LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grasmaaiers via webshops zijn zeer slecht

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Sita_sita

Grasmaaiers via webshops zijn zeer slecht

Ongelezen bericht door Sita_sita »

Wat is dat een brok ellende om een werkende grasmaaier bij een webshop te krijgen.

Eerst gezocht naar een handgrasmaaier. Gekozen voor de Bosch, via webshop nummer 1 besteld. Bleken de stangen van machine grote speling te vertonen. Tot tweemaal toe vervangende stangen ontvangen maar telkens: hetzelfde. Koop geannuleerd, zwaar gefrustreerd over het merk Bosch.

Toen maar gekozen voor een elektrische maaimachine. Het werd een Gardena PowerMax 32E bij webshop nummer 2. Eerste keer ontvangen, in elkaar gezet en werkelijk bij de eerste baan maaien vloog er een wiel af die niet meer vastgezet kon worden. Geretourneerd aan webshop en koop gecancelled.

Daarna toch maar weer gekozen voor dezelfde Gardena, nu via andere webshop, nummer 3 (ik dacht: wie weet was het een foutje). En ja hoor, dit keer waren de boorgaten in de stangen niet dóórgeboord, dus is deze niet in elkaar te zetten en moet het ding in zijn geheel retour (het zit aan de kast vast via stroomsnoer).

Ik heb het nu HELEMAAL gehad. Al dat werk om te bestellen, terug te sturen, thuis te blijven, bij de buren ophalen, in elkaar zetten en dan met het resultaat 0. Het is van de gékke.

Eén ding weet ik wel: Duitse grasmaaiers worden niet gecontroleerd voor ze de fabriek verlaten, want dit vijf keer op rij is geen toeval.

Mijn advies: koop geen Duitse grasmaaiers!

seconds-out

Re: Grasmaaiers via webshops zijn zeer slecht

Ongelezen bericht door seconds-out »

Volgens mij heb je gewoon pech gehad.
Natuurlijk is het niet slim om te veronderstellen dat internet en duitse fabrikanten daar schuldig aan zijn, maar ik kan de frustratie wel voorstellen.

Als ik jou was. zou ik het nog 1 keer proberen, je hebt nu zoveel pech gehad, dat het deze keer wel GOED moet gaan... 8)

tbosseman

Ongelezen bericht door tbosseman »

Heb jaren lang Bosch gehad en nooit problemen mee gekregen.
Om nu te zeggen dat je Duitse grasmaaier niet moet kopen gaat mij te ver.
Ind heb je wel erg veel pech / maandagmorgen gevallen gekregen.

Aan de andere kant, ieder zijn meug, maar ik zal zelf nooit een grasmaaier via een webwinkel bestellen, die dingen kosten ook niet zoveel meer tegenwoordig om inde winkel te kopen. Na jarenlange trouwe dienst is mn Bosch ermee opgehouden en heb alweer 1,5 jaar een goedkope praxis eigen merk model.

Gekocht ronde de pasen of pinksteren waarbij er nog eens 15% extra krting vanaf ging terwijl al in de reclame was waardoor ik +- 35euri betaalde.

En doet niet onder voor mn oude Bosch.

Maar s6 met volgende ( Duitse ?? ) model :)

richardboom

Ongelezen bericht door richardboom »

Goedemiddag

Er zijn wel degelijk webshops waar het product wel gecontroleerd wordt voor hij de deur uit gaat

www.tuin-en-parkmachines.nl

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Mijn advies is kopen in een stenen winkel, al je voordeel is al weg door alle frustaties, tijd en terugsturen. In een winkel had je kunnen checken wat je koopt en direct terug kunnen gaan bij een probleem, de merken die je benoemd zijn echt wel goed!

Gesloten