----------------------
-------------Bedankt voor uw vraag.
De vraag was:
e-reader
Het antwoord was:
Geachte ................,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het vervelend te moeten vernemen, dat u een minder goede ervaring met uw digibook heeft opgedaan. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Helaas beschikken wij op het hoofdkantoor niet over artikelen. Gebruikelijk bij klachten over de e-reader is dat u dit bespreekt met de Helpdesk. Het telefoonnummer is 0900-4483537 € 0,50 per minuut.
Wij betreuren het u van hieruit niet verder van dienst te kunnen zijn.
Om 18:45 gebeld; bandje van Ambiance?! geeft na € 0,50 x 3 min. uiteindelijk aan dat er morgen na 8:30 weer iemand is maar tot hoe laat? Koop gedaan met/bij Hema en Hema zet de service door naar Ambiance € 0,50 p/min tot max € 25,- p/gespr!
Kan 2 dingen doen,
ergenis en veel geld kwijt om iemand te spreken te krijgen
of het apparaat in de container laten verdwijnen.
Past het beeld van de "betrouwbare / gedegen winkel" nog wel bij HEMA?