LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rustig slapen?
Re: Rustig slapen?
Ze zijn er in ieder geval wel eerlijk over!! Tel eens even op wat SLV al verdient heeft...??
Ik heb al meer goede verhalen gehoord over deze club, ik hou de site in de gaten en zal z.s.m. dat formulier invullen.
We zullen zien wat ze kunnen doen, ik lees hier allemaal commentaar, als je zeker wilt weten wat ze te bieden hebben, moeten we gewoon zo'n formulier invullen... dan zien we wel waar ze mee komen... Ik heb in ieder geval niets meer te verliezen! Wordt gek van deze ****...!! Ik loop nu al twee jaar te *****n ben het gewoon helemaal zat...
Niemand hier weet verder waar ze het precies over hebben... nou ja op ozzy na dan... ik wil wel eens weten wat ze kunnen doen... als het een goede deal is heb je wat... is het niets leg ik het naast me neer...
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ik heb al meer goede verhalen gehoord over deze club, ik hou de site in de gaten en zal z.s.m. dat formulier invullen.
We zullen zien wat ze kunnen doen, ik lees hier allemaal commentaar, als je zeker wilt weten wat ze te bieden hebben, moeten we gewoon zo'n formulier invullen... dan zien we wel waar ze mee komen... Ik heb in ieder geval niets meer te verliezen! Wordt gek van deze ****...!! Ik loop nu al twee jaar te *****n ben het gewoon helemaal zat...
Niemand hier weet verder waar ze het precies over hebben... nou ja op ozzy na dan... ik wil wel eens weten wat ze kunnen doen... als het een goede deal is heb je wat... is het niets leg ik het naast me neer...
Ik zal jullie op de hoogte houden!
en wie vertelt mij dat jij geen medewerker bent van een zogenaamde niet commerciele stichting? Dus als je hier eventueel voor openstaat werk je er aan mee?
Ik ben gewoon bereid om iedere mogelijke oplossing aan te horen meer niet... punt!
Of zit jij hier zieltjes voor je stichting te winnen... of misschien wel te behouden?
Ik ben gewoon bereid om iedere mogelijke oplossing aan te horen meer niet... punt!
Of zit jij hier zieltjes voor je stichting te winnen... of misschien wel te behouden?
een woord.... BULLSEYE!!!!!
Inderdaad, niet meer reageren.
Ik zat g**ver met een mega probleem (al voor er ook maar een stichting bestond als SLV) en heb dat op kunnen lossen. Vervolgens wordt ik hier als een leugenaar bestempeld en lopen jullie te zeuren op een bedrijf dat gewoon eerlijk is over haar verdiensten. Daarnaast krijg ik ook nog eens voor mijn kiezen dat ik geen nederlands kan en alleen maar taalfouten maak. Nou sorry, het is 1 uur 's nachts, mag ik. Dan daarbij, ik daag jullie uit voor het Grote Dictee Der Nederlandse Taal, ik durf te wedden dat ik jullie allemaal versla.
Blijven jullie elkaar maar lekker afzeiken, ik ben tenminste van mijn probleem af. Blijven jullie maar lekker wachten tot instellingen als SLV en Payback jullie geld geincasseerd hebben en het vervolgens op een akkoordje gooien met Dexia, Aegon, Bank Labouchere en wie er nog meer zijn.
De groeten!!
Ik zat g**ver met een mega probleem (al voor er ook maar een stichting bestond als SLV) en heb dat op kunnen lossen. Vervolgens wordt ik hier als een leugenaar bestempeld en lopen jullie te zeuren op een bedrijf dat gewoon eerlijk is over haar verdiensten. Daarnaast krijg ik ook nog eens voor mijn kiezen dat ik geen nederlands kan en alleen maar taalfouten maak. Nou sorry, het is 1 uur 's nachts, mag ik. Dan daarbij, ik daag jullie uit voor het Grote Dictee Der Nederlandse Taal, ik durf te wedden dat ik jullie allemaal versla.
Blijven jullie elkaar maar lekker afzeiken, ik ben tenminste van mijn probleem af. Blijven jullie maar lekker wachten tot instellingen als SLV en Payback jullie geld geincasseerd hebben en het vervolgens op een akkoordje gooien met Dexia, Aegon, Bank Labouchere en wie er nog meer zijn.
De groeten!!
