LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
elfje11
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 feb 2010 11:25

Ziggo

Ongelezen bericht door elfje11 »

Ik heb veleden hier ook al een keer gereageerd,
Dat ik iets had met ziggo voorheen @Home,
We waren bij hun geweest maar we wilden en konden naar een ander toe,
Canaal digitaal beviel ons goed we hadden 3maand van te voren opgezegt,
per telefoon nee dat gelde niet dus toen per brief gedaan,
want wilde toch eerst die 3maand wel even proberen bij Canaal D,
Toen kreeg ik hier van iemand van de Ziggo een pbtje even adres en postcode,
doorgeven heb dat gedaan, maar kreeg als antwoord terug er stond nog 99,61
open?had toch netjes op gezegt zoals het moet nee dus kan nu aan LAVG
JAha 631,78 terug betalen als het een bedrag van 99,61 was?????had ja opgezegt kan dat dan zo maar op lopen naar lavg toe

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door snepke »

Kan het niet volgen.
Iets duidelijker aub.

elfje11
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 feb 2010 11:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door elfje11 »

Nouw ik ben niet zo goed in het abn denk ik,
maar we waren bij@home later werd dat ziggo,
En heb mij optijd afgemeld maar ze konden zo als die telefoon meiden
niks van weer vinden zetten ze toch in hun scherm denk ik,
en ook de brief heb ik opgestuurd maar jammer genoed niet aangetekend,
heb daar zo vaak over gebeld maar nee hoor konden niks daar aan doen,
Ook niet even naar iemand doorsturen die dat wel snapt,
Maar we waren toen ook al naar canaal digitaal gegaan,
in de tijd dat we nog bij hun waren,dat mag toch we dachten het is alles opgezegt maar nu kun je zien hebben het gewoon van 2007 weer naar boven gehaald en naar lavg gedaan vandaar deze vraag vriendelijke groet
Laatst gewijzigd door elfje11 op 24 apr 2011 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door snepke »

Als je iets opzegt,doe dat dan schriftelijk/mail, doe niets per telefoon.
Krijg jij nu een rekening van 2007?
Heb je geen bewijs dat je het hebt opgezegd?
Ik kan het nog niet goed volgen,een beetje warrig verhaal.
Laatst gewijzigd door snepke op 24 apr 2011 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.

elfje11
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 feb 2010 11:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door elfje11 »

Ja van 2007 sorry en ik heb dat per brief gedaan, omdat het niet per telefoon kon, We hadden toen ook al Canal digitaal, maar om er van overtuigt te zijn dat die goed was, hadden wij die toen samen en heb toen ziggo opgezegd,
Ga niet van twee lid zijn,,,,,,,,,,en heb dat op tijd gedaan, heb daar een brief van
maar ze willen daar niks van weten,Dus dacht komt wel goed,nee dus
gaat het weer gewoon door ,maar nu via lavg gerechtsdeurwaardes
Laatst gewijzigd door elfje11 op 24 apr 2011 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.

elfje11
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 feb 2010 11:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door elfje11 »

snepke schreef:Als je iets opzegt,doe dat dan schriftelijk/mail, doe niets per telefoon.
Krijg jij nu een rekening van 2007?
Heb je geen bewijs dat je het hebt opgezegd?
Ik kan het nog niet goed volgen,een beetje warrig verhaal.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door snepke »

Als jij een bevestiging van je opzegging hebt, en je hebt tot eind abo alles betaald(geen openstaande rekeningen) laat ze maar komen.
Poot stijf houden dan en niet betalen.

Als er nog een rekening openstaat dan mogen ze een incasso/deurwaarder sturen en daar zitten ook weer kosten aan.
Dus een klein bedrag kan zo in een paar jaar tijd wel oplopen.

elfje11
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 feb 2010 11:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door elfje11 »

Ja bewijs heb ik,,,,maar doen daar niks mee!!!! had ook geen.... achterstand
want ik ja schriftelijk opgezecht.!!!!
3... maand. van te voren dat moest toen maar blijven vol houden nee
gewoon betalen en er is ook een deurwaarder geweest, en beslag gelegd op mijn man zijn loon vandaar,maar wacht even af wat hier word gezegd,
En ga dan maar weer bellen met lavg :twisted:Raar toch geniket je van canal
digitaal 4jaar lang en komt ziggo het beeld verstoren :shock:
alvast bedankt

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Athoz »

Als je bewijs hebt dat je opgezegd heb (meestal een bevestiging vanuit Ziggo/@home) en je kan aantonen dat alle rekeningen zijn betaald toentertijd, hebben ze geen poot om op te staan.

