LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADVOCAAT OMGEVING EINDHOVEN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
p.meulendijks

ADVOCAAT OMGEVING EINDHOVEN

Ongelezen bericht door p.meulendijks »

HALLO MEDE GEDUPEERDE.
IK BEN OP ZOEK NAAR EEN ADVOCAAT
DIE OP DE HOOGTE IS MET DEZE ZAAK
VAN LEGIO LEASE. OMGEVING EINDHOVEN
BIJ VOORBAAT DANK WIE KAN ME HELPEN

PETRO

Gast

Re: ADVOCAAT OMGEVING EINDHOVEN

Ongelezen bericht door Gast »

Forum
Gedragsregels Uitleg Zoeken Registreer Profiel Inloggen

Overzicht forums/Legio Lease/Advocaten Brabant

Gepost door Bericht
Cygne

Geplaatst op 30 Nov 2003 09:49 door Cygne

--------------------------------------------------------------------------------

Vermeld hier a.u.b. naam, woonplaats en in het kort uw ervaringen met advocaten in Brabant.

Naar boven

Viper

Geplaatst op 01 Dec 2003 08:39 door Viper

--------------------------------------------------------------------------------

Ik moet 14 januari voorkomen en ik ben op zoek naar een goede advocaat in de buurt van Den Bosch.

Bedankt voor jullie reacties alvast.

Naar boven

RDG

Geplaatst op 01 Dec 2003 21:09 door RDG

Ik laat me vertegenwoordigen door advocaat P.J.M Mommers van advocatenkantoor van Amstel @ Partners uit Schaijk. Hoe goed hij is, moet ik nog afwachten. Mijn zaak loopt net pas. Hij vertegenwoordigt in elk geval ook andere gedupeerden. Ik heb er wel vertrouwen in.

Naar boven

Viper

Geplaatst op 06 Dec 2003 18:14 door Viper

Oké bedankt, ik ga me volgende week bij ze melden.

Groeten,
Viper

Naar boven

Gast
Gast

Geplaatst op 18 Dec 2003 13:18 door Gast

tris

Geplaatst op 17 Dec 2003 19:09 door tris

hoi ik heb vandaag de brief van dexia binnengehad,dat mijn aandelen pakket wordt verkocht en dat ik mijn restschuld moet voldoen
mijn vrouw is eegalease die heeft al 3 briefen verstuurd, maar daar wordt niet op gereageerd.
wie weet voor mij een advocaat in west brabant.

groetjes tris

Naar boven

pechvogel

Geplaatst op 17 Dec 2003 19:14 door pechvogel

regio tilburg eindhoven enb schaik(bij oss) zitten advocaten dei werken
met dexia klachten ook via viv !(gesubsidieerde rechtshulp)

gr

pechvogel

ps: vraag piet(klik op envelopje) om tel nrs en adressen

Naar boven

Inge

Geplaatst op 17 Dec 2003 19:15 door Inge

Je kunt beter brieven versturen. Deze advocaat heb ik ingeschakeld.

http://www.banning.nl/

Naar boven

tris

Geplaatst op 17 Dec 2003 19:36 door tris

pechvogel en inge bedankt voor jullie reactie,maar ik zoek eigelijk een advocaat in de omgeving roosendaal breda

groetjes tris

Naar boven

pallu

Geplaatst op 17 Dec 2003 19:53 door pallu

Houben Advocaten

Breda
Bezoekadres: Claudius Prinsenlaan 130,
4818 CP Breda
Postadres : Postbus 4620
4803 EP Breda
Telefoon : 076 522 36 77
Fax : 076 514 94 03
e-mailadres: [email protected]

Zevenbergen
Bezoekadres: Prins Hendrikstraat 10
4761 AH Zevenbergen
telefoon: 0168 - 33 82 18
fax: 0168 - 33 84 87

Naar boven

ccavanhoof

Geplaatst op 17 Dec 2003 20:00 door ccavanhoof

Hai ,
ik ben ook gedagvaard en heb van dit kantoor een advocaat Mr.Klaassen,die mijn belangen naar alle tevredenheid behartigd en een redelijke tarief rekend.
Gr Cor.

www.advocatenkantoorvanmierlo.nl/

Naar boven

Naar boven

Viper

Geplaatst op 18 Dec 2003 13:39 door Viper

Ik de advocaat:

Van Amstel & Partners
Mr. P.J.M Mommers
Advocaat & Procureur
Europaplein 2
5374 ZH Schaijk
Tel: 0486 468440

Hij legt alles heel goed uit over het hoe en wat en de kosten.

Groeten,
Viper

Naar boven

De rechter

Geplaatst op 21 Dec 2003 14:35 door De rechter

JAN1022

Geplaatst op 21 Dec 2003 11:48 door JAN1022

mr. Danielle Aards
Korenbloemstraat 86
5025 PT Tilburg
013-4636395

Naar boven

Berichten van afgelopen: Alle berichten1 Dag7 Dagen2 Weken1 Maand3 Maanden6 Maanden1 Jaar Oudste eerstNieuwste eerst

Overzicht forums/Legio Lease/Advocaten Brabant

Pagina 1 van 1

Ga naar: Kies Forum Actueel----------------GedragsregelsVerzekeraarsRadar uitzendingenOproepen/medelingen telefoonteamLegio Lease Wonen/interieur----------------VloerenMeubelsKeukensAannemers / installateursMakelaarsEnergiebedrijvenHuren Vakantie/vrijetijd----------------Reisbureau's / touroperatorsVakantieparken / campingsVrijetijdsbesteding Telefoon/internet----------------UPC internetUPC telefoonInternetTelefonieKopen via internet Reclame/acties----------------ActiesReclameKansspelen Juridisch/financieel----------------BankenLetselschadeOverheid / regelgevingPiramidespelenEuroLegio Lease (oudere topics)IncassoSpaarbeleg / Sprintplan Producten----------------ComputersGarantieHuishoudelijke apparatuurSpeelgoedDiversen Vervoer----------------Openbaar vervoerGehandicapten vervoerAuto/motor/fietsAutobanden Gezondheid----------------VoedingMedicijnenGezondheidszorg Dieren----------------ZeehondenjachtHonden en katten Overig----------------DiversenNieuw forumRadar Testpanel