| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC riant tv
UPC riant tv
Hallo radar,
Ik woon in lochem waar ik alleen het UPC riant pakket kan krijg met HD televisie.
dat alles werkt uitstekend. Toch heb ik een paar klachten over dit riant pakket.
We betalen duur maar on demand en interactief werken niet. Ook halen ze zenders zomaar weg zoals: myzen hd. Ook mis ik zenders die andere gebruikers wel hebben zoals: tv oranje, neo wild hd, animal planet hd, tv oost, enz. ze zeggen dat het in lochem niet kan on demand en interactief maar daar geloof ik niks van. want kpn kan het wel via interactieve tv. op de UPC decoder zit ook aansluiting voor internet dus het moet kunnen. Dus ze moeten niet aankomen met rare smoezen. En nou het gekke met bel spelen waar je geld aan moet geven werkt het in ene wel.
Nou weet ik wel dat UPC een bedrijf is die de klanten niet hoog heeft staan en toch maar aankloten zo als zij dat willen, maar misschien kunnen jullie er weer eens een keer aandacht aan besteden in jullie programma. Het is toch te gek voor woorden dat je voor iets betaald waarvan de helft niet werkt. Hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt. Macht misbruik.
groet,
sloet019
Ik woon in lochem waar ik alleen het UPC riant pakket kan krijg met HD televisie.
dat alles werkt uitstekend. Toch heb ik een paar klachten over dit riant pakket.
We betalen duur maar on demand en interactief werken niet. Ook halen ze zenders zomaar weg zoals: myzen hd. Ook mis ik zenders die andere gebruikers wel hebben zoals: tv oranje, neo wild hd, animal planet hd, tv oost, enz. ze zeggen dat het in lochem niet kan on demand en interactief maar daar geloof ik niks van. want kpn kan het wel via interactieve tv. op de UPC decoder zit ook aansluiting voor internet dus het moet kunnen. Dus ze moeten niet aankomen met rare smoezen. En nou het gekke met bel spelen waar je geld aan moet geven werkt het in ene wel.
Nou weet ik wel dat UPC een bedrijf is die de klanten niet hoog heeft staan en toch maar aankloten zo als zij dat willen, maar misschien kunnen jullie er weer eens een keer aandacht aan besteden in jullie programma. Het is toch te gek voor woorden dat je voor iets betaald waarvan de helft niet werkt. Hoop dat hier snel wat aan gedaan wordt. Macht misbruik.
groet,
sloet019
-
Toolboy
Re: UPC riant tv
T zou inderdaad wenselijk zijn dat de grootse fam enige aandacht zou besteden aan de wan/monopoly positie van de upc.
Edoch zal dit niet gauw gebeuren er is in deze sprake van belangenverstrengeling.
T
Edoch zal dit niet gauw gebeuren er is in deze sprake van belangenverstrengeling.
T
-
renegade66
ik zou niet al te hard van stapel lopen als ik jou was.
in geen enkel riant gebied werkt on demand en interactief niet. dit komt omdat er geen retoursignaal is.
dit heeft totaal niets met kpn te maken aangezien die op een ander soort kabel zitten.
er zit achter op de decoder wel een UTP aansluiting, maar die is niet voor internet.
de zenders die jij mist zitten waarschijnlijk niet in het pakket die jij hebt.
anders is het mogelijk dat er een oude wandcontactdoos zit die die frequentie niet doorlaat.
dus het kan wezen dat die vernieuwd moet worden.
aankloten doet UPC ook niet, natuurlijk worden er wel fouten gemaakt maar upc beslist niet of er zenders zomaar weggehaald worden. dit beslist de programmaraad.
dus je bent een beetje te voorbarig in jou reactie. eerst weten waar je het over hebt alvorens commentaar te leveren.
in geen enkel riant gebied werkt on demand en interactief niet. dit komt omdat er geen retoursignaal is.
dit heeft totaal niets met kpn te maken aangezien die op een ander soort kabel zitten.
er zit achter op de decoder wel een UTP aansluiting, maar die is niet voor internet.
de zenders die jij mist zitten waarschijnlijk niet in het pakket die jij hebt.
anders is het mogelijk dat er een oude wandcontactdoos zit die die frequentie niet doorlaat.
dus het kan wezen dat die vernieuwd moet worden.
aankloten doet UPC ook niet, natuurlijk worden er wel fouten gemaakt maar upc beslist niet of er zenders zomaar weggehaald worden. dit beslist de programmaraad.
dus je bent een beetje te voorbarig in jou reactie. eerst weten waar je het over hebt alvorens commentaar te leveren.