Geef ook aan bij de deurwaarder, dat je heel de vordering betwist, en het dus een onrechtmatige vordering is. Doe alles schriftelijk, want telefonisch kom je geen steek verder.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door snepke »

elfje11 schreef:en er is ook een deurwaarder geweest, en beslag gelegd op mijn man zijn loon vandaar,

Is er een rechtzaak van geweest? is er een vonnis?omdat er beslag op jullie loon is gelegd

Zoja denk ik dat je weinig kan doen

elfje11
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 feb 2010 11:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door elfje11 »

vogels schreef:
want ik ja schriftelijk opgezecht.!!!!
Het is je nu al een paar keer gevraagd, maar je geeft nog steeds geen antwoord: heb je een bevestiging van Ziggo ontvangen dat je hebt opgezegd???????
Nee hebben we nooit gehad???? We waren toen al bij canal digitaal,,,
Wat ik denk dat misschien de brief nooit is aangekomen ,
Of niet op de juiste afdeling?,en in de prullebak is beland

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door 53o »

en beslag gelegd op mijn man zijn loon vandaar
Er wordt geen beslag gelegd op loon zonder rechtszaak, en hiervoor krijg je altijd bericht. Lijkt mij uit jouw verhaal aannemelijk dat je niet bent komen opdagen voor de zitting, deze dus automatisch hebt verloren en de gerechtelijke en overige kosten moet betalen die komen bij een vonnis voor loonbeslag.

Ongeveer €600 euro bovenop de originele hoofdsom lijkt mij redelijk normaal als de eiser geen verweer krijgt van jou. Mijn advies, lees de post beter, neem serieuze stappen als het bij een deurwaarder eindigt en onderzoek je opties als je wordt gevaardigd voor een zitting. Denk niet dat je hier nog iets uit kan halen behalve een les voor de toekomst, omdat het lijkt alsof je nooit iets op de juiste manier betwist hebt waaronder de uiteindelijke zitting.

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Neem je contact op met ziggo kost het je geld.
Ik heb dit nu 2 x meegemaakt even iets veranderen bv het aantal mb's dat binnen komt krijg direct een dubbele rekening incl administratie kosten.....
Dus nu bellen we nergens meer voor behalve voor storing want het nummer 1200 met vaste telefoon is jawel GRATIS

bs65
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 19:15

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bs65 »

Probleem met Ziggo was dat met de migratie van @home naar Ziggo de computer alle beeindigde rekeningen met incasso weer aktief had gemaakt. Een herinneringsbrief naar mijn oude adres waar ik al 3 jaar niet meer woonde.
Ik kreeg vorig jaar ook een incasso van ziggo via een deurwaarder,die kan je nieuwe adres wel achterhalen(vraag me wel eens af of die ook wel goed wijs zijn). E130,-. voro een faktuurtje van E24,95. hahahahaha
Deze was toen 2 jaar oud. De auromatische overschrijving had ik 2 jaar geleden teruggeboekt en mijn rekeningnummer voor Ziggo toen geblokkeerd Waarom? veel brieven verstuurd veel typmiepen aan de telefoon gehad ik moest betalen. Op mijn nieuwe adres heb ik canaldigitaal en kreeg ook nog eens een herinnering op mijn ieuwe adres dat ik geen aansluitkosten had betaald en ook daar 1 jaar niks had betaald.
Waar ze heel goed in zijn is ik kan niks voor u doen de computer heeft gelijk.
Ik heb allenamen van de helpdesk medewerks verzameld en alle e-mails uitgeprint en een brief erbij gedaan met een aantal onvriendelijke woorden erin. EIndelijk reaktie van een manager. gezien de samenstelling van uw zinnen de de woordkeuze hebben wij besoten om nooit weer u als klant te accepteren.
HE HE eindelijk iemand met verstand daar ik ben gelukkig van die hele club af.
De deurwaarder heb ik gebeld hij wilde langskomen om te incasseren heb gevraagd wanneer want dan heb ik de koffieklaar en dan kn ik nog even mijn rechtsbijstandverzekering inlichten. ook niks meer van gehoord niet eens een ekscuusbrief van Ziggo. (SHITGO)GElukkiig ik ben van ze af en nooit weer ziggo

