LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Zo gaat het met mij ook, ik denk dat ik kan fluiten naar de 750 euro !!!!

Elysian
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 jan 2011 21:45

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Elysian »

heukels schreef:Koop hier niet,want je meubels worden niet geleverd.Doe zeker GEEN aanbetaling.Waardeloos bedrijf.Beloven van alles en komen niets na.In nov. 2010 stoel besteld en vele brieven gekregen met uitstel van levering.Nu inmiddels bijna een half jaar verder en nog geen stoel.
Joh! :shock: :wink:
Hier zijn inmiddels 56 pagina's over volgeschreven :wink:

Koosie
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 apr 2011 00:43

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Koosie »

Er zijn helaas veel gedupeerde.
Ik zou het gewoon vol blijven houden bij de 3 winkels langs blijven gaan.
Aangezien er weer een nieuwe geopend is in Heerhugowaard.

Iedereen gewoon verzamelen en de pers uitnodigen en dan naar de winkels gaan , eens kijken of ze dat leuk vinden zo een binnenkomst.

Je draait de kraan gewoon dicht bij zulke bedrijven als het op tv komt.

Die nieuwe eigenaar weet er zogenaamd niks van , 1 grote holding dus 1 grote bende en laat bij die holding nou veel mensen betrokken zijn.

Met een holding kan je namelijk veel bvtjes maken en laten klappen.

Garantiemeubel in Mijdrecht is niet voor niets van naam veranderd terwijl het dezelfde eigenaar is. ;)
Wel vreemd nadat het op tv geweest is vind je niet.

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Ik hoop dat alle winkels van hun dicht gaan !!!

Diana725
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Diana725 »

Diana725 schreef:Update !

Zaterdag eerst in HHW geweest, ben erg vriendelijk behandeld door de 2 heren daar, maar niet tot een keuze gekomen.
Zij gaven aan dat ik ook naar Hoogland Wonen Mijdrecht kon gaan, omdat daar meer keuze was.
Dit gedaan, daar toch dezelfde hoekbank gekozen als ik vorig jaar bij MM had gekozen, alleen de formaten zijn niet hetzelfde, ik had een bank van 2.50mx3.50m besteld, daar zaten 2 delen van 1.50m bij.
Die waren nu niet te krijgen, ben dus voor een bank van 2.60x3.00m gegaan.

Extra kosten: € 440,00. Dus minder bank voor meer geld … maar oké… daar heb ik zelf mee in gestemd. Ik wil gewoon die bank, en geen andere.
De aanbetaling van € 650,00 schuift door, de levertermijn is ca. 12 weken, nieuwe orderbevestigingen en zij zijn aangesloten bij het CBW, kreeg de folder mee.

Ben ik nu een gelukkig mens ? Ja, aan één kant wel, ik krijg de bank die ik wil en mijn aanbetaling is niet verdwenen.
Aan de andere kant natuurlijk niet, want ik moet € 400,00 meer betalen.
Toch ben ik ook daar niet echt boos om. De prijs bij MM was belachelijk goedkoop. Achteraf gezien had ik meer argwaan moeten hebben. Voor soortgelijke banken kreeg ik bij andere zaken vorig jaar augustus steeds een prijs van ca. € 1800 - 2000 door. Ik dacht slim te zijn door bij MM heel goedkoop te kopen. Heb niet verder gekeken dan die prijs, en ben daardoor spekkoper geworden.
Ik ga gewoon weer op mijn oude bank zitten, en wachten, geduldig en vol verwachting.

Gr. Diana

@Ekster9 – zit op mijn werk, kan nu niet kijken controleren hoe origineel het papier was. Als je het echt wilt weten, laat het me weten dan post ik het alsnog !
Update - Mijn bank stond gepland voor levering ca. week 16, tot nu toe niks gehoord, dus maar even gebeld. Contact gehad met het servicecenter, en tja... de bank was pas bij hen aangeleverd, maar was dusdanig beschadigt, dat zij hem direct mee terug gegeven hebben.... Nieuwe te verwachten levertijd ? Nou toch zeker nog 3 weken extra. Murphy's Law ? Of toch niet ??
Er zit niks anders op dan te wachten, weer ...

Koosie
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 apr 2011 00:43

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Koosie »

Neem van mij maar aan dat het gewoon een smoes is.
Als die echt zou beschadigd zijn dan hadden ze jou wel gebeld toch , neem niet aan dat dit gebeurd is ? ;)
Ik heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.

En die banken als ze goedkoop zijn wil niks zeggen over de zaak of het wel te vertrouwen is of niet.
De meeste banken worden in China gemaakt en daar kost het namelijk allemaal niks.
Is niet 1 bank die ze bestellen maar meerdere dus containers vol dus dat kost uiteindelijk niks.

En als ze zeggen dat het niet uit China vandaan komt dan kan je vragen welke fabrikant het dan wel is.
Daar de gegevens van vragen en hun opbellen.
Je naam staat bij een europese fabrikant geregistreerd en komt dan ook bij de winkel in verpakking met jouw naam erop. ;)

Succes

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Ook dit ruikt weer naar oplichting !!!!!

dikkie100
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2011 10:40

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dikkie100 »

Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dikkie 100, Al eerder heb ik vastgesteld en aangetoond (met bronvermelding!) dat al die zaken van dezelfde eigenaar zijn.

