| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn prepaid T-Mobile tegoed verdwijnt.
Re: Mijn prepaid T-Mobile tegoed verdwijnt.
dus bij een smartphone altijd internet er bij anders zit je met extra kosten wil je dat niet koop een eenvoudig toestel waar geen internet op zit of zet al je internet (roaming)uit
Wat bedoel jij precies?arie61 schreef:dus bij een smartphone altijd internet er bij anders zit je met extra kosten wil je dat niet koop een eenvoudig toestel waar geen internet op zit of zet al je internet (roaming)uit
arie61 schreef:dus bij een smartphone altijd internet er bij anders zit je met extra kosten wil je dat niet koop een eenvoudig toestel waar geen internet op zit of zet al je internet (roaming)uit
Je verwoord het niet goed, hierdoor creeer je verwarring. Bij smartphones zit een internet MOGELIJKHEID. Deze staat standaard bijna altijd aan.
Als je een abonnemen hebt MET internet dan zijn de datakosten inbegrepen middels een fair use policy.
Heb je dit niet dan betaal je de hoofdprijs voor internetverkeer.
Tevens zijn internet en roaming 2 geheel verschillende zaken, internet spreekt voor zich neem ik aan, roaming is bellen en data ontvangen verzenden als je in het buitenland bent.
Maar neemt niet weg dat Oma een ouder toestel heeft waarbij ook ik mijn twijdels hebt waarom haar beltegoed als sneeuw voor de zon verdwijnt.
Oma ik zou een persoon raadplegen welke hier verstand van heeft, wellicht een belwinkel ofzo, welke een en ander kan nakijken betreffende je tlefoon.
s6 ermee
mijn moto is heb je een smart phone predpaid of abonnement altijd zorgen dat je internet heb anders is het risico extra kosten er altijd ook voor mensen die zeggen ik gebruik wifi het update dat er is enz. zorgt altijd voor extra kosten
Denk dat Arie bedoeld dat veel mensen een telefoon aanschaffen die mogelijkheden hebben om online te gaan, veel mensen weten dat niet.
Ook prepaid houders hebben last van spontaan online gaan.
Als je bij T-mobile en andere provider gebruik gaat maken van het netwerk krijg je een sms met toestel instellingen, als je dat netjes installeerd heeft je toestel alle nodige middelen om online te gaan.
Ook prepaid houders hebben last van spontaan online gaan.
Als je bij T-mobile en andere provider gebruik gaat maken van het netwerk krijg je een sms met toestel instellingen, als je dat netjes installeerd heeft je toestel alle nodige middelen om online te gaan.
atesli je zegt het goed je zou een broer van me kunnen zijn ondanks dat we mekaar nog nooit gezien hebben
Euhm je kan niet zomaar even roepen dat een oudere telefoon geen internet mogelijkheden heeft en al helemaal niet dat deze niet zelf contact kan opnemen.
Persoonlijk heb ik ook een toestel gehad die dit deed.
De kant tekening die je moet maken is eerder dat dit ongewild gebeurt door op het verkeerde moment een van de toetsen aan te raken.
Mijn oude telefoon ging vrolijk op zoek naar nieuwe firmware en updates for the software als je per ongeluk de daarvoor bedoelde rechter knop indrukte.
Tevens was deze voor het online spelen van spellen en diverse apps.
En die telefoon was toch al ruim een jaar of 5 oud, dus zomaar roepen dat een telefoon dat niet kan is nonsens
Mijn huidige telefoon een nokia 7600 classic kan dus ondanks dat ik voor een niet internet abbo heb gekozen en eigenlijk geen smart phone is vrolijk verbinding maken als je even niet oplet.
Persoonlijk heb ik ook een toestel gehad die dit deed.
De kant tekening die je moet maken is eerder dat dit ongewild gebeurt door op het verkeerde moment een van de toetsen aan te raken.
Mijn oude telefoon ging vrolijk op zoek naar nieuwe firmware en updates for the software als je per ongeluk de daarvoor bedoelde rechter knop indrukte.
Tevens was deze voor het online spelen van spellen en diverse apps.
En die telefoon was toch al ruim een jaar of 5 oud, dus zomaar roepen dat een telefoon dat niet kan is nonsens
Mijn huidige telefoon een nokia 7600 classic kan dus ondanks dat ik voor een niet internet abbo heb gekozen en eigenlijk geen smart phone is vrolijk verbinding maken als je even niet oplet.
ik heb het ook gehad dat er binnen korte tijd mijn prepay tegoed eraf ging zonder dat ik veel belde of sms ,nergens kon ik de kosten terug vinden.
Alle interentopties uitgezet.
Inmiddels mail gestuurt naar webcare,t mobile
Alle interentopties uitgezet.
Inmiddels mail gestuurt naar webcare,t mobile