-
UPC Webcare
- verified
@Sloet019,
In sommige gebieden kunnen we nog niet het volledige digitale aanbod bieden. Dit heeft te maken met het kabelnetwerk in jouw regio. Je geeft aan dat het met 'bel spelen' wel werkt. Het kan zijn dat je wel de rode knop ziet, het is echter niet mogelijk om een aanvraag te doen of iets door te geven. Daar is het netwerk niet geschikt voor.
We zijn druk bezig om ons netwerk gereed te maken voor alle diensten. De status daarvan kun je vinden via de volgende link: http://overupc.upc.nl/nieuws/persberichten/2011/
Als er weer een gebied gereed is voor nieuwe diensten dan wordt er een persbericht uitgestuurd.
In sommige gebieden kunnen we nog niet het volledige digitale aanbod bieden. Dit heeft te maken met het kabelnetwerk in jouw regio. Je geeft aan dat het met 'bel spelen' wel werkt. Het kan zijn dat je wel de rode knop ziet, het is echter niet mogelijk om een aanvraag te doen of iets door te geven. Daar is het netwerk niet geschikt voor.
We zijn druk bezig om ons netwerk gereed te maken voor alle diensten. De status daarvan kun je vinden via de volgende link: http://overupc.upc.nl/nieuws/persberichten/2011/
Als er weer een gebied gereed is voor nieuwe diensten dan wordt er een persbericht uitgestuurd.
Met sommige dingen liep ik misschien te hard van stapel. Maar ben boos dat UPC wel reclame maakt voor alles in 1 pakketten maar er niet DUIDELIJK bij zegt dat in bepaalde regio's dit niet kan. Dat vind ik reclame verleiding. En daarmee speel je je zelf in diskrediet lijkt mij. Maar het is me duidelijk. Wacht op glasvezel dat komt snel en dan hopen dat het wel kan.
Geduld. Deze zomer kunnen mensen in Gelderland ook gebruik gaan maken van deze diensten omdat UPC dan eindelijk nieuwe bekabeling in deze gebieden gaat leggen. Het probleem zit hem inderdaad in het netwerk. In Lochem hebben ze een 1-way netwerk. Uitzending gemist en interactieve TV heeft 2-way nodig. Interactieve TV van KPN = IP-TV dus via internet en daarom kunnen zij het wel leveren.sloet019 schreef:Met sommige dingen liep ik misschien te hard van stapel. Maar ben boos dat UPC wel reclame maakt voor alles in 1 pakketten maar er niet DUIDELIJK bij zegt dat in bepaalde regio's dit niet kan. Dat vind ik reclame verleiding. En daarmee speel je je zelf in diskrediet lijkt mij. Maar het is me duidelijk. Wacht op glasvezel dat komt snel en dan hopen dat het wel kan.
producten verkopen zonder infra structuur shame160589005 schreef:Geduld. Deze zomer kunnen mensen in Gelderland ook gebruik gaan maken van deze diensten omdat UPC dan eindelijk nieuwe bekabeling in deze gebieden gaat leggen. Het probleem zit hem inderdaad in het netwerk. In Lochem hebben ze een 1-way netwerk. Uitzending gemist en interactieve TV heeft 2-way nodig. Interactieve TV van KPN = IP-TV dus via internet en daarom kunnen zij het wel leveren.sloet019 schreef:Met sommige dingen liep ik misschien te hard van stapel. Maar ben boos dat UPC wel reclame maakt voor alles in 1 pakketten maar er niet DUIDELIJK bij zegt dat in bepaalde regio's dit niet kan. Dat vind ik reclame verleiding. En daarmee speel je je zelf in diskrediet lijkt mij. Maar het is me duidelijk. Wacht op glasvezel dat komt snel en dan hopen dat het wel kan.
