LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leasecontracten via Wagner en Partners

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
AKusters
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2004 14:20

Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door AKusters »

Legio lease is helaas niet de enige aandelenleasemaatschappij. Momenteel zijn er ook behoorlijk wat gedupeerden die een leasecontract bij Aegon hebben afgesloten via Wagner en Partners. Indien er mensen zijn die op welke manier dan ook denken dat ze gedupeerd zijn door de hypotheekconstructie van W & P, wordt verzocht contact op te nemen met de Stichting Gedupeerden overwaarde contructies W & P!

REAGEER AUB!!

Kijk op http://stichting.interfaas.com/index.html

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door Karel »

Nee he, niet weer één ??!!!

AKusters
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2004 14:20

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door AKusters »

Karel, ik ga ervan uit dat het een sneer is,en wil dan ook even reageren. Er zijn tientallen duizenden mensen die zijn gevallen voor de mooie praatjes. Als jij zo goed bent.......chapeau, maar ik heb je niet verplicht dit verhaal te lezen!!

Er zijn genoeg mensen die bedonderd zijn door verkopers, praatjesmakers, gerenommeerde instanties. Je zult zelf ook wel eens bedonderd zijn anders was je niet op deze RADAR-site! :D

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door Karel »

Kusters,
Even een misverstand uit de weg ruimen. Ik weet best dat er ontzaggelijk veel mensen zijn misleid, dat is het probleem niet. Waar ik op doelde was dat er nu wederom een stichting of vereniging is die de belangen behartigd van gedupeerden en er zijn er al een stuk of vijf en zo te zien werken ze geen van alle te samen. Dat was mijn opmerking en dat vind ik bijzonder jammer want het zou kunnen uitdraaien op: "twee honden vechten om een been en de derde loopt er mee heen".

AKusters
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2004 14:20

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door AKusters »

Karel,
Als je stichtingen kent die werken voor de gedupeerden van Wagner en Partners, had ik dit graag gehoord van je.

Ook graag een reactie als je stichtingen kent die werken voor de gedupeerden van lease constructies. Als niemand aan de stichtingen doorgeeft dat ze kunnen samenwerken, zal het ook nooit gebeuren!

Alleen maar klagen heeft geen zin..

Het gaat hier niet alleen om aandelenlease, maar om complete hypotheekconstructies die W & P heeft samengesteld, waarbij tot 10* het Bruto jaarinkomen is "geleend" waardoor mensen nu al in diepe schulden zitten.

Mijn excuses voor mijn reactie.

Het blijkt maar eens te meer dat er toch nog instanties zijn die zich verrijken over de rug van anderen. Helaas.

JAA KUSTERS
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 feb 2004 16:04

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door JAA KUSTERS »

Ik ben blij dat genoemde stichting in het leven is geroepen. Er zijn mensen die momenteel op de rand van de afgrond staan zo niet er al ingevallen zijn. De VEB doet er voorlopig niets aan. Maar, als de DSI, AFM en zelfs de SER al bij de handel en wandel van remisiers betrokken zijn, zoals ik vernomen heb, neem ik aan dat er een serieuze zaak speelt. Ikzelf, mijn zoon en dochter (resp. 34 en 28 jaar) zijn er letterlijk bij WAGNER EN PARTNERS ingestonken en met ons nog velen. Dit zijn maffiapraktijken van de eerste orde. Welke Jan met de korte achternaam is de volgende? Mag er dan gesticht worden? Voor mij wel. :!:

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door Karel »

Kusters,
Blijkbaar ben je vrij nieuw op dit forum want de vereniging PAYBACK zet zich ook in voor gedupeerden van Wagner & Partners.

http://www.pay-back.nl
Laatst gewijzigd door Karel op 09 feb 2004 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door Pieter »

Ik wil niet vervelend doen of roet in het eten gooien.

Er is geen duidelijk overzicht wie de achter de stichting zit of wie deze bestuurd.

Ook is de stichting nog niet ingeschreven bij de kamer van koophandel.

Kunnen julie wat meer duidelijkheid verschaffen om wat voor een stichting het gaat. Hoe de statuten en dergelijke eruit zien etc.

Huidge informatie die gegeven wordt op de website is te mager en roept bij mij vraagtekens op.

Mvg Pieter

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door Karel »

Pieter,
Kusters heeft blijkbaar wat moeite met je vragen! Want zo snel dat hij op mijn eerstse reactie reageerde, zo langzaan reageerd hij op jouw vragen.

LJB
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 nov 2003 17:10

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door LJB »

Dat komt omdat die stichting Sinterklaas heet of zo iets.

