LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intercom en buitendeur

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Sprietje
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 12:43

Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door Sprietje »

Hallo allemaal,

Thuis heb ik boven een intercom telefoon.
De intercom doet het goed maar als ik op de knop druk van deur vergrendelen als er beneden wordt aangebeld dan gaat de deur beneden niet open, de bezoeker kan de deur niet in.
Boven hoor ik door de intercom wel het signaal dat de deur vergrendeld wordt maar hij gaat niet open.

Ik heb het maar een aantal keren aan de woningbouwvereniging doorgegeven en ik hoop dat het gemaakt zou kunnen worden.
Als er iemand op bezoek komt of de pakketpost komt langs moet ik steeds naar beneden toe om de beneden deur open te doen.

Graag zou ik willen vragen of jullie ook ooit een zelfde situatie hebben gehad en of het aan de intercom boven lag of aan de deur beneden.
Ik heb het idee dat de intercom het boven goed doet.

Alvast hartelijk bedankt.

Sprietje

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door tiptoo »

dat ligt aan de deur beneden ,daar moet de woningbouw voor zorgen dat het gemaakt wordt.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Maar waarom is het probleem nog niet opgelost dan?
Je hebt de woningbouw meerdere keren benaderd schrijf je en het is nog niet gemaakt.

henk51
Berichten: 1678
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik heb het maar een aantal keren aan de woningbouwvereniging doorgegeven en ik hoop dat het gemaakt zou kunnen worden.
Hoe is het met de andere bewoners hebben die er geen last van? Zoniet ligt de oorzaak bij uw installatie.
Zoja hebben die ook een reparatie verzoek ingediend?
Hoe meer klagers hoe eerder er iets aan gedaan gaat worden.
Dit is iets wat snel opgelost dient te worden,kan ingeval van een nood situatie ernstige gevolgen hebben als de deur niet op afstand geopend kan worden.


gr Henk

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door Frans75 »

Misschien voortaan op de ontgrendel-knop drukken? :mrgreen:

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Nee dat ligt helemaal niet aan de deur beneden maar aan de bekabeling in het woonvertrek zelf. Men heeft waarschijnlijk ooit de intercom wegens behangwerkzaamheden van de wand gehaald en de bedrading nadien niet meer goed aangesloten.

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Chanmaster schreef:Nee dat ligt helemaal niet aan de deur beneden maar aan de bekabeling in het woonvertrek zelf. Men heeft waarschijnlijk ooit de intercom wegens behangwerkzaamheden van de wand gehaald en de bedrading nadien niet meer goed aangesloten.
Huh?? Dat zijn nogal wat aannames welke geheel niet uit TS posting blijkt.

Heb in een vorige woning zon ding gehad en toen er problemen waren bleek de deur ontgrendeler niet goed te zijn afgesteld waardoor je een behoorlijke duw tegen de deur moest geven om te kunnen openen.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door tennis »

Chanmaster schreef:Nee dat ligt helemaal niet aan de deur beneden maar aan de bekabeling in het woonvertrek zelf. Men heeft waarschijnlijk ooit de intercom wegens behangwerkzaamheden van de wand gehaald en de bedrading nadien niet meer goed aangesloten.
Teunbosseman schreef: Huh?? Dat zijn nogal wat aannames welke geheel niet uit TS posting blijkt.
Ja, zo`n glazen bol zoek ik al jaren! :lol:

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ha ha ha ha ha die Tennis in de bocht! Ik ken die schakelingen als mijn binnenste broekzak Tennis! Het is per slot van rekening welke mijn eerdere beroep geweest.
Groetjes.

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Chanmaster schreef:Ha ha ha ha ha die Tennis in de bocht! Ik ken die schakelingen als mijn binnenste broekzak Tennis! Het is per slot van rekening welke mijn eerdere beroep geweest.
Groetjes.

Nogmaals, hoeft niet aan de schakelingen te liggen en ik spreek uit eigen ervaring.
Wel typische carriesprong heb je gemaakt......van technisch installateur naar advocaat..... :?:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door dhc »

Hij heeft ook nog een tijd bij Phantasialand gewerkt.....

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door tennis »

Chanmaster schreef:Ha ha ha ha ha die Tennis in de bocht! Ik ken die schakelingen als mijn binnenste broekzak Tennis! Het is per slot van rekening welke mijn eerdere beroep geweest.
Groetjes.
@chanmaster
Even serieus.
Waar heb ik geschreven, dat jij de schakelingen van een intercom niet kent?
Jouw redenering is, dat deze van de wand gehaald en niet meer goed aangesloten is.
Teun heeft opgemerkt, dat dit TS niet in zijn openingspost heeft vermeld.
Dus heb jij een glazen bol om dit te kunnen zien, en te beweren.
Zelf deze berichten lees je niet goed.
Arme mensen, welke zich in jouw handen begeven!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dit is denk ik een gebrek bij de collectieve buitendeur. Het onderhoud daarvan betaal je via de servicekosten. Dit moet dus gewoon door de verhuurder gerepareerd worden. En als het in je huis zit, moet de verhuurder het trouwens ook repareren.

Zie ook blz 55 http://www.google.com/search?q=site%3Ah ... lr=lang_nl

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door mmichel »

Bob Schurkjens schreef:Dit is denk ik een gebrek bij de collectieve buitendeur. Het onderhoud daarvan betaal je via de servicekosten. Dit moet dus gewoon door de verhuurder gerepareerd worden. En als het in je huis zit, moet de verhuurder het trouwens ook repareren.

Zie ook blz 55 http://www.google.com/search?q=site%3Ah ... lr=lang_nl
[Reactie verwijderd; Gebruik van schuttingtaal is niet toegestaan]

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Intercom en buitendeur

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gut, ik wist niet dat ze in TBS-klinieken ook internet hebben. Een mens is nooit te oud om te leren, dat blijkt wel weer.

Gesloten