Mwa, vind dat je dat niet mag zeggen. Het is slechts in 7 kleine dorpjes in een klein deel van Gelderland. De meerderheid kan het allang en om nou een reclame te maken zoals dit: Nu het Alles in 1 voordeel pakket met interactieve TV, Telefonie en razendsnel internet! Nu voor maar 45€ per maand. Behalve in Lochem en Hardinxveld!Henri42 schreef:producten verkopen zonder infra structuur shame160589005 schreef:Geduld. Deze zomer kunnen mensen in Gelderland ook gebruik gaan maken van deze diensten omdat UPC dan eindelijk nieuwe bekabeling in deze gebieden gaat leggen. Het probleem zit hem inderdaad in het netwerk. In Lochem hebben ze een 1-way netwerk. Uitzending gemist en interactieve TV heeft 2-way nodig. Interactieve TV van KPN = IP-TV dus via internet en daarom kunnen zij het wel leveren.sloet019 schreef:Met sommige dingen liep ik misschien te hard van stapel. Maar ben boos dat UPC wel reclame maakt voor alles in 1 pakketten maar er niet DUIDELIJK bij zegt dat in bepaalde regio's dit niet kan. Dat vind ik reclame verleiding. En daarmee speel je je zelf in diskrediet lijkt mij. Maar het is me duidelijk. Wacht op glasvezel dat komt snel en dan hopen dat het wel kan.
-
renegade66
ik denk niet dat ze alle kabels zullen gaan vervangen. ik denk eerder dat er nieuwe retourgeschikte versterkers geplaatst zullen worden met retourgeschikte taps.Geduld. Deze zomer kunnen mensen in Gelderland ook gebruik gaan maken van deze diensten omdat UPC dan eindelijk nieuwe bekabeling in deze gebieden gaat leggen. Het probleem zit hem inderdaad in het netwerk.
de meeste kabels zijn gewoon geschikt voor internet en digitale tv.
Daar is UPC goed in. Misleidende reclame.sloet019 schreef:Maar ben boos dat UPC wel reclame maakt voor alles in 1 pakketten maar er niet DUIDELIJK bij zegt dat in bepaalde regio's dit niet kan. Dat vind ik reclame verleiding.
Ten eerste maken/maakte ze reclame dat je nu ook Sbs6 etc. bij programma gemist heb. Ze vertellen er alleen niet bij dat:
a) Lang niet alle programma's terug te kijken zijn, wat zeg ik Bijna niks.
b) Het kost nog een hoop geld ook! €1,49 voor de 'speelfilm' Wegmisbruikers.
Bij On Demand krijg je UPC reclames, daar maken ze ook reclame voor programma gemist.
Je kan van die 'Autoverbouw' programma's terug kijken van Discovery (vind mn vriend leuk)
Ga je naar Discovery On Demand, zijn er verschillende afleveringen van 2 natuurprogramma's .
Hoe bedoel je misleidend???
Nouja, in ieder geval het netwerk 2 weg geschikt maken zodat ze daar ook snel internet en interactieve televisie kunnen afnemen.renegade66 schreef:ik denk niet dat ze alle kabels zullen gaan vervangen. ik denk eerder dat er nieuwe retourgeschikte versterkers geplaatst zullen worden met retourgeschikte taps.Geduld. Deze zomer kunnen mensen in Gelderland ook gebruik gaan maken van deze diensten omdat UPC dan eindelijk nieuwe bekabeling in deze gebieden gaat leggen. Het probleem zit hem inderdaad in het netwerk.
de meeste kabels zijn gewoon geschikt voor internet en digitale tv.
Dit doet Ziggo en KPN en Tele 2 ook. Die commerciele zenders die willen nou eenmaal dat er betaald word voor terugkijken van een programma. Zij bepalen ook welke programmas je terug mag kijken. Reclame is altijd een beetje misleidend, het moet natuurlijk een beetje verleidelijk overkomen.Femmiej schreef:Daar is UPC goed in. Misleidende reclame.sloet019 schreef:Maar ben boos dat UPC wel reclame maakt voor alles in 1 pakketten maar er niet DUIDELIJK bij zegt dat in bepaalde regio's dit niet kan. Dat vind ik reclame verleiding.
Ten eerste maken/maakte ze reclame dat je nu ook Sbs6 etc. bij programma gemist heb. Ze vertellen er alleen niet bij dat:
a) Lang niet alle programma's terug te kijken zijn, wat zeg ik Bijna niks.
b) Het kost nog een hoop geld ook! €1,49 voor de 'speelfilm' Wegmisbruikers.
Bij On Demand krijg je UPC reclames, daar maken ze ook reclame voor programma gemist.
Je kan van die 'Autoverbouw' programma's terug kijken van Discovery (vind mn vriend leuk)
Ga je naar Discovery On Demand, zijn er verschillende afleveringen van 2 natuurprogramma's .