Een link om te weten wie achter deze website zit.
http://www.samspade.org/t/lookat?a=effe ... robleem.nl
Mvg Pieter
http://www.samspade.org/t/lookat?a=effe ... robleem.nl
Mvg Pieter
Wat heb ik nou aan die link. Dat is gewoon de persoon die die website ontworpen heeft voor dat bedrijf. Kijk gewoon ff op www.d3n.nl
Ben ff aan het zoeken geweest. www.bike-line.nl is ook door hetzelfde bedrijf gemaakt.
ik heb de aandelen overgenomen, maar wel met een aangetekende brief erbij dat ik dit onder protest doe. hierop heb ik geen reactie ontvangen. ik heb nu toch niet mijn rechten verloren he???
-
zowel ozzy als Alicia komen uitgerekend één dag hier voor op dit forum.
Nu moeten we echt stoppen met die twee.
Laat ze maar weer een andere naam bedenken.
Worden we alert van. Want één keer opgelicht is genoeg.
Nu moeten we echt stoppen met die twee.
Laat ze maar weer een andere naam bedenken.
Worden we alert van. Want één keer opgelicht is genoeg.
Deze club komt zeer onbetrouwbaar over, lees alleen de cases maar op de website, allemaal verzonnen.
Mensen trap er niet in, dit is een zeer obscuur clubje dat alleen maar wil verdienen aan het leed van anderen.
NIET DOEN DUS!!!!!!
Mensen trap er niet in, dit is een zeer obscuur clubje dat alleen maar wil verdienen aan het leed van anderen.
NIET DOEN DUS!!!!!!
Dus het advies is gewoon: niet betalen?
Dexia houdt zelf 479,-- per maand in. Gewoon storneren?
Hallo, KRIJG IK NOG EEN REACTIE HIEROP?
Dexia houdt zelf 479,-- per maand in. Gewoon storneren?
Hallo, KRIJG IK NOG EEN REACTIE HIEROP?
Laatst gewijzigd door Janneke52 op 10 feb 2004 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hehe, er zijn dus toch nog mensen hier op het forum die wel serieus over het probleem willen praten.ik heb de aandelen overgenomen, maar wel met een aangetekende brief erbij dat ik dit onder protest doe. hierop heb ik geen reactie ontvangen. ik heb nu toch niet mijn rechten verloren he???
-
Overigens is die site, van een eigenaar te Dronten...pas medio 11-12-2003 in de lucht. (www.sidn.nl uitgebreid zoeken site naam: effectenleaseprobleem)
Mijn intuitie, voor wat het een ieder waard is, zegt, no way, deze club is niets voor mij.
Mazzeltov;
Ralph
Mijn intuitie, voor wat het een ieder waard is, zegt, no way, deze club is niets voor mij.
Mazzeltov;
Ralph
allemaal,Is dat niet een oude bekende van het form"" JEAN"" er waren er nog een paar geloof ik.vrgr.andre de croos
Heb net een mailtje gestuurd naar ze, werd binnen 10 minuten keurig teruggebeld door een mevrouw, die een aantal gegevens van mijn genoteerd heeft...
Ze gingen er mee aan het werk, en proberen mij vandaag of morgen ochtend al terug te bellen...
Ze vertelden wel dat het storm liep dus misschien iets langer kon gaan duren... Ik ben benieuwd!
Zoals afgesproken, ik hou jullie op de hoogte...!!
Ze gingen er mee aan het werk, en proberen mij vandaag of morgen ochtend al terug te bellen...
Ze vertelden wel dat het storm liep dus misschien iets langer kon gaan duren... Ik ben benieuwd!
Zoals afgesproken, ik hou jullie op de hoogte...!!
Welk product heb jij afgesloten? Wat betaal je nu per maand en ook bij Dexia? Hou ons inderdaad op de hoogte wat de uiteindelijke uitkomst is.
Een allround Sparen van Dexia, maand termijn van € 385,71 per maand ik heb nu een restschuld van ruim € 12.600,00
-
Heb er geheel objectief naar gekeken en kom (net als anderen) tot de conclusie dat deze club niet te vertrouwen is. "Dat het storm loopt" lijkt me dan ook heel sterk. Voor een dergelijke oplossing kunt u trouwens ook terecht bij de eerste de beste hypotheekboer bij u op de hoek maar ik zeg u : het is een schijn-oplossing. Een sigaar uit eigen doos, het zoveelste oplicht-clubje dat hier probeert mensen (die ota bene al slachtoffer zijn) onzeker te maken en te ronselen. Het is voor mij onbegrijpelijk dat mensen zo zijn.