Ik heb direct de volgende dag gebeld en ben gelijk langs gegaan om op het matras in de showroom te gaan liggen. En ja... die was wel weer lekker. Dus ik dacht dat ze een fout matras hadden geleverd, maar dat was dus niet zo.
De bedrijfsleider kwam een dag (na weer een rotte nacht) later bij mij thuis kijken en concludeerde dat het matras net zo zacht was als in de showroom, maar dat ik geen goede lattenbodem heb. Nou heb ik aan de verkoopster goed uitgelegd hoe mijn lattenbodem eruit ziet, waarop zij mij het desbetreffende matras aanbevool. Ik deelde mee dat hij het matras mee kon nemen en dat ik een zachter matras wilde, want ik vind dat ik fout ben ingelicht. Ik lig in die zaak op een matras, die vind ik lekker, dan verwacht ik dat het bij mij thuis ook zo zal liggen. Hij vindt dat ik maar nieuwe lattenbodems moet kopen. Hier ben ik het dus niet mee eens.
Wel heeft hij aangeboden om de leverancier te bellen en tegen een grote bijbetaling een ander matras te leveren. Volgens hem is dit namelijk zo'n bijzondere maat dat ze hem niet binnen een half jaar weer zullen verkopen. Hier geloof ik helemaal niets van!!! En... de prijzen van de huidige matrassen zijn al EURO 580,00 per stuk, dus ik wil absoluut geen cent bijbetalen. Dus we komen er niet uit!!
Wie heeft ook zoiets meegemaakt en hoe is het afgelopen? Ik heb na die eerste rotte dag gelijk een waterdichte hoes van mijn zoon er om heen gedaan, want ons oude matras is al weg en ik moet toch ergens op slapen.
Alvast heel erg bedankt voor de reacties