Hoe bedoel je misleidend???
Lochem heeft sinds deze week een retoursignaal en dus de mogelijkheid voor Alles in 1 pakketten en Uitzending gemist. 
Ja vandaag is dat geactiveerd in Barchem. En wat schets mijn verbazing. > 50% van de zenders doet het niet meer na de voorgeschreven reset.
En na 15 minuten bij de helpdeks wachten (tja ik betaal me weer blauw aan de telefoon) wordt er meteen weer begonnen over mijn verouderde bekabeling. Nou best wel speciaal dat het daar weer aan zou liggen, want tot nu toe (zeker 3x in de afgelopen 2 jaar) lag het altijd aan het netwerkt tot aan mijn huis en kreeg ik altijd complimenten voor het mooie netwerk met al die afgeschermde kabels in mijn huis. Dus, ....pffffffffffffff er komt weer eens een monteur langs. Gelukkig deze keer wel meteen een netwerk monteur.
Best wel vreemd hoor dat op de dag van een indelingsverandering van frequenties mijn netwerk opeens de boosdoener zou zijn.
Ow ja, de splitter zou verouderd zijn. Laat die nou nog geen jaar geleden door een andere UPC monteur zijn vervangen.
Aan mijn schrijfstijl is overigens af te lezen dat ik een beetje frustie ben. Maar hoe kan het ook anders met de servicelevels van UPC.
Sorry voor die schrijfstijl... dus. (Op naar glasvezel van iemands anderds
)
En na 15 minuten bij de helpdeks wachten (tja ik betaal me weer blauw aan de telefoon) wordt er meteen weer begonnen over mijn verouderde bekabeling. Nou best wel speciaal dat het daar weer aan zou liggen, want tot nu toe (zeker 3x in de afgelopen 2 jaar) lag het altijd aan het netwerkt tot aan mijn huis en kreeg ik altijd complimenten voor het mooie netwerk met al die afgeschermde kabels in mijn huis. Dus, ....pffffffffffffff er komt weer eens een monteur langs. Gelukkig deze keer wel meteen een netwerk monteur.
Best wel vreemd hoor dat op de dag van een indelingsverandering van frequenties mijn netwerk opeens de boosdoener zou zijn.
Ow ja, de splitter zou verouderd zijn. Laat die nou nog geen jaar geleden door een andere UPC monteur zijn vervangen.
Aan mijn schrijfstijl is overigens af te lezen dat ik een beetje frustie ben. Maar hoe kan het ook anders met de servicelevels van UPC.
Sorry voor die schrijfstijl... dus. (Op naar glasvezel van iemands anderds
Nou ik zat nog even af te koelen en te denken waar het nou wel aan kon liggen.
Wat blijkt de activeringscode 152 die in de brief van UPC staat is niet juist. Dit moet 241 zijn...... dta is overigens Voorst maar werkt als een trein. Monteur net afgebeld. Wat een gepruts.
Wat blijkt de activeringscode 152 die in de brief van UPC staat is niet juist. Dit moet 241 zijn...... dta is overigens Voorst maar werkt als een trein. Monteur net afgebeld. Wat een gepruts.
-
renegade66
maar heb je nu wel alle zenders dan?
is je wcd al eens vervangen?
er zijn namelijk een aantal streams die geblokkeerd worden door bepaalde wcd's.
is je wcd al eens vervangen?
er zijn namelijk een aantal streams die geblokkeerd worden door bepaalde wcd's.
Niks vervangen. Gewoon met een ter zake kundige helpdesk medewerker mjn vemoeden uitgelegd en ja hoor het werkte. Ze hadden veel telefoontjes over dit probleem gehad....
-
UPC Webcare
- verified
Een aantal klanten heeft inderdaad per abuis een onjuiste activeringscode voor UPC Digitale TV ontvangen. Onze excuses hiervoor.
Het volledige overzicht met activeringscodes per gemeente/regio vindt u hier:
http://vragen.upc.nl/app/answers/detail ... _id/100022
Het volledige overzicht met activeringscodes per gemeente/regio vindt u hier:
http://vragen.upc.nl/app/answers/detail ... _id/100022
Het kan niet zo zijn dat UPC met klanten een overeenkomst afsluit, UPC wel incasseert, maar UPC niet levert. Als het niet kan sluit die overeenkomst dan niet.