Sinds een jaar hebben wij een een hosting pakket bij Web-Oke.
Het is een jaar goed gegaan totdat zij een rekening gingen sturen naar een email adres wat tijdens dat jaar is opgeheven.
Omdat Web-Oke geen facturen via de post verstuurd hebben zij tot 3x toe rekening gestuurd naar het mail adres dat niet meer bestaat en na de 3e mail de website direct op non-actief gezet.
Op een gegeven moment hadden wij in de gaten (omdat de site nog niet veel gebruikt werd) dat de website offline was en toen hebben wij een reactie gevraagd aan web-oke.
hun reactie was :
Mooi dachten wen, betalen we snel de rekening.Het account is op 31-01 op non-actief gegaan na het niet betalen van een factuur van 24-12-2010. Er zijn 3 herinneringen en een non-actief melding gestuurd.
Ik zie dat het domein en account er nog wel zijn, na betaling kunnen we dit dus nog activeren.
Maar dat gaat zo maar niet. De 1e betaling werd afgewezen omdat het betalingskenmerk niet zou kloppen. De 2e en 3e betaling werden eveneens afgewezen omdat het betalingskenmerk niet zou kloppen. Na enkele weken hiermee bezig geweest te zijn hebben we weer opnieuw contact opgenomen ( en dat kan alleen via een ticketsysteem want ze hebben geen telefoonnr)
Vervolgens hun reactie
Wij zijn nu dus al onze gegevens kwijt. Als we vragen waarom ze dit gedaan hebben krijg je als reactie dat we een paar weken later pas gereageerd hebben en ze om die reden dus alles verwijderd hebben.Zoals wij op 9 maart meldden is het account op 31-01 op non-actief gegaan en daarna van onze servers verwijderd. Inmiddels is de domeinnaam weer vrij registreerbaar.
Als u de domeinnaam met hostingpakket dus voort wilt zetten dan kunt u dit gewoon via onze website als nieuw pakket/domein bestellen.
Mogen zij dit zomaar doen en welke stappen kunnen wij ondernemen?