht door Goodwood of Terra Vitalis ?
Hallo,
Ik heb participaties bij Goodwood en wil dan ook GRAAG mijn geld terug van Goodwood.
Probeer dit dan ook al een tijdje, maar mijn advocaat laat me in de steek.
Mijn moeder heeft mijn spaargeld geïnvesteerd zodat ik kan studeren. Ik heb helaas maar een heel klein deel van mijn inleg terug gehad en daarna zijn de terugbetalingen aan mij gestopt. Ik wil mijn geld terug, maar heb geen idee hoe.
Hallo,
Ik heb participaties bij Goodwood en wil dan ook GRAAG mijn geld terug van Goodwood.
Probeer dit dan ook al een tijdje, maar mijn advocaat laat me in de steek.
Mijn moeder heeft mijn spaargeld geïnvesteerd zodat ik kan studeren. Ik heb helaas maar een heel klein deel van mijn inleg terug gehad en daarna zijn de terugbetalingen aan mij gestopt. Ik wil mijn geld terug, maar heb geen idee hoe.
-
VioletPrue
Als u nou eerst even het forum doorzoekt (linksonder op de pagina kan dat heel makkelijk) dan komt u namelijk dit tegen:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... ra+vitalis
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... ra+vitalis
ze zeiden vriendelijk dat dit mocht, en ik storten mijn pensioen geld er in.
dit geld kreeg ik terug gestort van een werkgever omdat ik kort daar gewerkt had
en in de wao belanden.
Goodwood zegt hele weinig ze zeggen dat de bomen nog bestaan en dat ik niks hoeft te doen.
kreeg een mail of ik even 89 euro wilde storten omdat er een stichting was die de bomen ging beheren
oprichters goodwood handlangers ongeacht hoeveel je heb, niet eerlijk
via internet vernam ik dat dit ook niet helder was of het wel zuiver is
via snuffelen op internet kwam ik aan bureau fraude en recht zaken die dit op zich ging nemen tegen
goodwood maar dat kost een hoop geld en als je in de wao zit heb je niet veel maand over aan het einden van de maand
maar zei zeiden dat de waarde behoorlijk was en als je mee deed een behoorlijk bedrag kon verwachten
Ik wil gewoon geld zien.
waarom deed de ned bank niks en reageerde pas jaren later dat dit niet mocht
waarom worden wij niet te gemoed gekomen,
toen de banken om vielen verhoogde Bos de bankgaratie naar 100 000
ik heb daar niks van gemerkt
ik hoop dat ik geld terug zit. en dat iemand ons kan helpen