JAA KUSTERS
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 feb 2004 16:04

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door JAA KUSTERS »

Sorry heren, ik moet toch even op Uw reactie over de snelle antwoorden van de hr. Kusters reageren. Het is echt niet kwaad bedoeld dezerzijds maar er zijn mensen die ook s'avond en s'nachts werken dus een reactie zal nog even op zich laten wachten.

hans ludwig
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:50

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door hans ludwig »

Aan A. Kusters stel ik de vraag:
1.Waar vind ik de stichting gedupeerden overwaarde constructies Wagner&Partners? (adres)
2. wat zouden de kansen nuzijn voor gedupeerden die via Wagner&Partners een leaseconstructie bij Aegon hebben afgesloten? Mijn leasecontract loopt over 16 maanden af. Afwachten of handelend optreden? N.B. Bij aanvang heb ik nooit een brochure in mijn hand gekregen van mijn kontaktpersoon bij Wagner&Partners, wel een contract waar nooit tevoren iets van een leaseconstructie met risico's van dien mij is verteld. Deel je die ervaring?
[email protected]

AKusters
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2004 14:20

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door AKusters »

Ten eerste wil ik reageren op Pieter:

Ik zal op internet de statuten publiceren die bij de stichting horen. De link zal ik nog doorgeven.

Ten tweede Karel:

Ik ben inderdaad nieuw op dit forum, en wilde alleen even de aandacht vestigen op het probleem Wagner en Partners. Ik zal vanavond nog de site van PAYBACK bezoeken en zal in de loop van morgen reageren. Het is niet onbeschoft bedoeld om laat te reageren, maar om de kost te verdienen moet ik ook nog werken! Zowel vroeg, laat en nacht!

Drie LJB:

Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niets!

En tot slot Hans Ludwig:

Ik stuur je een e-mail.

Ik hoop alleen dat we op een nette manier hier informatie kunnen uitwisselen. Ik heb geen behoefte om onzinnige en onbeschofte opmerkingen te lezen. Laten we volwassen blijven.

AKusters
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2004 14:20

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door AKusters »

Hierbij stuur ik de link van de Stichtingsakte van de Stichting gedupeerden overwaardeconstructie W&P.

http://members.lycos.nl/fonzk/stichtingsakte.doc

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door Pieter »

Hallo A Kusters,

is er ook een kvk nummer?

Ik heb gezocht op tref woorden maar nog niets gevonden.

Kun je ook contact opnemen met [email protected]

Om nader met elkaar kennis te maken.

Ik ben op het moment nog sceptisch. Hopelijk heb je hier begrip voor.

mvg Pieter

AKusters
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2004 14:20

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door AKusters »

Pieter,

Ik ga er even van uit dat je voor PAYBACK werkt?

En als ik een e-mailstuur kom ik dan bij jouw terecht? Ik zal nu even een mail sturen naar het PAYBACK adres!

Ik neem morgen meteen contact op met Frans Faas voor het Kvk nummer.

Ik ben slechts een gedupeerde van W&P. Ik moet de informatie bij de stichting zelf weghalen.

Ik begrijp dat je sceptisch bent, maar voor mij is het bittere noodzaak dat er iets aan gedaan wordt, en aangezien ik alleen deze stichting ken, is de keuze snel gemaakt.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste AKusters,

ja, ik ben een bestuurder van de vereniging PAYBACK. en de e-mail komt ook bij mij terecht.

Het gaat mij meer om zekerheid te verkrijgen of deze stichting op de juiste manier de belangen behartigd voor de groep gedupeerde van W&P.

Mocht de stichting OK zijn dan kan er contact gelegd worden tussenbeide besturen om te kijken of er een samenwerkingsverband mogelijk is.

Mvg Pieter

AKusters
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2004 14:20

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door AKusters »

Ik heb Frans Faas een e-mail gestuurd. Hij is nu in ieder geval op de hoogte van je twijfel. Ik hoop in ieder geval op een samenwerking, dat zal de zaak misschien goed doen.

AKusters
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2004 14:20

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door AKusters »

Hierbij het KvK-registratienummer van de Stichting Gedupeerden Overwaardeconstructie W&P:

17162402

Nachtegaallaan 10, 5427SJ Boekel

webmaster interfaas.com
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2004 15:41

Re: Leasecontracten via Wagner en Partners

Ongelezen bericht door webmaster interfaas.com »

Al het nieuws en de informatie over de stichting GOW&P is te vinden op:

http://stichting.interfaas.com/index.html/
Laatst gewijzigd door webmaster interfaas.com op 14 feb 2004 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten