LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik durf geen pakketten meer te verzenden met TNT !!!!

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Patricia_1969

Ik durf geen pakketten meer te verzenden met TNT !!!!

Ongelezen bericht door Patricia_1969 »

Hallo, sinds februari heb ik problemen met de TNT en de mensen die in een agentschap werken maar niet weten wat ze doen...

Ik wilde een pakket verzenden met wat leuke dingen voor mijn tante, oom en nichtje in spanje. Pakket gekozen met barcode en zag dat hij vanaf 3-3-1011 in het buitenland was maar niet verder ging... ik gebeld, onderzoek gestart en uiteindelijk pakket retour gekregen, prima, blij !!!!

Ondertussen het pakket opnieuw opgestuurd in tnt pakket doos, adres aan de juiste zijde, afzender juiste zijde en ook nog een met dikke stift op voorkant doos; en aangetekend !

De ene dag verstuurd de andere dag werd het pakket netjes bezorgd maar aan de afzender in Nederland, dus ik uitgelegd aan de jongeman van de tnt dat ik afzender ben en niet geadresseerde, hij zou het op kantoor uitleggen. Ik alsnog gebeld, ligt het pakket nu in een centrum waar alle pakketten naar toe gaan die geweigerd zijn of onbestemd zijn dus na X ? maanden vernietigd worden.

Ik weer een onderzoek in laten stellen en ik kreeg eergisteren een brief dat mijn verzendkosten geretourneerd worden, maar mijn pakket dan, dat mag niet zomaar vernietigd worden door 2 x een fout van de TNT en wat als dit toch gebeurd hoe zit dat dan met de 500 euro aansprakelijkheid verzekering ?

Volgende week weer bellen maar ik ben het goed zat :x HELP :cry:

Groetjes, Patricia (ps ik weet niet of dit in de juiste rubriek staat ? )

Chanmaster

Re: Ik durf geen pakketten meer te verzenden met TNT !!!!

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beste Patricia.
TNT is geem PTT meer en dat niet alleen qua naam maar tevens in staat van dienst sterk in betrouwbaarheid afgenomen.
Dergelijke pakketten kunt u het beste verzekerd verzenden van dan moet het wel verzegeld zijn.

Patricia_1969

Nee daar ben ik ook wel achter maar aangetekend moet toch voldoende zijn naar het buitenland ?

Ik wil gewoon mijn pakket terug en via een andere wijze verzenden, opnieuw :|

Patricia_1969

krijg nou wat :P Ik bel vandaag weer op naar de tnt en wat blijkt nu dat het pakket al sinds 11 april in spanje is :shock:

Terwijl voor het weekend gezegd was dat het in dat centrum lag bij de onbestemde pakketten (of hoe het ook heet)

Had er niet even een brief afgekund ?
En hoe toevallig krijg ik net een mail na het telefoontje hoe het onderzoek er voor staat ? :roll:

Ok het is er maar voor mij geen opsteker of warme douche voor tnt of wat dan ook....

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Dat kan ik mij voorstellen daar ze nu gewoon hun plicht hebben gedaan.

Gesloten