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Waar ze heel goed in zijn is ik kan niks voor u doen de computer heeft gelijk.[quote][/quote]

The computer say's noooo

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door 53o »

EIndelijk reaktie van een manager. gezien de samenstelling van uw zinnen de de woordkeuze hebben wij besoten om nooit weer u als klant te accepteren.
HE HE eindelijk iemand met verstand daar ik ben gelukkig van die hele club af.
Klinkt apart, maar dit is best wel een standaard manier voor bedrijven om om te gaan met klanten waarmee zij geen normaal gesprek kunnen voeren, vooral als de klant geen ABN beheerst maar alleen maar gaat dreigen, klagen en brieven stuurt in tokkie-taal.

Heb zelf ook al meerdere klanten laten tekenen na het akkoord gaan met hun eisen om nooit meer mijn winkel binnen te komen. Sommige klanten zijn winkels of leveranciers van diensten liever kwijt dan rijk.

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door koeloejoek »

53o schreef:Klinkt apart, maar dit is best wel een standaard manier voor bedrijven om om te gaan met klanten waarmee zij geen normaal gesprek kunnen voeren, vooral als de klant geen ABN beheerst maar alleen maar gaat dreigen, klagen en brieven stuurt in tokkie-taal.
Zo raar he dat er hier in Nederland mensen zijn die zomaar "boos" worden en nogal agerend reageren echt zo raar.

Beetje cynisch natuurlijk maar ik geloof dat heel veel mensen gewoon doodziek worden van bv een ziggo,
t-mobile, vodafone, woekerpolisverstrekers, banken, zorgverzekeraars, en dan doel ik natuurlijk op de "help"desks oftewel de "klantenservice" die als je lastig word jou gewoon behandelen als stront.
Gek dat mensen boos worden...

Bedrijven zien klanten niet meer als koning............!!!!!!!!!! nee die zien je als lastig.

Tokkietaal of gebrekkig abn dat moet niet een issue zijn daar moeten mensen die een bedrijf of winkel runnen boven staan, de klant hoort als koning behandeld te worden....en dat met een smile.....

Rbreij
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 mei 2011 19:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Rbreij »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

bs65
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 19:15

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bs65 »

Geen tokkietaal(vind ik ook zo simpel om dingen hier mee af te doen) je probeert het eerst fatsoenlijk maar na bijna 1 jaar ga je wat aanscherpen ,omdat je telefoon niet werkt dan je internet niet dan je tv niet ,waarom ??omdat de antwoorden die je krijgt soms ook gewoonweg grof zijn en zonder inhoud.
Wanneer je dan een keer iets gescherpter gaat reageren wel netjes zonder schelden dan krijg je ineens wel reaktie en dan een klant voor altijd weigeren(gelukkig hoor ik ben er af)vind ik een teken van zwakte en dat je ook toegeeft dat je eigen organisatie niet deugt.
Je kunt ook zeggen mijnheer ik vind het heel vervelend ik ga het voor u oplossen maar nee hoor mijnheer ik kan alleen maar uw klacht in het systeem zetten en dan moeten we even afwachten wat er gaat gebeuren binnen nu en een aantal dagen. Het ligt niet aan ons nee.
En als ik geen ABN zou beheersen waarom kreeg ik dan bij KPN het wel voor elkaar ook nog eens 4 maanden op het oude adres kosteloos aangesloten?dat is pas klantvriendelijk en kan Ziggo nog wat van leren.
Je weet pas waar je het overhebt als je het meemaakt en dat was bij mij ook zo.

koeloejoek
Berichten: 280
Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door koeloejoek »

KPN :shock: .............. laatste berichten nog gehoord over KPN.....??!!

Gesloten