LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone verleging via GSMWeb

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
icsfox

Vodafone verleging via GSMWeb

Ongelezen bericht door icsfox »

Ik heb via Vodafone een abonnement dat afloopt op 1 juni 2011. Nu moet je een maand van te voren verlengen. Dit heb ik via GSMWeb gedaan omdat het abonnement bij Vodafone ineens een stuk duurder was geworden.
In het contract van GSMWeb staat: zie vetgedrukte.

AANVRAAG PROCEDURE
(voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar.)

Controleer of uw GSM abonnement bij Vodafone loopt.
Controleer wanneer uw contract afloopt. U kunt verlengen vanaf maximaal 2 maanden voor afloopdatum van het contract.
U vult het bovenstaande formulier in om een verlengingscontract aan te vragen.
Binnen 24 uur ontvangt u een verlengingscontract via de post en via email. U dient dit contract volledig in te vullen en te onderteken. Samen met een kopie van een geldige legitimatie, recent giro/bankafschrift en een kopie van een recente Vodafone telefoonrekening stuurt u vervolgens alles naar GSMWEB.
Nadat GSMWEB uw gegevens ontvangen heeft wordt uw verlenging direkt bij Vodafone aangevraagd. De ingangsdatum van de verlenging is afhankelijk van de afloopdatum van uw huidige contract.
U ontvangt van GSMWEB een bevestiging van de verlenging.
Algemene voorwaarden Vodafone (pdf)

Krijg ik vandaag mijn contractverlenging toegezonden en deze is ingegaan op 20 april 2011. Dus gebeld met GSMWeb maar daar krijg ik gezegd dat dit niet hun schuld is maar dat ik bij Vodafone moet zijn.
Dus Vodafone gebeld. Totaal 3x.
1ste keer kreeg ik iemand eraan die zei u bent verkeerd verbonden en u moet een andere afdeling hebben.
2de keer een man die me uitlachte omdat ik het volgens hem niet snapte.
3de keer weer een meneer en die heb ik geprobeerd duidelijk te maken dat het tot nu toe allemaal zeer onvriendelijk in z'n werk was gegaan bij de klantenservice Vodafone. Om een lang boos verhaal kort te maken kreeg ik verteld dat ik bij GSMWeb moet zijn dat die dat omzetten. Ook kreeg ik onder mijn neus gewreven dat hij het niet gek vond dat die ene meneer van hun klantenservice mij uitlachte omdat ik gewoon weg niet luisterde en het niet snapte.
Ik ben dus bijna 15 minuten aan het bellen geweest met de klantenservice van Vodafone a 25 eurocent per minuut.
Daarbij komt ook nog eens dat ik schade heb ivm restant belminuten van april die ik nu zomaar kwijt ben omdat ik een nieuw contract heb gekregen.
Waar kan ik mijn verhaal halen?
Ook heb ik al een mail gestuurd aan GSMWeb maar aan Vodafone is geen optie om te mailen.
Graag advies hierin en bedankt.

Met vriendelijke groet,
Cobie Fox

Roytheslayer

Re: Vodafone verleging via GSMWeb

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Je moet in deze ook niet bij Vodafone zijn maar bij GSMWeb.
Een verlenging word bij vodafone meteen doorgevoerd.
Ook komen alle opgebouwde tegoeden te vervallen.
Dit staat in de voorwaarden, die ook bij GSMWeb bekend zijn.
Zij hadden jou er over moeten informeren.

icsfox

Re: Vodafone verleging via GSMWeb

Ongelezen bericht door icsfox »

Helaas krijg ik totaal geen antwoord van GSMWeb.
Ik heb weer gebeld en men doet daar gewoon als of ze gek zijn en houden vol dat ik bij Vodafone moet zijn.
Verder heb ik nu al 2x een mail gestuurd waarop ik totaal geen enkele reactie op heb ontvangen.

Malefide praktijken zijn dit.
Je bent als klant geen koning bij deze bedrijven.

Groet Cobie

Gesloten