LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio en jaarafrekening.
Re: Oxxio en jaarafrekening.
Ik heb weer contact gehad met een medewerker en hij heeft gevraagd om mijn huidige meterstanden nogmaals door te geven en hij zou met spoed regelen om een slimme meter van Oxxio te laten plaatsen.
Mail is een week of twee de deur uitgegaan en geen antwoord gehad............
Mail is een week of twee de deur uitgegaan en geen antwoord gehad............
Re: Oxxio en jaarafrekening.
OH Oh Pongo, lees toch eens de berichten alhier betreffende de slimme meter van Oxxio door. Houd die toch buiten de deur!
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Oxxio en jaarafrekening.
De systeembeheerder bij Oxxio moet eerst alle binnenkomende e-mails met de hand overschrijven. En vervolgens in het bakje doen van de juiste afdeling. Beantwoording duurt bij Oxxio daarom wat langer dan bij veel andere bedrijven. Een slimme meter is dus de oplossing.
Re: Oxxio en jaarafrekening.
jaaaaja. ik denk dat ze dit woord eerst uitvoerig spellen, dan gaan ontleden en onderzoeken of er niet een geheime boodschap in zit.pongo schreef:spoed
de ellende is, het woord antwoorden is nog veel langer...
Re: Oxxio en jaarafrekening.
Nog steeds niets gehoord.......................
Re: Oxxio en jaarafrekening.
Die slimme meter, gebruikt die ook stroom:P of draait die op tand wielen.
Re: Oxxio en jaarafrekening.
Beste mede-forum bezoekers,
Hier even mijn ervaring over Oxxio welke al meer dan een jaar speelt.
In maart 2010 zijn wij ingegaan op een deurentrapper van Oxxio. We zijn overgestapt en het zou allemaal goedkoper zijn dan Nuon.
In juli 2010 is de netbeheerder geweest om de meterstand op te nemen en daarna begon de ellende. We kregen de eindafrekening en hebben in 4 maanden tijd 4.000Kw stroom verbruikt. Het dubbele van ons jaarverbruik bij Nuon. We konden even € 650,- gaan bijbetalen.
Mails en brieven gezonden naar Oxxio, maar daar kan ik ze niet mijn probleem aan het verstand brengen. Ze beginnen elke keer over een 'Slimme meter' welke wij nooit gehad hebben. Ik heb alles van Nuon moeten insturen en van Oxxio, maar ze blijven maar terug komen op het feit dat het moet kloppen.
De meterstanden lijken ook te kloppen, maar vanwaar mijn hoge verbruik? In ons huis/gezin is niets veranderd. We hebben allemaal nieuwe witgoed apparaten met A-label. De CV-ketel heeft vanaf april uitgestaan.... Zomertijd gaat in.... dus allemaal energie-sparend. Het enige wat veranderd is, is dat we zijn overgestapt naar Oxxio.
Uiteraard direct terug over naar Nuon en maandelijks de standen bijhouden in een excel bestand en wat denk je... we zitten weer op normaal gebruik.
Weten jullie nog stappen welke ik kan ondernemen? Ik tref ook altijd zieke collega's of mensen die een tijdje afwezig zijn bij Oxxio. Nu ook, heb ik geen reactie mogen ontvangen op mijn brief welke ik n.a.v. een aangetekende brief van Oxxio heb geschreven.
Hier even mijn ervaring over Oxxio welke al meer dan een jaar speelt.
In maart 2010 zijn wij ingegaan op een deurentrapper van Oxxio. We zijn overgestapt en het zou allemaal goedkoper zijn dan Nuon.
In juli 2010 is de netbeheerder geweest om de meterstand op te nemen en daarna begon de ellende. We kregen de eindafrekening en hebben in 4 maanden tijd 4.000Kw stroom verbruikt. Het dubbele van ons jaarverbruik bij Nuon. We konden even € 650,- gaan bijbetalen.
Mails en brieven gezonden naar Oxxio, maar daar kan ik ze niet mijn probleem aan het verstand brengen. Ze beginnen elke keer over een 'Slimme meter' welke wij nooit gehad hebben. Ik heb alles van Nuon moeten insturen en van Oxxio, maar ze blijven maar terug komen op het feit dat het moet kloppen.
De meterstanden lijken ook te kloppen, maar vanwaar mijn hoge verbruik? In ons huis/gezin is niets veranderd. We hebben allemaal nieuwe witgoed apparaten met A-label. De CV-ketel heeft vanaf april uitgestaan.... Zomertijd gaat in.... dus allemaal energie-sparend. Het enige wat veranderd is, is dat we zijn overgestapt naar Oxxio.
Uiteraard direct terug over naar Nuon en maandelijks de standen bijhouden in een excel bestand en wat denk je... we zitten weer op normaal gebruik.
Weten jullie nog stappen welke ik kan ondernemen? Ik tref ook altijd zieke collega's of mensen die een tijdje afwezig zijn bij Oxxio. Nu ook, heb ik geen reactie mogen ontvangen op mijn brief welke ik n.a.v. een aangetekende brief van Oxxio heb geschreven.
-
- Berichten: 343
- Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
- Contacteer:
Re: Oxxio en jaarafrekening.
Beste RaimonB
Het is een vreemde situatie als u van een bepaald verbruik naar het dubbele gaat in de periode dat u klant bent bij Oxxio om vervolgens weer naar uw oude jaarvebruik te gaan.
Ik zou daarom ook graag voor u uit willen zoeken hoe dit kan of wat er mis is gegaan. Als u wilt kunt u uw contactgegevens achterlaten op [email protected]. Vermeldt dan uw klant- en telefoonnummer samen met een referentie naar dit forumbericht. Ik zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Michaël
De Oxxiomedewerker
Het is een vreemde situatie als u van een bepaald verbruik naar het dubbele gaat in de periode dat u klant bent bij Oxxio om vervolgens weer naar uw oude jaarvebruik te gaan.
Ik zou daarom ook graag voor u uit willen zoeken hoe dit kan of wat er mis is gegaan. Als u wilt kunt u uw contactgegevens achterlaten op [email protected]. Vermeldt dan uw klant- en telefoonnummer samen met een referentie naar dit forumbericht. Ik zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Michaël
De Oxxiomedewerker
Re: Oxxio en jaarafrekening.
Heb mijn gegevens achtergelaten, maar zijn ook al bekend.
Ik ben benieuwd wat je kunt betekenen...
Ik ben benieuwd wat je kunt betekenen...
-
- Berichten: 343
- Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
- Contacteer:
Re: Oxxio en jaarafrekening.
Beste Raimonb,
Ik heb uw e-mail nog niet zien binnenkomen.
kunt u controleren of het naar [email protected] is verstuurd?
met vriendelijke groet,
Michaël
De Oxxiomedewerker
Ik heb uw e-mail nog niet zien binnenkomen.
kunt u controleren of het naar [email protected] is verstuurd?
met vriendelijke groet,
Michaël
De Oxxiomedewerker