Beste mensen,
Ik heb ondertussen reactie gekregen van Kpn.
Ze betreuren de situatie wat betreft de mis communicatie.
Ze veranderen per direct me contract eind datum.
Zo dat ik de opzegging kan afronden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
-
Re: Kpn verlengd stil zwijgend mijn contract
Jeroen1983
top Jeroen , zorg wel dat je het schriftelijk thuisgestuurd krijgt.
top Jeroen , zorg wel dat je het schriftelijk thuisgestuurd krijgt.
Bij geen enkele provider gaat alles even soepel maar ik ben echt zo blij van kpn af te zijn, het is nu al een aantal gelukzalige jaren geleden maar iedere keer als ik dit soort verhalen lees, komt de stoom weer uit mijn oren.
Hou inderdaad goed in de gaten dat je een schriftelijke bevestiging krijgt hoewel zelfs dat helemaal niets zegt bij kpn want ik kreeg met mijn bevestigingsbrief van opzeggen (inbel van 3,95 per maand) meteen ook een welkomstbrief voor een abo (van over de 30 euro per maand!) wat ik nooit en te nimmer had afgesloten, wilde juist van ze af.
Hou inderdaad goed in de gaten dat je een schriftelijke bevestiging krijgt hoewel zelfs dat helemaal niets zegt bij kpn want ik kreeg met mijn bevestigingsbrief van opzeggen (inbel van 3,95 per maand) meteen ook een welkomstbrief voor een abo (van over de 30 euro per maand!) wat ik nooit en te nimmer had afgesloten, wilde juist van ze af.
Toevallig las ik vandaag dat als je contract(maakt niet uit waar) stilzwijgend wordt verlengd,je het per maand kan opzeggen.
Dus dan zit je er geen jaar meer aan vast.
Dus dan zit je er geen jaar meer aan vast.
snepke schreef: Dus dan zit je er geen jaar meer aan vast.
jij bedoelt al bij ingang van je abo snepke?
Nee ,dat geld alleen als je contract stilzwijgend is verlengd.
Dat kan je dan per mnd opzeggen.
Dat kan je dan per mnd opzeggen.
okee dank je snepke , dacht dat er misschien iets verandert was 

Ik heb onlangs ook wat problemen gehad bij KPN en ja als je met de klantenservice belt loop je soms tegen een muur aan. Gellukkig zijn er ook medewerkers die wel aan je denken en je door verbinden met een probleem oplos afdeling.
Een tip die ik iedereen hier dan ook wil geven is:
Vraag bij de klantenservice of ze je willen doorverbinden naar de MSD (Multi Support Desk.) Dit is de afdeling waar je bij problemen en klachten moet zijn.
Deze afdeling lost het hele probleem voor je op en regelt indien nodig ook de coulance en/ of creditering. Het even duren voordat het probleem opgelost is, maar dit is een afdeling waar mensen werken die ruime ervaring hebben en niet de doorsnee student die volgens Ad Scheepbouwer 3 maanden bij het callcenter op de consumentenmarkt werkt.
Een tip die ik iedereen hier dan ook wil geven is:
Vraag bij de klantenservice of ze je willen doorverbinden naar de MSD (Multi Support Desk.) Dit is de afdeling waar je bij problemen en klachten moet zijn.
Deze afdeling lost het hele probleem voor je op en regelt indien nodig ook de coulance en/ of creditering. Het even duren voordat het probleem opgelost is, maar dit is een afdeling waar mensen werken die ruime ervaring hebben en niet de doorsnee student die volgens Ad Scheepbouwer 3 maanden bij het callcenter op de consumentenmarkt werkt.