Hier worden weer dingen erbij gehaald, en geschreven, welke alleen met een glazen bol gezien kunnen worden.renegade66 schreef:het is in ieder geval duidelijk dat hier mensen reageren die al vooroordelen hebben en waarschijnlijk al helemaal geen kinderen hebben.
ik of mijn vrouw hadden ook absoluut hetzelfde gedaan.
misschien had het kindje wat achter in de keel zitten door voeding o.i.d.
dan moet je het kindje er wel gelijk uithalen, en ben je onverantwoord naar je kindje als je dit niet doet.
ik vraag me alleen af waarom die agent met zwaailicht aan, moet aangeven dat TS moet stoppen.
indien daar namelijk geen noodzaak voor is mag dit niet, dan moet de agent zijn stopbordje gebruiken (zit ook op een motor), of met handaanwijzing.
mijn vermoeden is, gezien de naam van TS, hij heeft een donkere huidskleur,
rijdt in een mooie auto, laten we ff lekker intimideren en met zwaailicht en al aanhouden.
TS geeft een beetje weerstand over de gang van zaken, mooi nu gaan we ook nog ff een bonnetje uitschrijven.
geloof me dit is schering en inslag tegenwoordig.
Als het zo druk was, zoals TS heeft vermeld, dan maakt zich de politie met zwaailicht merkbaar, om het doel te bereiken.
Laten wij zo, de politie in het slechte daglicht plaatsen, ofwel er niemand anders bij was, behalve TS!