Hallo, ik heb een prepaid simkaart van T-Mobile. Ik bel heeeeeel weinig tot niet en smsen doe ik ook eigenlijk nooit. De laatste 2 keren dat ik heb opgewaardeerd via bank is mijn beltegoed zomaar verdwenen . Met elkaar €30,-. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en wat te doen in mijn geval? Ik durf geen beltegoed meer op te waarderen.Wie weet raad?
Heb in mijn menu gekeken maar geen uitgaande gesprekken en/of sms-jes.
Geldigheid beltegoed.
Elke keer dat je actief gebruikmaakt van je T-Mobile simkaart, verlengt T-Mobile de geldigheidsduur van je beltegoed met zes maanden. Onder ‘actief gebruik’ vallen alle inkomende en uitgaande gesprekken, sms-berichten, opwaarderen en internet.
Misschien heb jij meer als 6 maanden geen gebruik gemaakt van de prepaid kaart.
Laatst gewijzigd door tennis op 21 apr 2011 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo allemaal, mijn laatste opwaardering via de bank is van 5-4-2011.
Daar kan het dus nooit aan liggen. Het gekke is dat mijn beltegoed weer precies
10cent is net als op 5-4-2011.
Voor de goede orde,heb jij dus op 5-4-2011 een opwaardering gedaan via de bank.
Heb jij ook een sms gehad , dat het geld voor het beltegoed is ontvangen?
Is de opwaardering ook wel afgeschreven van jouw bankrekening?
Met ideal betaald?
Hallo, de 10 euro zijn van mijn bank afgegaan. Toen ik opgewaardeerd had werd mijn nieuw saldo vermeld: uw beltegoed is nu 10,10 euro. Ik kan mij niet herrinneren of ik een sms heb gehad. Staat niet in postvak - in.
Opwaarderen via een wachtwoord op mijn gsm.
Heb al jaren T-Mobile prepaid en ook nog nooit problemen gehad.
@OMAa
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden.
T-Mobile Webcare schreef:@OMAa
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Cindy' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Kunnen jullie dat ook al nakijken als je een prepaid sim kaart hebt?
Bij een abo snap ik dat je het kan nakijken.
Maar een prepaid,dat nr is toch niet bekend?
Ik vind het maar zozo,dat je een prepaid ook helemaal kan volgen,je koopt niet voor niets een prepaid.
Ik vind het prima dat jullie OMAa kunnen helpen,maar er is niets meer prive.
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reakties. Het probleem is gevonden en opgelost door T-Mobile webcare.
In je klacht heb je aangegeven dat het beltegoed van je T-Mobile PrePaid zomaar lijkt te verdwijnen. Ik heb daarom de gegevens van je PrePaidnummer 06-14enz nagekeken. Uit de gegevens van T-Mobile blijkt dat je toestel meerdere malen per dag verbinding maakt met mobiel internet. De kosten zijn daarom terecht van je PrePaidtegoed afgehaald.
De meeste toestellen maken tegenwoordig uit zichzelf verbinding met het internet voor updates. Wanneer je mobiel internet volledig wilt blokkeren kan ik dat kosteloos voor je in orde maken. Als deze blokkade is geplaatst gaat je PrePaidtegoed niet meer op aan mobiel internet. Wil je me laten weten of ik het voor je mag blokkeren?
Vriendelijke groeten,
Cindy
T-Mobile Webcare
Het blokkeren is zonet gebeurt en ik kan weer opwaarderen zonder dat mijn tegoed weer verdwijnt.
manondoris schreef:toch vind ik dat internet verhaal raar ik heb het nog nooit eerder gehoord!!!
Is niet raar hoor bestaat al een tijd.
Ik raad je aan om de topics betreffende exorbitant hoge rekeningen te lezen.
Meerdere users hebben torenhoge rekeningen gekregen omdat hun ( smart ) phone automatisch verbinding maakt met internet.
Is zelfs onlangs nog op tv geweest met KPN.
oke snap ik nog maar als je een smart phone hebt met internet prepaid , zit er dan niet een bundel bij voor internet .kijk dat dat gebeurd bij abbo s als je in het buitenland bent geloof ik nog ,maar tegenwoordig hebben deze telefoontjes toch abbo ,s of bundels voor internetten in nederland. maar goed ik heb me er ook niet erg in vediept vind het gewoon een raar gegeven dat zulke dingen gebeuren maar het zal best hoor.
Nog ff , ik snap er ook niks van ik heb een simpele Samsung gsm met prepaid en heb dit toestel al bijna 2 jaar,hij is simlockvrij en toestel is 4 jaar oud.
Het is mij voorheen nog nooit overkomen en ik bel zo nu en dan en ontvang alleen enkele belletjes en/of smsje. Ik wist niet eens dat er internet opzit,ik ben nergens op geabonneerd en begrijp niet dat mijn toestel plots op zoek gaat naar updates voor internet. Als T-Mobile dit kan blokkeren kunnen ze hem ook weer de-blokkeren of zie ik dat verkeerd? Misschien is er techneut die dit kan verklaren?
OMAa schreef:Nog ff , ik snap er ook niks van ik heb een simpele Samsung gsm met prepaid en heb dit toestel al bijna 2 jaar,hij is simlockvrij en toestel is 4 jaar oud.
Het is mij voorheen nog nooit overkomen en ik bel zo nu en dan en ontvang alleen enkele belletjes en/of smsje. Ik wist niet eens dat er internet opzit,ik ben nergens op geabonneerd en begrijp niet dat mijn toestel plots op zoek gaat naar updates voor internet. Als T-Mobile dit kan blokkeren kunnen ze hem ook weer de-blokkeren of zie ik dat verkeerd? Misschien is er techneut die dit kan verklaren?
nou zie u heeft niet eens een smart phone ,ik vind het een raar verhaal !!!!