Selma78
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 apr 2011 11:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Selma78 »

@ Sjoegel
Hoe weet je dat dan? Zit je soms ook bij die zaak. En hoe is dat dan mogelijk als die oude eigenaar vast zit. Stond laatst in de krant dat het weer verlengd is met 90 dagen.
Ben benieuwd hoe je aan die informatie komt.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Selma, doe zelf maar eens even moeite door het lezen van alle topics over deze firma's. Daar staat mijn reactie bij waarin ik dit aantoon. Iedereen kan deze info trouwens vinden.

Selma78
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 apr 2011 11:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Selma78 »

@ Sjoegel,
Het maakt toch ook helemaal niet uit hoe het zit. Ben mijn aanbetaling kwijt. En die krijg ik niet terug door het hele topic door te lezen.

Het lijkt mij ook dat het verder niemand echt interesseert hoe het zit met die eigenaren. De echte boosdoener zit volgens mij achter slot en grendel en k hoop dat ze die daar houden.

@ Iedereen, ik hou de topic in de gaten, voor het geval er een curator word aangewezen voor onze aanbetalingen.

CBOS
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2011 13:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door CBOS »

CBOS schreef:Al een tijdje lees ik hier de berichten, ook ik zit te wachten op mijn reeds bestelde meubelen bij de Meubelmarkt te Beverwijk. In het kort:

- Juni 2010 een bank en bed besteld, 1300 euro aanbetaald
- Na berichtgeving dat de meubelmarkt in beslag was genomen door de belastingdienst contact proberen op te nemen
- De bank was onderweg. Het bed staat in Beverwijk maar daar kan niemand bij
- Levering bank zou 23 december zijn, dit is niet doorgegaan vanwege het slechte weer...
- Volgende levering 3 januari 2011, ook dit is niet doorgegaan omdat de bank niet was besteld........
- Ik kon een nieuwe bank gaan uitzoeken bij Hoogland wonen in Mijdrecht

Daar ben ik naartoe gegaan, alles uitgelegd en gevraagd welke bank ze op voorraad hebben dan zou ik die wel nemen. Ze hebben niks op voorraad en een showmodel mocht ik ook niet meenemen. Dus maar een compleet nieuwe order geplaatst. Dezelfde bank en een ander bed. Deze keer komt het uit België zeggen ze dus betere kwaliteit en een snellere levertijd van ongeveer 8 weken. Dat ik dit eerst moest zien en dan geloven snapte de verkoper wel. Ben goed geholpen en hoop dat alles goed komt. Vooral het lange wachten ben ik aardig zat.
Een aantal dagen nog teruggebeld door Hoogland om de order te controleren voordat deze besteld gaat worden. Ze ontdekte zelf een foutje welke aangepast is. We gaan het beleven over 8 weken!

Een voordeel is dat Hoogland wonen CBW erkend is. Zij hebben mijn aanbetaling overgenomen dus volgens mij sta je dan als consument al iets sterker in je schoenen mocht je de order willen annuleren of mocht het bedrijf failliet gaan.

Iedereen succes gewenst en ik houd jullie op de hoogte van eventuele leveringen.
Na lang wachten is vorige week eindelijk mijn bank geleverd. Mijn bed was al een maand eerder geleverd. Eindelijk na 10 maanden heb ik mijn meubelen in huis en hoef ik me geen zorgen meer te maken over de aanbetaling.

Iedereen die zijn meubelen nog geleverd moet krijgen, veel succes!

Trude1957
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2011 22:45

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Trude1957 »

:?: :?: tuurlijk ben ik ook een gedupeerde van MEUBELMARKTEN deze keer in Beverwijk...... onze prachtige roomwitkleurige Loungebank besteld in september vorig jaar, en 400 euro aanbetaald. Ik ga hier niet alle details uit de doeken doen maar wil graag iedereen oproepen om aan de hand van de Radaruitzending van vandaag, collectief een schadeclaim in te dienen, alle info staat op http://www.trosradar.nl. Dit initiatief is nog niet bij de wet geregeld, maar voor alle gedupeerden van MEUBELMARKTEN wil ik wel graag iets ondernemen mocht het niet lukken via collectief/schadeclaim. Want die oplichters wil ik niet in hun vuistje laten lachen, ze moeten aangepakt worden!! Het is toch belachelijk dat je in Nederland nergens je recht kunt halen als je wordt opgelicht??

Meubelvarken
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2011 00:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Meubelvarken »

Beste Trude1057, goed plan, we kunnen wachten tot we een ons wegen...
Misschien handig om een optelsom te maken van gedupeerden en het bedrag aan aanbetalingen waar het nu nog over gaat.
Wij € 500,00 met jouw € 400,00 maakt € 900,00.
Wie volgt?

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

500,- hier, maakt 1400,-

Donnie10
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 mar 2011 09:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Donnie10 »

Pijnlijk om er weer aan herrinerd te worden.. maar ik heb € 1.000 aanbetaald! :(

Gr. Quinc

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

450 euro... Niemand meer iets gehoord?

Bykmygr
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2011 14:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Bykmygr »

Beste gedupeerden,
Ik volg deze forum al heel lang in de hoop dat het allemaal goed zou komen, maar helaas.
Als ik de bedragen zie van anderen denk ik dat die van mij een meevallertje is.
Ik ben 150 euro kwijt voor 6 eettafelstoelen.
Deze kan je ook bijzetten.
Veel succes allemaal.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

4oo euro aanbetaald...inmiddels een nieuwe bank besteld ergens anders en die wordt als het goed is aankomende week bezorgd.

nacev
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2010 12:42

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door nacev »

325.00 aan betaald ......inmiddels een niewe bank besteld ergens anders

Gesloten